eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Usunięcie powalonych drzew w podziale na następujące częściCzęść I - Usunięcie powalonych drzew w ilości 65 szt. z rzeki Słupi w km 138+580 ÷ 139+330 wraz z uporządkowaniem terenu; Część II - Usunięcie drzew w ilości 6 szt. z brzegu jeziora Dzierzgoń wraz z uporządkowaniem terenu; Część III - Usunięcie powalonych drzew w ilości 575 szt. z brzegu jeziora Gowidlińskiego, gmina Sulęczyno wraz z uporządkowaniem terenu; Część IV - Usunięcie powalonych drzew w ilości 65 szt. z rzeki Wąskiej w km 12+500 ÷ 17+500 wraz z uporządkowaniem terenu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-20

Ogłoszenie nr 500078669-N-2017 z dnia 20-12-2017 r.

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku: Usunięcie powalonych drzew w podziale na następujące części: Część I - Usunięcie powalonych drzew w ilości 65 szt. z rzeki Słupi w km 138+580 ÷ 139+330 wraz z uporządkowaniem terenu; Część II - Usunięcie drzew w ilości 6 szt. z brzegu jeziora Dzierzgoń wraz z uporządkowaniem terenu; Część III - Usunięcie powalonych drzew w ilości 575 szt. z brzegu jeziora Gowidlińskiego, gmina Sulęczyno wraz z uporządkowaniem terenu; Część IV - Usunięcie powalonych drzew w ilości 65 szt. z rzeki Wąskiej w km 12+500 ÷ 17+500 wraz z uporządkowaniem terenu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 610315-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 190536641, ul. ul. Franciszka Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 326 18 88, e-mail sekretariat@gdansk.rzgw.gov.pl, faks 58 326 18 89.
Adres strony internetowej (url): http://rzgw.gda.pl/
Adres profilu nabywcy: http://rzgw.gda.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usunięcie powalonych drzew w podziale na następujące części: Część I - Usunięcie powalonych drzew w ilości 65 szt. z rzeki Słupi w km 138+580 ÷ 139+330 wraz z uporządkowaniem terenu; Część II - Usunięcie drzew w ilości 6 szt. z brzegu jeziora Dzierzgoń wraz z uporządkowaniem terenu; Część III - Usunięcie powalonych drzew w ilości 575 szt. z brzegu jeziora Gowidlińskiego, gmina Sulęczyno wraz z uporządkowaniem terenu; Część IV - Usunięcie powalonych drzew w ilości 65 szt. z rzeki Wąskiej w km 12+500 ÷ 17+500 wraz z uporządkowaniem terenu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZ/TZR-370-52/2017/BJ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest "Usunięcie powalonych drzew w podziale na następujące części: Część I - Usunięcie powalonych drzew w ilości 65 szt. z rzeki Słupi w km 138+580 ÷ 139+330 wraz z uporządkowaniem terenu; Część II - Usunięcie drzew w ilości 6 szt. z brzegu jeziora Dzierzgoń wraz z uporządkowaniem terenu; Część III - Usunięcie powalonych drzew w ilości 575 szt. z brzegu jeziora Gowidlińskiego, gmina Sulęczyno wraz z uporządkowaniem terenu; Część IV - Usunięcie powalonych drzew w ilości 65 szt. z rzeki Wąskiej w km 12+500 ÷ 17+500 wraz z uporządkowaniem terenu." Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części został zawarty w Części III SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, z zachowaniem terminów oraz należytej staranności. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp w Części III SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia, określił czynności w zakresie realizacji zamówienia do których wykonania wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 ust 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U z 2014 r. poz. 1502, z późn zm.). Sposób dokumentowania zatrudniania wskazanych osób i uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli zostały określone w Części II SIWZ - wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 77211400-6


Dodatkowe kody CPV: 77211100-3, 77211000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Usunięcie powalonych drzew w ilości 65 szt. z rzeki Słupi w km 138+580 ÷ 139+330 wraz z uporządkowaniem terenu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22222.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIRMA USŁUGOWA Kamil Syldatk, Janowiczki 18/1, 84-351 Nowa Wieś Lęborska
Email wykonawcy: emil250421@onet.pl
Adres pocztowy: Janowiczki 18/1, 84-351 Nowa Wieś Lęborska
Kod pocztowy: 84-351
Miejscowość: Janowiczki 18/1
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 71118
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Usunięcie drzew w ilości 6 szt. z brzegu jeziora Dzierzgoń wraz z uporządkowaniem terenu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "DENDROSERWIS" Robert Porębny ul. Drzymały 46, 82-500 Kwidzyn
Email wykonawcy: biuro@dendroserwis.pl
Adres pocztowy: ul. Drzymały 46, 82-500 Kwidzyn
Kod pocztowy: 82-500
Miejscowość: Kwidzyn
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2700
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1500
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18684
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Usunięcie powalonych drzew w ilości 575 szt. z brzegu jeziora Gowidlińskiego, gmina Sulęczyno wraz z uporządkowaniem terenu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 52920.99
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HYDRO-MEL Wiśniewska Ewelina, ul. Grzybowa 20, 83-220 Skórcz
Email wykonawcy: hydro.mel77@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Grzybowa 20, 83-220 Skórcz
Kod pocztowy: 83-220
Miejscowość: Skórcz
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 57154.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 57154.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 182617.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Usunięcie powalonych drzew w ilości 65 szt. z rzeki Wąskiej w km 12+500 ÷ 17+500 wraz z uporządkowaniem terenu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 39200
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "DENDROSERWIS" Robert Porębny ul. Drzymały 46, 82-500 Kwidzyn
Email wykonawcy: biuro@dendroserwis.pl
Adres pocztowy: ul. Drzymały 46, 82-500 Kwidzyn
Kod pocztowy: 82-500
Miejscowość: Kwidzyn
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42336
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17088.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 78732
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.