eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWNIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY JAROSŁAW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-19

Ogłoszenie nr 500077989-N-2017 z dnia 19-12-2017 r.

Gmina Jarosław: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWNIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY JAROSŁAW

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618701-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jarosław, Krajowy numer identyfikacyjny 65090048200000, ul. ul. Piekarska 5, 37500 Jarosław, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 248 610, e-mail ug@jaroslaw.pl, faks 166 248 613.
Adres strony internetowej (url): www.jaroslaw.itl.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWNIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY JAROSŁAW

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UG.2710/10/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pn.: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWNIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY JAROSŁAW. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Jarosław w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. Od właścicieli nieruchomości, na których powstają odpady odbierana i zagospodarowana będzie każda ilość odpadów komunalnych wystawionych przed nieruchomościami tj.: - zmieszane odpady komunalne, - zbierane selektywnie odpady komunalne (tj. tworzywa sztuczne, szkło, papier i tektura, metal) oraz odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, - pozostałe odpady powstające w gospodarstwach domowych takie jak: odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (tzw mobilna - obwoźna zbiórka odpadów spod posesji właściciela nieruchomości zamieszkałych). b) odbiór i zagospodarowanie odpadów z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych na terenie oczyszczalni ścieków we wsi Tuczempy przy ul. Sanowej 21 i we wsi Kostków numer 95A dostarczonych przez właścicieli nieruchomości. c) Dostarczenie do nieruchomości zamieszkałych worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w ramach zaoferowanej ceny. 2) Na terenie Gminy Jarosław obowiązywał będzie system mieszany zbiórki odpadów komunalnych tj. pojemnikowo - workowy. Wywóz odpadów zmieszanych oraz segregowanych odbywać się będzie zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jarosław uchwalonym Uchwałą Nr V/66/2016 Rady Gminy Jarosław z dnia 14 czerwca 2016 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jarosław - stanowiącym Załącznik Nr11 do SIWZ, wraz z Uchwałą Nr IX/110/2017 z dnia 27 października 2017 r. w sprawie zmiany regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jarosław - stanowiącym Załącznik Nr 12 do SIWZ, oraz Uchwałą Nr IX/111/2017 Rady Gminy Jarosław z dnia 27 października 2017 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi - stanowiącą Załącznik Nr 13 do SIWZ wraz z Uchwałą Nr X/134/2017 Rady Gminy Jarosław z dnia 17 listopada 2017 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr IX/111/2017 Rady Gminy Jarosław z dnia 27 października 2017 r. - stanowiącą Załącznik Nr 14 do niniejszej SIWZ. 3) Odbiór i zagospodarowanie odpadów z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) odbywać się będzie zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych od mieszkańców nieruchomości zamieszkałych w Gminie Jarosław, uchwalonym Uchwałą Nr IX/112/2017 Rady Gminy Jarosław z dnia 27 października 2017 r. w sprawie Regulaminu Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych - stanowiącym Załącznik Nr 15. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 3.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia liczby obsługiwanych nieruchomości w zakresie odbierania odpadów komunalnych. Zmiana liczby obsługiwanych nieruchomości nie będzie powodować zmiany umowy, ani zmiany wartości zamówienia. 3.4. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp i określa je, stosowanie do art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy Pzp.: 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 kwietnia 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 1666), w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj.; a) kierowanie pojazdami samochodowymi, b) wszelkie prace fizyczne w zakresie transportu odpadów spod posesji i PSZOK do punktu odbioru odpadów lub punktu przeładunku odpadów. 2) W przypadku zatrudnienie na podstawie umowy o prace przy realizacji przedmiotu zamówienia nowej osoby/osób wykonujących czynności określone w pkt. 3.4.1, zatrudnienie winno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia i trwać nieprzerwanie w całym okresie w/w umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną przez Wykonawcę / podwykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca / podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia w ciągu 10 dni kalendarzowych (licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy) na to miejsce innej osoby na podstawie umowy o prace. 3) Wykonawca przed terminem zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia (dotyczy osób już zatrudnionych przez Wykonawcę/podwykonawcę na podstawie umowy o pracę) lub w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia zatrudnienia nowej osoby/osób na podstawie umowy o pracę, zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu Potwierdzenie zawarcia umowy o pracę - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do umowy wraz z oświadczeniami w/w osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o prace w rozumieniu przepisów ustawy - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 poz. 2008) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 4) Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudniania wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania zawiadomienia. 5) W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt. 4 Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2 000,00 zł. 6) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za prace (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania pracowników wskazanych w pkt. 3.4.1 na podstawie umowy o prace w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każda osobę

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90510000-2, 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7, 90514000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 851851.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH EMPOL SPÓŁKA Z O.O.
Email wykonawcy: pukempol@pukempol.pl
Adres pocztowy: OS. RZEKA 133
Kod pocztowy: 34-451
Miejscowość: TYLMANOWA
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1189608.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1189608.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1401450.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z PUNKTÓW SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK)

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.