eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa 32 000 sztuk tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Kieleckiego w zakresie rejestracji pojazdów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-11

Ogłoszenie nr 500078476-N-2018 z dnia 11-04-2018 r.

Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach: Dostawa 32 000 sztuk tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Kieleckiego w zakresie rejestracji pojazdów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531226-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 29100937200000, ul. ul. Wrzosowa 44, 25211 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 200 12 00, e-mail zamowienia@powiat.kielce.pl, faks 41 200 12 10.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa 32 000 sztuk tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Kieleckiego w zakresie rejestracji pojazdów

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Kieleckiego związanych z rejestracją pojazdów na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1260 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy. 2. Dostawa obejmuje tablice rejestracyjne z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi: a) o przeznaczeniu i rozmiarach zgodnych ze wzorami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 2355 ) b) wyprodukowane zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012r. poz. 585); c) w ilości zgodnej z faktycznym zapotrzebowaniem Zamawiającego, przy czym Zamawiający planuje, iż ilość zamówionych tablic w okresie wykonywania umowy nie będzie wyższa niż 32 000 sztuk, z czego: - tablice samochodowe jedno- i dwurzędowe, w tym wtórniki - 30 000 sztuk, - tablice motocyklowe/ciągnikowe, w tym wtórniki - 1 500 sztuk, - tablice motorowerowe, w tym wtórniki - 500 sztuk. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wskazanych powyżej ilości w ramach poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych. W związku z tym liczba tablic może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu ilościowego jednego rodzaju tablic i zwiększenia w zamian zakresu ilościowego innego rodzaju z asortymentu objętego zamówieniem. 3. W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w pkt 2 lit. a i b w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do dostawy tablic rejestracyjnych po uwzględnieniu zmian. 4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie partiami według potrzeb Zamawiającego na podstawie częściowych zamówień, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia złożenia zamówienia, a w części dotyczącej zamówienia wtórników tablic i w innych wskazanych przez Zamawiającego przypadkach w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia złożenia zamówienia. 5. Dostawy będą realizowane w trwałych opakowaniach zawierających po 50 sztuk tablic, opisanych w czytelny sposób z podaniem w szczególności ilości tablic i zakresu numerów rejestracyjnych, chyba, że z treści złożonego zamówienia będzie wynikać inny sposób dostawy. 6. Dostawy będą dostarczane do siedziby Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Kielcach, Wydział Komunikacji i Transportu, ul. Wrzosowa 44, 25 - 211 Kielce, poziom -1 (stanowisko 1 i 2), w sposób gwarantujący terminowość i bezpieczeństwo transportu. 7. Okres gwarancji i rękojmi na dostarczone tablice rejestracyjne nie może być krótszy niż 36 miesięcy, liczonych od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi pojazdu w celu oznaczenia pojazdu. 8. W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji jakości i/lub rękojmi za wady, wad bądź usterek w przedmiocie umowy, Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę o powstałych wadach bądź usterkach, a Wykonawca zobowiązuje się w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia zgłoszenia wad bądź usterek do ich bezwzględnego i bezpłatnego usunięcia. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów związanych z wymianą znaków legalizacyjnych na tablicach wolnych od wad, a koszt wymiany będzie potrącony z bieżących faktur, na co Wykonawca wyraża zgodę. Koszty będą naliczane po cenie zakupu znaków legalizacyjnych na dany dzień, zgodnie z umową zawartą przez Powiat Kielecki z dostawcą. 9. Wykonawca dokona badań niepełnych 50 sztuk losowo wybranych tablic rejestracyjnych z każdej partii wyprodukowanych 3 000 sztuk w zakresie: a) kształt i wymiary; b) geometria i rozmieszczenia znaków; c) kolorystyka i znak identyfikacyjny ( Załącznik nr 13 pkt 3.2 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 2355 )

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30195000-2


Dodatkowe kody CPV: 14721000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 242000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowo- Handlowe D.W.A s.c., A.Z. Wenus
Email wykonawcy: biuro@dwareklamy.pl
Adres pocztowy: ul. Stokowa 1A
Kod pocztowy: 25-702
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 289045.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 289045.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 299136.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.