eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trąbki Wielkie › ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO BEZ OPIEKI MEDYCZNEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-11

Ogłoszenie nr 500077755-N-2018 z dnia 11-04-2018 r.

Gminny Ośrodek Zdrowia: ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO BEZ OPIEKI MEDYCZNEJ

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529828-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Ośrodek Zdrowia, Krajowy numer identyfikacyjny 19142511600000, ul. ul. Pasteura 1, 83034 Trąbki Wielkie, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 837 018, e-mail goz@poczta.fm, faks 586 837 252.
Adres strony internetowej (url): www.goztrabkiwielkie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO BEZ OPIEKI MEDYCZNEJ

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/PN/GOZ/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego bez opieki medycznej ambulansem typu "A2" (ambulans ogólno-lekarski) - szt. 2 w obrębie granic administracyjnych gminy Trąbki Wielkie, a także poza obrębem granic administracyjnych gminy Trąbki Wielkie, dla potrzeb Gminnego Ośrodka Zdrowia Trąbki Wielkie. 2.2 Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi transportu sanitarnego za pomocą wykwalifikowanego kierowcy i z wykorzystaniem środków transportowych spełniających wszelkie wymagania określone dla transportu sanitarnego w przepisach szczegółowych. 2.3 Usługi transportu sanitarnego odbywać się będą 5 dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 16.00. 2.4 Szacowana liczba kilometrów w trakcie trwania umowy - 216 000, Szacowana liczba godzin w trakcie trwania umowy - 17 300. UWAGA: Niniejsze wartości zostały oszacowane w oparciu o obowiązującą umowę oraz na podstawie faktycznych wartości uzyskanych przez Zamawiającego, wynikających z realizacji usługi. Wykonawca do obliczenia ceny ofertowej (w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy) zobowiązany zatem będzie do przyjęcia ww. wartości (danych). 2.5 W trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się do: 1) zapewnienia obsługi serwisowej pojazdów, 2) utrzymania we właściwym stanie i gotowości technicznej pojazdów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, 3) sporządzania i prowadzenia dziennych kart wyjazdu z ilością przejechanych kilometrów i godzin pracy karetki oraz określeniem faktycznych tras przejazdu. 2.6 Wymagania Zamawiającego dotyczące pojazdów przeznaczonych do wykonywania transportu sanitarnego, w celu realizacji zamówienia: ? Pojazdy muszą być odpowiednio oznakowane, sprawne technicznie i posiadać wymagane prawem świadectwa dopuszczenia do ruchu, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.); ? Pojazdy muszą posiadać aktualne badania techniczne, ubezpieczenie komunikacyjne OC i NW oraz spełniać cechy techniczne i jakościowe dla pojazdów transportu sanitarnego określone Polską Normą PN-EN 1789:2008 "Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - ambulanse drogowe". Niniejsze oznacza, że Wykonawca winien dysponować specjalistycznymi pojazdami do transportu sanitarnego, które powinny być wyposażone m.in. w nosze, butle tlenowe, niezbędny sprzęt medyczny i aparaturę medyczną, leki i wyroby medyczne, środki łączności bezprzewodowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami Ministerstwa Zdrowia. ? Pojazdy muszą być wyposażone w system GPS, umożliwiający lokalizację pojazdów w każdym momencie wraz z raportami z przebiegu trasy. 2.7 W celu realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania stosowną obsadą kadrową (kierowcą), która posiada: - prawo jazdy odpowiedniej kategorii, - świadectwo uprawniające do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi, - ukończony kurs w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, a także wykazuje się znajomością topografii terenu obsługiwanego przez Wykonawcę 2.8 Wykonawca musi posiadać aktualne uprawnienia do wykonywania transportu sanitarnego w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. 2018 r. poz. 160 z późn. zm.), które dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy (zgodnie z pkt 14.4.1 SIWZ). 2.9 INFORMACJA O UBEZPIECZENIU O.C.: 2.9.1 Wybrany Wykonawca, przez cały okres trwania umowy, zobowiązany będzie do posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 2.9.2 Polisę, o której mowa powyżej, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy (zgodnie z pkt 14.4.2 SIWZ). 2.10 INFORMACJA O PODWYKONAWCACH: 2.10.1 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem nazwy oraz danych kontaktowych podwykonawców (osób do kontaktu z nimi), zaangażowanych w realizację przedmiotu umowy. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 2.10.2 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy będzie dotyczyć podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2.10.3 Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.10.4 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 2.11 Zamawiający informuje, że realizacja zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę kierowców, gdyż ich praca polega na wykonywaniu czynności w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.): UWAGI: 1) W zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, Zamawiający zastrzega, iż przewiduje nałożenie kar umownych w przypadku nie stosowania się do obowiązku wynikającego z zapisów ww. artykułu, a także skierowanie wniosku o kontrolę do Państwowej Inspekcji Pracy. 2) Zamawiający informuje, że notoryczne uchylanie się Wykonawcy od obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę będzie skutkowało odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z winy Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9


Dodatkowe kody CPV: 60130000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 768000
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEDICAL TRANSPORT Dariusz Helios
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Heroldów 10 B lok. 171
Kod pocztowy: 01-991
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 715980.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 578880.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1610300
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.