eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI BIUROWYCH ORAZ KRZESEŁ BIUROWYCH DO SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN - CENTRUM W SZCZECINIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-20

Ogłoszenie nr 500079097-N-2017 z dnia 20-12-2017 r.

Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie: DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI BIUROWYCH ORAZ KRZESEŁ BIUROWYCH DO SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN - CENTRUM W SZCZECINIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602808-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500045530-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 32049275100000, ul. ul. Kaszubska 42, 70-227 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 48 55 535, e-mail jpytlak@szczecin-centrum.sr.gov.pl, faks 914 855 372.
Adres strony internetowej (url): www.szczecin-centrum.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI BIUROWYCH ORAZ KRZESEŁ BIUROWYCH DO SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN - CENTRUM W SZCZECINIE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/4/PN/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: "DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM MEBLI BIUROWYCH ORAZ KRZESEŁ BIUROWYCH DO SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN - CENTRUM W SZCZECINIE".Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładunek, wniesienie wraz z montażem i ustawieniem fabrycznie nowych mebli oraz krzeseł przez Wykonawcę jego transportem i na jego koszt, do poszczególnych pomieszczeń Sądu Rejonowego Szczecin - Centrum w Szczecinie przy ul. Narutowicza 19 w Szczecinie, przy ul. Królowej Korony Polskiej 31 w Szczecinie, przy ul. Limanowskiego 1 w Szczecinie. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na dwie następujące części: CZĘŚĆ NR 1 : DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH CZĘŚĆ NR 2: DOSTAWA KRZESEŁ BIUROWYCH (KRZESŁA BIUROWE 139 SZTUK I 2 FOTELE SĘDZIOWSKIE) SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 4 I 4 A DO SIWZ ORAZ NR 5)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2


Dodatkowe kody CPV: 39113100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważnienie nastąpiło w części nr 1 na podstawie art. 93, ust.1, pkt 4 tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty; U Z A S A D N I E N I E W przedmiotowym postępowaniu, w części nr 1 zostały złożone 4 oferty. Oferta nr 2 i 5 zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2. Oferta nr 4 została uznana za najkorzystniejszą - otrzymała najwyższą ilość punktów, jednak Wykonawca uchylił się od podpisania umowy. Zgodnie z brzmieniem art. 24 aa, ust.2 Zamawiający może, jeżeli Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. Oferta oceniona najwyżej spośród pozostałych ofert to oferta nr 1, jednak cena przedmiotowej oferty przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: DOSTAWA KRZESEŁ BIUROWYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 66354.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRONUS POLSKA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: dzp@tronus.pl
Adres pocztowy: Ordona 2a
Kod pocztowy: 01-237
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 126728.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 80754.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 126728.13
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

SZACUNKOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA = 204 193,11 zł w tym część 1 - meble 137 838,50 zł netto, część 2 - krzesła 66 354,61 zł netto


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.