eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto Lubawskie › Modernizacja stadionu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowym Mieście Lubawskim.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-20

Ogłoszenie nr 500078301-N-2017 z dnia 20-12-2017 r.

Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie: Modernizacja stadionu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowym Mieście Lubawskim.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592056-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500039143-N-2017, 500041296-N-2017, 500044756-N-2017, 500045462-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie, Krajowy numer identyfikacyjny 87111888500000, ul. ul. Rynek 1, 13300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 56 472-96-32, e-mail zp@umnowemiasto.pl, faks 56 474-27-14.
Adres strony internetowej (url): http://nml-um.bip-wm.pl/public/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja stadionu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowym Mieście Lubawskim.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IM.271.16.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje : - prace rozbiórkowe dot. w szczególności: budynku zaplecza sportowego, pawilonu handlowego, obrzeży i krawężników, ogrodzeń, infrastruktury lekkoatletycznej, trybun betonowych, masztów flagowych, - roboty ziemne - usunięcie i wywóz urobku w ilości ok. 7 879,72 m3, uzupełnienie wykopu pospółką w ilości 3 176,73 m3 wraz z zagęszczeniem, - budowę bieżni lekkoatletycznej o długości 400 m z czterema torami okrężnymi i sześcioma torami prostymi do biegów sprinterskich z nawierzchnią poliuretanową typu natrysk i podbudową betonową z dylatacją, - wykonanie nawierzchni ze sztucznej trawy przy bieżni okrężnej na podbudowie mineralnej, pow. ok. 385,30 m2, - wykonanie ogrodzenia panelowego bieżni lekkoatletycznej o wys. 1,2 m, wraz z bramami i furtkami, - wykonanie następujących urządzeń sportowych lekkoatletycznych: skocznia do skoku w dal i trójskoku, dwustronna skocznia do skoku o tyczce, skocznia w wzwyż, 2 rzutnie do pchnięcia kulą, rzutnia do rzutu oszczepem, rzutnia do rzutu młotem i dyskiem, - modernizację boiska do piłki nożnej polegająca w szczególności na: remoncie części trawiastej płyty boiska do piłki nożnej w celu wyrównania poziomu boiska przy bieżni (usunięcie darni i ułożenie trawy naturalnej typu sportowego z rolki), przebudowie systemu zraszania nawierzchni, przeniesieniu wiat zawodników rezerwowych, montażu bramek piłkarskich, - dostawę i montaż prefabrykowanych stalowych trybun na 784 miejsc siedzących łącznie (w tym: 596 miejsc zadaszonych), - wzmocnienie skarp geokratą, i geowłókniną, wykonanie trawników z zastosowaniem trawy z rolki na pow. ok. 3 000 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na pow. ok. 2 787,00 m2, - dostawę i montaż aluminiowych masztów flagowych - 3 komplety, - wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu oraz sektora kibiców gości, panelowe o wys. 2,2 m, wraz z bramami i furtkami, - przebudowę kolidującego z bieżnią okrężną ogrodzenia istniejącego kortu tenisowego, - remont murku kamiennego od strony wschodniej bieżni, - dostawę i montaż kontenera kasowego, - wykonanie kompletnego elektronicznego systemu dostępu kibiców składającego się z: programu do zarządzania systemem, drukarki fiskalnej, stanowiska kasowego z laptopem, czytników kodów kreskowych, kart plastikowych z kodem kreskowym, furt wysokich z pojedynczym rotorem dwukierunkowych, furty wysokiej z dwoma ramionami uchylnymi, - dostawę i montaż kontenerów sanitarnych - 4 komplety, - dostawę i montaż tablicy wyników, - budowę jednokondygnacyjnego budynku zaplecza sportowego o powierzchni zabudowy ok. 198,00 m2 w technologii murowanej, wraz z instalacjami wod.-kan, elektrycznymi, c.o., wentylacyjnymi i kompletnym wykończeniem wnętrza, - budowa kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z nawierzchni utwardzonych, nawierzchni i urządzeń lekkoatletycznych oraz dachu budynku zaplecza sportowego, - budowa przyłączy sanitarnej odprowadzających ścieki z budynku zaplecza sportowego oraz kontenerów sanitarnych, - budowa przyłączy wodociągowych zasilających budynek zaplecza sportowego oraz kontenery sanitarne, - przebudowa instalacji wodociągowej kolidującej z planowanymi w ramach inwestycji obiektami, - wykonanie instalacji elektrycznych tj.: wewnętrzne linie zasilające projektowane obiekty budowlane, instalacje oświetlenia terenu, instalacje oświetlenia bieżni i boiska piłkarskiego, instalacji nagłaśniającej, instalacji monitoringu, zasilenie tablicy informacyjnej dla widzów. - przebudowa i likwidacja instalacji elektrycznych kolidujących z planowanymi w ramach inwestycji obiektami. W 2017 roku wykonawca będzie zobowiązany do zrealizowania następującego zakresu prac: - roboty ziemne w zakresie wymiany gruntu nawierzchni boiska piłkarskiego, - wykonanie ogrodzenia terenu, - wykonanie kanalizacji sanitarnej do kontenerów sanitarnych i zaplecza sportowego, - modernizacja instalacji zraszania płyty boiska do piłki nożnej, - przebudowa zewnętrznej instalacji wodociągowej, budowa przyłącza wodociągowego i instalacji zewnętrznej do kontenerów sanitarnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212200-8


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45233000-9, 45212210-1, 45112700-2, 45342000-6, 45310000-3, 45330000-9, 45340000-2, 45261000-4, 45321000-3, 45331000-6, 45332000-3, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4902143.84
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GRETASPORT Ilona Stańczyk
Email wykonawcy: maja.waldera@gretasport.pl
Adres pocztowy: ul. Podlesie 17
Kod pocztowy: 41-303
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6694947.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6694947.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7132374.40
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: ok. 70 %

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.