eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieniawa › Udzielenie długoterminowego kredytu konsolidacyjnego z przeznaczeniem na częściową spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w kwocie 4.089.277,00 zł

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-11

Ogłoszenie nr 500078782-N-2018 z dnia 11-04-2018 r.

Urząd Gminy Wieniawa: Udzielenie długoterminowego kredytu konsolidacyjnego z przeznaczeniem na częściową spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w kwocie 4.089.277,00 zł

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 517270-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Wieniawa, Krajowy numer identyfikacyjny 54738800000, ul. ul. Kochanowskiego 88, 26432 Wieniawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 730 001, e-mail ug_wieniawa@interia.pl, faks 486 730 244.
Adres strony internetowej (url): www.gminawieniawa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie długoterminowego kredytu konsolidacyjnego z przeznaczeniem na częściową spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w kwocie 4.089.277,00 zł

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia publicznego jest udzielenie długoterminowego kredytu konsolidacyjnego o następującej charakterystyce: a) przeznaczenie kredytu: spłata wcześniej zaciągniętych kredytów w kwocie 4.089.277,00 zł (słownie: cztery miliony osiemdziesiąt dziewięć tysięcy dwieście siedemdziesiąt siedem złotych); Zestawienie zobowiązań podlegających konsolidacji: Lp. Bank i nr Umowy kredytowej Cel, na który zaciągnięto zobowiązanie Stan zadłużenia na dzień 06.10.2017r. Okres spłaty od - do Roczne raty kapitałowe Kwota do konsolidacji 1. Bank Spółdzielczy w Radomiu Umowa Nr 7360/2/In/JST/11 z dnia 12.04.2011 r. Kredyt inwestycyjny Oprocentowanie kredytu: WIBOR 3m + marża 1,02 p.p. Zabezpieczenie kredytu: weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową Budowa Ośrodka Społeczno-Kulturalnego w Skrzynnie 405.173 zł I rata - od 01.01.2018r. do 31.05.2018r. II rata - od 01.06.2018r. do 30.11.2018r. do 30.11.2020r. lata 2018-2019 w roku: 2 raty x 67.528 zł w 2020 r. 1 rata x 67.528 zł 1 rata x 67.533 zł 405.173 zł 2. Bank Spółdzielczy w Radomiu Umowa Nr 7360/9/In/JST/11 z dnia 17.11.2011r. Kredyt inwestycyjny Oprocentowanie kredytu: WIBOR 3m + marża 1,1 p.p. Zabezpieczenie kredytu: weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową. Modernizacja budynku Strażnicy OSP w Wieniawie oraz jego rozbudowa 68.629 zł od 01.01.2018r. do 31.11.2020r. lata 2018-2019 w roku: 2 raty x 22.877 zł w 2020 r. - 22.875 zł 68.629 zł 3. Bank Spółdzielczy w Radomiu Umowa Nr 7360/10/In/JST/11 z dnia 17.11.2011 r. Kredyt inwestycyjny Oprocentowanie kredytu: WIBOR 3m + marża 0,9 p.p. Zabezpieczenie kredytu: weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową. Budowa kompleksu boik sportowych w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012 w Wieniawie 107.900 zł od 01.01.2018r. do 31.11.2020r. lata 2018-2019 w roku: 2 raty x 36.500 zł w 2020 r. - 34.900 zł 107.900 zł 4. Bank Spółdzielczy w Radomiu Umowa Nr 7360/11/In/JST/11 z dnia 17.11.2011 r. Kredyt inwestycyjny Oprocentowanie kredytu: WIBOR 3m + marża 0,74 p.p. Zabezpieczenie kredytu: weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową. Budowa Ośrodka Szkolno-Edukacyjnego w Brudnowi 166.400 zł od 01.01.2018r. do 31.11.2020r. lata 2018-2019 w roku: 2 raty x 55.600 zł w 2020 r. - 55.200 zł 166.400 zł 5. Bank Spółdzielczy w Radomiu Umowa Nr 7360/3/In/JST/14 z dnia 21.08.2014 r. Kredyt inwestycyjny Oprocentowanie kredytu: WIBOR 3m + marża 0,37 p.p. Zabezpieczenie kredytu: weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową. Budowa świetlicy wraz z infrastrukturą sportowo-turystyczną w Kłudnie 1.980.654 zł I rata - od 01.01.2018r. do 30.04.2018r. II rata - od 01.06.2018r. do 30.11.2018r. do 30.11.2024r lata 2018-2023 w roku: 2 raty x 141.477,50 zł w 2024 r. 2 raty x 141.462 zł 1.980.654 zł Przebudowa oraz rozbudowa świetlicy w Koryciskach oraz zagospodarowanie terenu wokół niej Budowa świetlicy w Rykowie oraz zagospodarowanie terenu wokół niej Roboty wykończeniowe przy budynku szkolno-edukacyjnym w Brudnowie Budowa boiska przyszkolengo lekkoatletycznego-piłkarskiego w Wieniawie 6. Bank Spółdzielczy w Radomiu Umowa Nr 7360/11/In/JST/14 z dnia 29.12.2014 r. Kredyt inwestycyjny Oprocentowanie kredytu: WIBOR 3m + marża 0,75 p.p. Zabezpieczenie kredytu: weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową. Rewitalizacja parku w Wieniawie 290.521 zł od 01.01.2018r. do 29.11.2024 r. lata 2018-2024 w roku: 1 rata x 41.503 zł 290.521 zł Modernizacja drogi gminnej w m. Koryciska 7. Bank Spółdzielczy w Iłży Umowa Nr 4/B/15/Ił z dnia 14.04.2015 r. Kredyt inwestycyjny Oprocentowanie kredytu: WIBOR 3m + marża 0,93 p.p. Zabezpieczenie kredytu: weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową. Budowa sieci kanalizacyjnej w m. Wieniawa 800.000 zł od 01.01.2018r. do 30.10.2025 r. lata 2018-2025 w roku: 1 rata x 100.000 zł 800.000 zł Budowa świetlicy wraz z infrastrukturą sportowo-turystyczną w Kłudnie 8. Bank Spółdzielczy w Przysusze Umowa Nr 1/KS/2016/4 z dnia 30.11.2016 r. Kredyt inwestycyjny Oprocentowanie kredytu: WIBOR 3m + marża 1,1 p.p. Zabezpieczenie kredytu: weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową. Zakup ciągnika wraz z osprzętem 270.000 zł od 01.01.2018r. do 30.11.2026 r. lata 2018-2026 w roku: 1 rata x 30.000 zł 270.000 zł RAZEM 4.089.277 zł 4.089.277 zł b) rodzaj kredytu: długoterminowy; c) Zamawiający przewiduje jednorazowe uruchomienie całej kwoty kredytu poprzez spłacenie zobowiązań Gminy Wieniawa w kwocie 4.089.277,00 zł w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy zgodnie z uchwałą nr XXXIV.281.2017 Rady Gminy w Wieniawie z dnia 13 października 2017 r. d) okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do dn. 31.12.2032 r. e) spłata kapitału kredytu w złotych polskich następować będzie w kwartalnych ratach począwszy od 15.04.2018 roku zgodnie z harmonogramem zamieszczonym poniżej: Data spłaty raty kredytu do 15.04 do 15.07 do 15.10 do 31.12 Rok spłaty kredytu 2018 71.277,00 70.000,00 70.000,00 70.000,00 2019 68.000,00 68.000,00 68.000,00 68.000,00 2020 68.000,00 68.000,00 68.000,00 68.000,00 2021 68.000,00 68.000,00 68.000,00 68.000,00 2022 68.000,00 68.000,00 68.000,00 68.000,00 2023 68.000,00 68.000,00 68.000,00 68.000,00 2024 68.000,00 68.000,00 68.000,00 68.000,00 2025 68.000,00 68.000,00 68.000,00 68.000,00 2026 68.000,00 68.000,00 68.000,00 68.000,00 2027 68.000,00 68.000,00 68.000,00 68.000,00 2028 68.000,00 68.000,00 68.000,00 68.000,00 2029 68.000,00 68.000,00 68.000,00 68.000,00 2030 68.000,00 68.000,00 68.000,00 68.000,00 2031 68.000,00 68.000,00 68.000,00 68.000,00 2032 68.000,00 68.000,00 68.000,00 68.000,00 f) na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy wyrażoną na piśmie może nastąpić wydłużenie okresu spłaty zobowiązań. Wniosek musi zostać złożony 30 dni przed założonym terminem spłaty. Wydłużenie terminu spłaty będzie wymagało zawarcia aneksu do umowy. g) odsetki naliczone są w ratach miesięcznych, liczone od faktycznie wykorzystanych środków, płatne wg not księgowych przesyłanych kredytobiorcy przez kredytodawcę; h) jeżeli termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada na ostatni dzień roboczy przed terminem płatności; i) oprocentowanie zmienne w stosunku rocznym oparte o stawkę WIBOR 3M powiększoną o stałą marżę Banku - kredytodawcy; j) w przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą od faktycznie uruchomionej kwoty, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów); k) odsetki są naliczane od rzeczywistego salda zadłużenia kredytowego, przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, a rok przestępny 366 dni. l) zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. m) wymaga się, aby wykonawca złożył w druku oferty oświadczenie, że nie będą naliczane koszty z tytułu: ? prowizji przygotowawczej, ? prowizji za sporządzenie aneksów, ? prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu, ? prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 570658.32
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Przysusze
Email wykonawcy: bank@bsprzysucha.pl
Adres pocztowy: ul.Grodzka 3
Kod pocztowy: 26-400
Miejscowość: Przysucha
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 570658.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 570658.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 643872.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.