eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko nad Dunajcem › Grzybek dla turysty - budowa małej infrastruktury turystyczno - rekreacyjnej w miejscach widokowych na terenie Gminy Krościenko n.D.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-11

Ogłoszenie nr 500077739-N-2018 z dnia 11-04-2018 r.

Urząd Gminy Krościenko nad Dunajcem: Grzybek dla turysty - budowa małej infrastruktury turystyczno - rekreacyjnej w miejscach widokowych na terenie Gminy Krościenko n.D.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523587-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500044653-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Krościenko nad Dunajcem, Krajowy numer identyfikacyjny 100241000000, ul. ul. Rynek 35, 34450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 262 30 77, e-mail przetargi@kroscienko-nad-dunajcem.pl, faks 18 262 34 55.
Adres strony internetowej (url): www.kroscienko-nad-dunajcem.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Grzybek dla turysty - budowa małej infrastruktury turystyczno - rekreacyjnej w miejscach widokowych na terenie Gminy Krościenko n.D.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.PN.271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 10 zadaszeń w formie grzybka w różnych miejscach widokowych na ternie Gminy Krościenko nad Dunajcem. Zadaszenia zlokalizowane są na działkach: Obręb Krościenko n.D. nr 2838, 5315/4, 1569/32, 3066,10444/1; Obręb Krośnica nr 1273/4, 1073/1, 1072/1, 2046/1; Obręb Grywałd nr 1672/2, 430; Obręb Hałuszowa nr 782/3; Obręb Tylka nr 301. Zadanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizowane w ramach projektu "Grzybek dla turysty - budowa małej infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej w miejscach widokowych na terenie Gminy Krościenko n.D." współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Zakres robót obejmuje między innymi: Roboty ziemne, Konstrukcję zadaszenia, Ławki, tablice i kosze, Utwardzenie terenu. Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót oraz dokumentacja techniczna stanowiące załączniki do SIWZ. Konstrukcja tablicy jest jednakowa dla wszystkich miejsc. Składa się na nią wydruk wielkoformatowy w pełnym kolorze na folii polimerowej, naklejonej na blachę ocynkowaną lub alucynkową formatu 80 x 65 cm. Od spodu wydruk powinien być zabezpieczony wodoodporną sklejką o grubości 8 mm, natomiast od góry folią zabezpieczającą zewnętrzną UV-STOP. Na tablicach zostaną zamieszczone informacje dotyczące historii powstania grzybków, miejsca lokalizacji grzybka i najbliższa panorama miejsca widokowego. Szczegółową treść opisu, do zamieszczenia na każdej z dziesięciu tablic, Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie do dnia 30 maja 2018r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45223500-1


Dodatkowe kody CPV: 45261100-5, 45223220-4, 45233253-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 145943.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SKLEP WIELOBRANŻOWY, Maria Brzegowska
Email wykonawcy: dbrzegowska@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Jagiellońska 34
Kod pocztowy: 34-450
Miejscowość: Krościenko nad Dunajcem
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 166595.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 166595.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 169000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.