eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › REMONT CZEŚCI POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 1 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. SMUKALSKIEJ W BYDGOSZCZY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-19

Ogłoszenie nr 500078058-N-2017 z dnia 19-12-2017 r.

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy: REMONT CZEŚCI POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 1 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. SMUKALSKIEJ W BYDGOSZCZY

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572422-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34126041200000, ul. ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 411 361, e-mail 11wog.szpub@ron.mil.pl, faks 261 411 313.
Adres strony internetowej (url): www.11wog.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT CZEŚCI POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 1 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. SMUKALSKIEJ W BYDGOSZCZY

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

51/ZP/Rb/INFR/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

REMONT CZEŚCI POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 1 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. SMUKALSKIEJ W BYDGOSZCZY Roboty ogólnobudowlane: o wykucie z muru podokienników betonowych, ościeżnic drewnianych o rozebranie ścianek działowych z cegieł, o rozebranie: wykładziny ściennej oraz posadzek z płytek, podłóg ślepych, ścianek działowych z łat i rygli, obicia ścian z płyt wiórowo-cementowych i spilśnionych, o zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, o tynkowanie ścian, o zeskrobanie i zmycie starej farby, o wykonanie ścianek działowych z płyt kartonowo-gipsowych na rusztach metalowych, o gruntowanie powierzchni poziomych i pionowych, położenie gładzi gipsowych, masy tynkarskiej, ręczne wykonanie wyprawy z tynku akrylowego, o przygotowanie podłoża i ułożenie posadzek: płytkowych z kamieni sztucznych, tarkettu, o montaż stolarki drzwiowej, o wymiana okien zespolonych i witryn drewnianych oraz obróbek (parapet zewnętrzny) na PCV, o zakup i montaż podłogi technicznej firmy Wappex, o malowanie tynków wewnętrznych farbą emulsyjną, o wywiezienie i utylizacja gruzu. Roboty instalacyjne: o wymiana fragmentów instalacji c.o., (rurociągi, grzejników wraz z zaworami) oraz instalacji wodnokanalizacyjnej, o wymiana elementów białego montażu, o próby z dokonaniem regulacji instalacji c.o. Roboty elektryczne : o wymiana części instalacji elektrycznej (łączniki, przewody, lampy, gniazdka), o pomiary. Wymagania związane z ochroną środowiska: o dodatkowo, w przypadku prowadzenia prac powodujących ingerencję w instalację wodociągową, po zakończeniu prac remontowych, w celu zapewniania właściwego stanu sanitarno-higienicznego, za dobrą praktykę uważa się wykonanie w akredytowanym laboratorium, badań mikrobiologicznych wody w zakresie obecności i liczebności bakterii: - z grupy coli, - Escherichia coli, - Enterokoki kałowe, - Ogólna liczba mikroorganizmów w temp. 22°C po 72 h potwierdzających, iż spełnia ona wymagania dla wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U.2015 poz. 1989). Główny przedmiot zamówienia CPV - 45000000 - 7 (roboty budowlane) Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV - 45332000 - 3 (roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne) CPV - 45311000 - 0 (roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45332000-3, 45311000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: "Remont części pomieszczeń w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Smukalskiej w Bydgoszczy"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16388953
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma "HANDKOR" Kazimierz Korczak
Email wykonawcy: handkor@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Al. Wolności 1 86-010 KORONOWO
Kod pocztowy: 86-010
Miejscowość: KORONOWO
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20256164
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20256164
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23793487
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.