eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Wykonanie usługi utrzymania oświetlenia świątecznego w Inowrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-20

Ogłoszenie nr 500078435-N-2017 z dnia 20-12-2017 r.

Miasto Inowrocław: Wykonanie usługi utrzymania oświetlenia świątecznego w Inowrocławiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602264-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Inowrocław, Krajowy numer identyfikacyjny 59636900000, ul. ul. F. D. Roosevelta 36, 88100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 555 250, e-mail zamowienia@inowroclaw.pl, faks 523 555 233.
Adres strony internetowej (url): www.bip.inowroclaw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usługi utrzymania oświetlenia świątecznego w Inowrocławiu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZZP.271.1.67.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi utrzymania oświetlenia świątecznego stanowiącego własność Miasta Inowrocławia, zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami i normami dotyczącymi robót elektroinstalacyjnych, polegającej na: 1) odbiorze elementów oświetlenia świątecznego, określonego w załączniku nr 1a do SIWZ, z miejsca przechowania, na podstawie protokołu odbioru i inwentaryzacji przekazywanego oświetlenia, przy udziale pracowników Urzędu Miasta Inowrocławia (Referat Gospodarki Komunalnej). Elementy oświetlenia świątecznego są zdeponowane na terenie Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Handlowo-Usługowego i Transportu "ELEKTROM", Roman Omyła, Jacewo 43, 88-100 Inowrocław; 2) przeglądzie technicznym odebranych elementów oświetlenia i wykonanie koniecznych napraw, wymiana niesprawnych elementów świetlnych a także uzupełnienie brakującego materiału, wymiana węży świetlnych, naprawa stelaży, żarówek; Uwaga! Elementy oświetlenia świątecznego są używane od kilku lat, niezbędne więc mogą być bieżące naprawy przed rozwieszeniem, 3) transporcie elementów oświetlenia świątecznego do miejsca montażu wskazanych przez Zamawiającego; transport do i z miejsc magazynowania pojazdami wielkopowierzchniowymi (min. 12 m2), przystosowanymi do transportu elementów oświetlenia świątecznego; 4) montażu i gotowości do włączenia oświetlenia świątecznego, które planowane jest w dniach 3-6 grudnia 2017 r; (dokładną datę włączenia przekaże wykonawcy Zamawiający); 5) utrzymaniu w sprawności technicznej oświetlenia świątecznego w okresie od 3.12.2017 r. do 3 lutego 2018 r.; 6) drobnych naprawach oświetlenia świątecznego również po dewastacjach i kradzieżach, rozliczanych kosztorysowo, z tym że ich łączny koszt nie może przekroczyć kwoty 10.000,00 zł brutto (z czego 8.000 zł stanowią naprawy w okresie od 3 grudnia 2017 do 3 lutego 2018 r. - rozliczenie na dzień 3.02.2018 oraz 2.000 zł na pozostałe elementy oświetlenia całoroczne - rozliczenie na dzień 06.11.2018 r. - np. dekoracja frontu muszli koncertowej czy banerów na wejściu do Parku Solankowego z napisami Wiosna, Lato, Jesień); 7) wykonaniu inwentaryzacji elementów oświetlenia świątecznego do likwidacji, zatwierdzonej przez Zamawiającego; 8) wyłączeniu oświetlenia świątecznego 3 lutego 2018 r., demontaż (w ciągu 7 dni licząc od 3 lutego 2018r.); 9) naprawie, konserwacji, przechowaniu elementów oświetlenia świątecznego do 6.11.2018 r. (termin może zostać wydłużony) oraz przekazaniu protokolarnym wykonawcy wybranemu przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu zamówienia w następnym sezonie; Uwaga! (za uszkodzenia lub zniszczenia materiału oświetleniowego w czasie magazynowania odpowiada wykonawca). 2. Oświetlenie świąteczne przekazane wykonawcy wybranemu na następny sezon musi być w całości sprawne. 3. Wymaga się, aby w okresie od 3.12.2017 r. do 3.02.2018 r., w przypadku awarii oświetlenia lub opuszczenia przewodów, czas przystąpienia do naprawy uszkodzonych elementów oświetlenia świątecznego był nie dłuższy niż 3 godziny, licząc od przekazania zgłoszenia o uszkodzeniu przez Zamawiającego (faksem, drogą elektroniczną lub telefonicznie).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50000000-5


Dodatkowe kody CPV: 50232110-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 146341.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe i Transportowe "ELEKTROM"
Email wykonawcy: elektrom.omyla@interia.pl
Adres pocztowy: Jacewo 43
Kod pocztowy: 88-100
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 145000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 115000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 145000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.