eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szemud › Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonach zimowych:2017/2018 i 2018/2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-19

Ogłoszenie nr 500077756-N-2017 z dnia 19-12-2017 r.

Gmina Szemud: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonach zimowych:2017/2018 i 2018/2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602859-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Szemud, Krajowy numer identyfikacyjny 19167542200000, ul. ul. Kartuska 13, 84217 Szemud, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 764 428, e-mail zp@szemud.pl, faks 586 764 428.
Adres strony internetowej (url): http://szemud.pl/zamowienia-publiczne-i-inwestycje/zamowienia-publiczne/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonach zimowych:2017/2018 i 2018/2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/3/54/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres przedmiotu zamówienia: Dla celów zimowego utrzymania dróg teren gminy został podzielony na rejony (części) odśnieżania obejmujące drogi gminne, drogi osiedlowe i dojazdowe w sołectwach oraz chodniki i parkingi publiczne według zestawień długości Część 1. - rejon nr I Obejmujący następujące drogi gminne: a) Drogi gminne bitumiczne planowane do zwalczania śliskości. 1. Kamień - Kowalewo - 4,62 km (odc. bitumiczny - 4,62 km) 2. Kielno - Kieleńska Huta, - 3,65 km (odc. bitumiczny 2,00 km) 3. Kielno - Koleczkowo, - 3,10 km (odc. bitumiczny 3,1 km) 4. Kielno - Bojano - 2,90 km (odc. bitumiczny 2,90 km) 5. Kowalewo - Kłosówko - 1,60 km(odc. bitumiczny 1,6 km) 6. Kielno-Warzno- Czeczewo oraz podjazd ul. Polna w m. Warzno - 4,40 km - (odc. bitum. 4,1 km + 0,20 km). 7. Warzno - Karczemki - 3,40 km ( odc. bitumiczny 2,15 km) 8. Kielno ul. szkolna oraz ul. J.Tredera (odc. od oś. zdrowia do ul. Oliwskiej) - 0,90 km (odc. bitumiczny - 0,90 km) 9. Kielno ul. Jeziorna - 1,56 (odcinek bitumiczny - 1,56km) 10. Kielno ul. Spacerowa - 0,80 km (odcinek bitumiczny -0,80km) 11. ul. Tuchomska (Karczemki) - 0,45km (odcinek bitumiczny - 0,45km) o łącznej długości - 27.38 km w tym o długości bitumicznej - 24,18 km Wymagany rodzaj i minimalna ilość sprzętu w Rejonie nr I - piaskarka samochodowa z pługiem jednostronnym - szt. 1, przewidywana długość dróg do zwalczania śliskości w trakcie obowiązywania umowy - ok. 900km - pługi ciężkie - szt.1, czas pracy - 250godz. - zestaw ładowarka z dwoma wywrotkami samochodowymi - czas pracy 60godz. Część 3. - rejon nr III obejmujący Sołectwo Bojano oraz drogi gminne: Bojano - Telewizja - 2,4 km, Bojano - Wiczlino - 2,3 km, Koleczkowo - Bojano (Mjr. Bojana), Droga gminna (ul. P Hebla i Partyzantów Kaszubskich Razem długość wszystkich dróg - około 48 km Chodniki i ścieżki rowerowe na terenie wsi Bojano Koleczkowo i Dobrzewino przy drodze wojewódzkiej 218 o długości liczonej dwustronnie około 8km, części bitumiczne ul. Na Dambnik - 0,65km i ul. Hebla - 0,65km Wymagany sprzęt odśnieżający w rejonie III: - pług ciężki szt.2, czas pracy pługów - 450godz. - pług lekki z piaskarką zawieszaną o masie całkowitej do 2,3 do odśnieżania lub/i/ posypywania chodników i ul. Na Dambnik i ul. Hebla. Czas pracy ciągnika przy odśnieżaniu i posypywaniu - 100 km. Czas pracy ciągnika przy odśnieżaniu - 96godz. Część 4. - rejon nr IV obejmujący: Sołectwa : Dobrzewino, Karczemki i Warzno, Rębiska, Leśno oraz drogę gminna Rębiska - Leśno Razem długość dróg około 65km Wymagany sprzęt odśnieżający w rejonie IV: - pług ciężki szt. 2, czas pracy pługa - 350godz. Część 5. - rejon nr V obejmujący Sołectwa: Kieleńska Huta, Kamień i Kowalewo. Razem długość dróg około - 48 km Wymagany sprzęt odśnieżający w rejonie V: pług ciężki szt. 2, czas pracy pługów - 400godz. Część 6. - rejon nr VI obejmujący Sołectwa : Szemud, Głazica, Grabowiec, Częstkowo i Przetoczyno drogi gminne Głazica - Przetoczyno o długości - 2,6 km i droga gminna Szemud - Grabowiec wraz z ul. Myśliwską - 4 km. Droga gminna Częstkowo - Przetoczyno oraz parkingi publiczne we wsi Szemud wraz z chodnikami we wsi Szemud w tym: chodniki od skrzyżowania do Urzędu Gminy, od sklepu GS do SKR, od ul. Ks. Tomaszewskiego do ul. Myśliwskiej o długości około - 2km Zwalczanie śliskości na odcinkach bitumicznych dróg: Szemud- Grabowiec-ul. Myśliwska - 2,0 km, Głazica - Przetoczyno - 0,5km, Donimierz - Otalżyno - 1,0km, Łebieńska Huta - Jeleńska Huta - 2,5km, ul. Szkolna- Szemud 0,5km. Razem długość dróg około - 75 km. Wymagany sprzęt odśnieżający w rejonie VI: - pług ciężki szt. 2, czas pracy pługa - 400godz. - pług lekki z piaskarką zawieszaną o masie całkowitej do 2,3 ton do odśnieżania i posypywania mieszanką żwiru i soli chodników i ulic oraz odśnieżania parkingów - szt. 1, czas pracy przy odśnieżaniu parkingów i chodników - 100godz, przy odśnieżaniu i posypywaniu chodników i ulic - 30km Część 7 - rejon nr VII obejmujący Sołectwo Donimierz i Sołectwo Szemudzka Huta oraz drogę gminną Donimierz - Otalżyno - 4,0 km Razem długość dróg około - 40 km. Wymagany sprzęt odśnieżający w rejonie VII: pług ciężki szt. 1, czas pracy - 300godz. 2. Zamawiający nie formułuje wymagań określonych w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, z uwagi na możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez osoby nie podlegające stosunkowi pracy. 3. Każdy z wykonawców może złożyć po jednej ofercie na max cztery części (rejony). 4. Sprecyzowany opis przedmiotu zamówienia oraz definicje i ilość sprzętu odśnieżającego zawarte są w harmonogramie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Szemud - zał. nr 3 do SIWZ. 5. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa umowa - projekt stanowiąca załącznik 1, 2 i 3 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonach zimowych 2017/2018 i 2018/2019 część 1 -rejon nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 279513.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Transportowo - Usługowa POD Skarpą Piotr Pospieszny
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chwaszczyńska 206
Kod pocztowy: 81-571
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 254254232.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 254232.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 254232.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonach zimowych 2017/2018 i 2018/2019 część 3 -rejon nr 3

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.4 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych,,cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do najkorzystniejszej oferty" Oferta z najniższą ceną /142,995,20 zł brutto/ przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia /98.100,00 zł brutto/

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonach zimowych 2017/2018 i 2018/2019 część 4 -rejon nr 4

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.4 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych,,cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do najkorzystniejszej oferty" Oferta z najniższą ceną /105,840,00 zł brutto/ przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia /52,500,00 zł brutto/

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonach zimowych 2017/2018 i 2018/2019 część 5 -rejon nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 63888.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MABEST Mariusz Potrykus
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kieleńska Huta, ul.Grabowa 3
Kod pocztowy: 84-208
Miejscowość: Kielno
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 66000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 66000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 66000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonach zimowych 2017/2018 i 2018/2019 część 6 -rejon nr 6

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.4 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych,,cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do najkorzystniejszej oferty" Oferta z najniższą ceną /91.300,00 zł brutto/ przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia /76.000,00 zł brutto/

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonach zimowych 2017/2018 i 2018/2019 część 7 -rejon nr 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 47916.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OKRÓJ Zdzisław Okrój
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Barwik ul. Słoneczna 8
Kod pocztowy: 83-305
Miejscowość: Pomieczyno
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 46500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 46500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.