eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztum › Utworzenie nowej siedziby Biblioteki Publicznej w Sztumie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-19

Ogłoszenie nr 500077962-N-2017 z dnia 19-12-2017 r.

Sztumskie Centrum Kultury: Utworzenie nowej siedziby Biblioteki Publicznej w Sztumie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 605278-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500055043-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Pełnomocnik Zamawiającego: Miasto i Gmina Sztum, ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum, www.sztum.pl, e-mail: zamowienia.publiczne@sztum.pl, tel. (55) 640-63-03, fax. (55) 640 63-00


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sztumskie Centrum Kultury, Krajowy numer identyfikacyjny 17035212900000, ul. ul. Reja 13, 82400 Sztum, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 055 277 23 06, e-mail sck@data.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.sztum.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utworzenie nowej siedziby Biblioteki Publicznej w Sztumie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.22.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku usługowego na Bibliotekę Publiczną, jako Forum Integracji Miejskiej "KWADRO". 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: Budynek: 1) Niezbędne prace rozbiórkowe elementów budynku i instalacji wewnętrznych (stropodachy, części stropów, schodów i ścian, elementów elewacji, stolarki okiennej i drzwiowej, konstrukcji i pokrycia dachu itp.), 2) Zabezpieczenie istniejącej konstrukcji budynku oraz budowę nowych elementów konstrukcyjno - architektonicznych (ściany, stropy, schody, dachy, antresola nad projektowaną salą biblioteczną itp.), 3) Montaż nowych dachów wraz z konstrukcją i obróbkami blacharskimi, 4) Nowy układ funkcjonalny (nowe ściany działowe, nowa stolarka) i aranżacyjny pomieszczeń w budynku, 5) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 6) Montaż projektowanych elementów architektonicznych (balustrady, maszty flagowe mocowane do elewacji, posadzki, sufity podwieszane, parapety, wycieraczki itp.), 7) Montaż windy wraz z obudową, 8) Montaż armatury, 9) Budowę pomieszczenia śmietnika wyposażonego w wentylację grawitacyjną, kratkę ściekową i punkt czerpania wody, 10) Ocieplenie budynku, 11) Prace instalacyjne - montaż nowej instalacji wod-kan., c.o., c.t., wentylacyjnej, elektrycznej i teletechnicznej, 12) Instalacje elektryczne i teletechniczne, 13) Prace wykończeniowe, tynkarskie i malarskie, wykończenie posadzek i schodów wewnętrznych, 14) Wykonanie pionowego szyldu z neonem, 15) Opracowanie instrukcji użytkowania Obiektu, 16) Opracowanie i wykonanie planu ewakuacji budynku wraz z uzgodnieniem z Powiatową Strażą Pożarną, 17) Przeprowadzenie szkoleń dla personelu zamawiającego w zakresie obsługi obiektu, w tym w szczególności szkoleń w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń. Teren przyległy do budynku: 1) Wymianę nawierzchni chodnika na działce drogowej przy budynku, 2) Budowę ciągów pieszo-jezdnych wzdłuż budynku, 3) Przebudowę istniejących oraz budowę nowych schodów i pochylni przy wejściach do budynku, 4) Przebudowę części istniejącego ogrodzenia oraz budowa nowego wraz z montażem bramy wjazdowej, furtki i szlabanu systemowego ręcznego półautomatycznego, 5) Montaż pylonu informacyjnego wraz z kablem zasilającym, 6) Budowę nowego, zewnętrznego odcinka instalacji elektroenergetycznej, od projektowanego złącza kablowego, 7) Obsianie trawą, 8) Wykonanie i zamontowanie banneru z wizualizacją zaprojektowanej inwestycji na czas realizacji inwestycji. Lokalizacja do uzgodnienia z Zamawiającym i Pełnomocnikiem Zamawiającego. 3. Ostateczny wybór kolorów i odcieni materiałów wykończeniowych nastąpi w ramach nadzoru autorskiego po przedstawieniu próbek poszczególnych materiałów. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, uzgodnienia branżowe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) opracowana przez: SML Inżynierowe i Architekci z Sopotu, która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ 5. UWAGA: Realizacja przedmiotu zamówienia wykonywana będzie przy obiektach czynnych. Należy przewidzieć prowadzenie prac budowlanych przy zabezpieczeniu powierzchni na komunikację. Teren budowy należy wygrodzić zachowując szczególną staranność, aby uniemożliwić dostęp osób postronnych. 6. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane materiały posiadały ważne aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 7. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania, w stosunku do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0


Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45212000-6, 45233222-1, 45331000-6, 45331100-7, 45331110-0, 45331200-8, 45332200-5, 45332300-6, 45332400-7, 45000000-7, 45262310-7, 45262311-4, 45261100-5, 45262500-6, 45311200-2, 45231100-6, 45331100-7, 45300000-0, 45314320-0, 45312000-7, 45112710-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3063759.48
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REMBUD Krzysztof Paziewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rakowiec, ul. Kwidzyńska 31A
Kod pocztowy: 82-500
Miejscowość: Kwidzyn
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3295538.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3295538.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4848660.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.