Ogłoszenie nr 500078579-N-2017 z dnia 20-12-2017 r.
Aleksandrów Łódzki: Rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500013704-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Aleksandrów Łódzki, Krajowy numer identyfikacyjny 472057738,
ul. Pl. Kościuszki
2,
95-070
Aleksandrów Łódzki, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
422700300, e-mail
gmina@aleksandrow-lodzki.pl, faks
422700313.
Adres strony internetowej (url): www.aleksandrow-lodzki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.23.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim. 2. Inwestycja ma na celu połączenie budynków Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim ( Budynek A - Plac Kościuszki 2, Budynek B - Plac Kościuszki 2, Budynek Urzędu - Plac Kościuszki 4) kablami telefonicznymi, światłowodowymi, sieciowymi oraz prądowymi. Instalacja elektryczna zostanie dostosowana do podłączenia zasilania awaryjnego. 3. Szczegółowy zakres prac określa "dokumentacja projektowa", stanowiąca Załącznik nr 4 do zaproszenia. 4. Prace budowlane muszą być wykonane zgodnie z załączoną dokumentacją (Załącznik nr 4 do zaproszenia), poleceniami Zamawiającego oraz sztuką budowlaną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Kopanie i zasypywanie rowów, 2) Układanie rur i kabli, 3) Łączenie przewodów, 4) Wykuwanie bruzd, wnęk, 5) Mechaniczne przebijanie otworów, 6) Montaż przepustów rurowych, uchwytów, skrzynek, rozdzielnic skrzynkowych, listew, osprzętu modułowego, gniazd, paneli, szaf dystrybucyjnych, 7) Malowanie powierzchni, 8) Rozebranie i naprawa nawierzchni z: kostki brukowej, płyt chodnikowych, asfaltu, 9) Wykonanie trawników. 6. W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób o których mowa w pkt. 5, wykonujących powyższe czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 7. Wykonawca zobowiązuje się, iż każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami o których mowa w pkt. 5. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 8. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu ustala się na okres 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót.
II.4) Główny kod CPV: 45231000-5
Dodatkowe kody CPV:
45314320-0,
45311200-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania zamówienia: do 30 września 2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/09/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
roboty budowlane dodatkowe wynikające ze zmian w projekcie budowlano-wykonawczym, dotyczące zewnętrznych instalacji elektrycznych dla projektu głównego wyłącznika prądu ppoż i zmiany zasilania budynków A, B, C i garaży z istniejących 3 punktów zasilających (i trzech pomiarów) na zasilanie z jednego istniejącego licznika umieszczonego na budynku B dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
roboty budowlane dodatkowe wynikające ze zmian w projekcie budowlano-wykonawczym, dotyczące zewnętrznych instalacji elektrycznych dla projektu głównego wyłącznika prądu ppoż i zmiany zasilania budynków A, B, C i garaży z istniejących 3 punktów zasilających (i trzech pomiarów) na zasilanie z jednego istniejącego licznika umieszczonego na budynku B dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania umowy - do 15 grudnia 2017 r.
Wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie robót dodatkowych wraz z należnym podatkiem od towarów i usług VAT wynosi 59.000,01 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt dziewięć tysięcy złotych i 01/100), zgodnie z kosztorysem ofertowym Wykonawcy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Stopnica w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Remont i przebudowa wybranych pomieszczeń w Wojewódzkiej Przychodni Onkologicznej w SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii
- Przebudowa kąpieliska miejskiego przy ul. Niepodległości w Żaganiu wraz z otoczeniem - I etap
- Wymiana instalacji okablowania strukturalnego wraz z dedykowaną instalacją zasilania gwarantowanego w budynku UOKIK przy pl. Powstańców Warszawy 1 w Warszawie. Etap III
- Wykonanie oświetlenia boiska do piłki nożnej przy Szkole Podstawowej nr 31 w Lublinie, przy ul. Lotniczej 1.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.