To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-18
Ogłoszenie nr 500076636-N-2017 z dnia 18-12-2017 r.
Gmina Góra: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla następujących zadań inwestycyjnych:
,, Przebudowa budynku byłego internatu przy ul. T. Kościuszki w Górze w celu zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych mieszkańców Gminy Góra,,
,,Przebudowa budynku byłego internatu w m. Góra w celu utworzenia dziennego pobytu osób starszych,,
,,Przebudowa budynku byłego internatu w m. Góra w celu udostępnienia mieszkań chronionych,,
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
,, Przebudowa budynku byłego internatu przy ul. T. Kościuszki w Górze w celu zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych mieszkańców Gminy Góra,, ,,Przebudowa budynku byłego internatu w m. Góra w celu utworzenia dziennego pobytu osób starszych,, ,,Przebudowa budynku byłego internatu w m. Góra w celu udostępnienia mieszkań chronionych,,
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 621780-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Góra, Krajowy numer identyfikacyjny 41105066900000,
ul. ul. Mickiewicza
1,
56200
Góra, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
655 443 644, e-mail
poplawski@gora.com.pl, faks
065/543-26-58.
Adres strony internetowej (url): www.gora.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla następujących zadań inwestycyjnych: ,, Przebudowa budynku byłego internatu przy ul. T. Kościuszki w Górze w celu zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych mieszkańców Gminy Góra,, ,,Przebudowa budynku byłego internatu w m. Góra w celu utworzenia dziennego pobytu osób starszych,, ,,Przebudowa budynku byłego internatu w m. Góra w celu udostępnienia mieszkań chronionych,,
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP271.116.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ogólne informacje dotyczące inwestycji, której kompleksowe nadzorowanie, stanowi przedmiot zamówienia: Powierzchnia użytkowa: Budynek byłego internatu: 1220,39 m2 budynek gospodarczy: 172,99 m2 Kubatura brutto budynku: Budynek byłego internatu: 5577,73 m3 budynek gospodarczy: 679,78 m3 Liczba kondygnacji nadziemnych: Budynek byłego internatu: 3 budynek gospodarczy: 1 Liczba kondygnacji podziemnych: Budynek byłego internatu: 1 budynek gospodarczy: brak W ramach inwestycji przewidziano do wykonania następujące branże i zakresy: Branżę budowlaną rozbiórka budynków starych garażowo-gospodarczych, roboty remontowe budynku gospodarczego, roboty związane z remontem oraz zmianą sposobu użytkowania głównych budynków w tym: roboty w piwnicy, roboty na parterze, roboty na I piętrze, roboty na II piętrze, wywóz gruzu, roboty związane z elewacją, roboty związane z rozbiórką dachu, roboty związane z wykonaniem nowego dachu, roboty związane z wymianą stolarki wewnętrznej i zewnętrznej, montaż windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych, wyposażenie. Branżę instalacyjną roboty rozbiórkowe instalacji wodociągowej, rozebranie istniejącej w budynku instalacji wodociągowej oraz pozostawionych w budynku elementów instalacji (hydrantów wewnętrznych), roboty rozbiórkowe instalacji kanalizacji sanitarnej, rozebranie istniejącej w budynku instalacji kanalizacji sanitarnej oraz pozostawionych w budynku elementów wyposażenia jak umywalki i miski ustępowe, roboty rozbiórkowe instalacji c.o., rozebranie istniejących przewodów instalacji c.o. oraz pozostałych w budynku grzejników, roboty rozbiórkowe instalacji gazowej, budynek należy odłączyć od istniejącej instalacji gazowej i zdemontować wszelkie elementy instalacji jak kuchenki gazowe, przewody gazowe i szafkę gazową, roboty rozbiórkowe instalacji w kotłowni i piwnicy, należy zdemontować i wynieść istniejący kocioł na paliwo stałe, zdemontować otwarte naczynie wzbiorcze oraz zdemontować zasobniki dwa zasobniki c.w.u., przyłącze wodociągowe, roboty związane z wykonaniem nowego przyłącza wodociągowego i zaślepieniem istniejących przyłączy przy sieci wodociągowej, przyłącze kanalizacji sanitarnej, roboty związane z wykonaniem przyłącza kanalizacji sanitarnej istniejące przyłącze należy zaślepić, - instalacja wodociągowa, roboty związane z wykonaniem nowej instalacji wodociągowej, montaż przewodów, regulacja zaworów, montaż punktów czerpalnych, instalacja kanalizacyjna sanitarna, roboty związane z kanalizacją sanitarną w budynków tym montaż przewodów, podłączanie przyborów sanitarnych, a także montaż na rurach spustowych wyczystek, instalacja centralnego ogrzewania, roboty związane z wykonaniem nowej instalacji c.o. w budynku, prowadzenie przewodów, regulacja hydrauliczna zaworów, montaż grzejników, montaż u regulacja pomp obiegowych, węzeł cieplny i elementy wyposażenia pomieszczenia węzła cieplnego, montaż zaprojektowanego węzła cieplnego, regulacja węzła, montaż automatyki, montaż przewodów wentylacji pomieszczenia, montaż przewodów odwodnienia w pomieszczeniu, wykonanie studzienki schładzającej, roboty rozbiórkowe podłogi w pomieszczeniu 1/3, roboty związane z montażem przewodów przyłącza sieci cieplnej w obrębie budynku, Branżę elektryczną instalacje WLZ, instalację zasilania obwodów gniazd, instalację zasilania obwodów oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, instalację zasilania obwodów urządzeń sanitarnych, instalację SSP, instalację oddymiania, instalację SSWiN, instalacje teletechniczne (RTV, LAN), zasilanie budynku gospodarczego, iluminacja budynku, Zagospodarowanie terenu roboty rozbiórkowe starego ogrodzenia, roboty ziemne, wyposażenie miejsca wypoczynku i rekreacji, budowę zjazdu z drogi na działkę, budowa drogi wraz z chodnikami i parkingiem na terenie parku, karczowanie starych korzeni, wycinka drzew i krzewów, pielęgnacyjne przycięcie drzew szt., nasadzenie krzewów, oświetlenie parkowe, prace porządkowe, Oświetlenie elewacji okablowanie oświetlenie pomiary instalacji Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. a) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje kompleksowy nadzór w branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część SIWZ. Inspektorzy nadzoru zobligowani są do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją, udostępnioną na stronie Zamawiającego. Zakres obowiązków inspektorów nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) ) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. b) Podstawowe obowiązki inspektora/ów nadzoru to m.in.: 1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych w każdej branży w trakcie trwania robót z jego zakresu. 2. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni robocze może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 3. Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 4.Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 5. Nadzór spraw związanych ze spełnieniem warunków które inwestor otrzymał od jednostek opiniodawczych, które są niezbędne w celu prawidłowego realizowania inwestycji; .Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 6.Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 7.Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego, w tym sporządzanie protokołów z rady budowy. 8. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do oddelegowania swoich pracowników, którzy będą uczestniczyć w pracy Inspektora nadzoru.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
60975.61
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ireneusz Organista, WORLD MARKISEN
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
61500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GÓRY
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1068D na odcinku Wioska - Witoszyce.
- wymiana źródeł ciepła w 7 budynkach będących w zarządzie Nadleśnictwa Góra Śląska
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,, Wymiana nawierzchni drogi ( ul. Wrzosowa) i chodników ( ul. Hirszfelda) w m. Góra,,
- Realizacja w formule zaprojektuj - wybuduj zadania inwestycyjnego p.n. ,, Budowa instalacji przetwarzania osadów komunalnych oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Górze,,
więcej: przetargi w Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2939S w Poniszowicach
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) na rzecz Gminy Kobylnica w branży ogólnobudowlanej i drogowej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania - Scalanie gruntów obszaru wsi Wysoka oraz części obszaru wsi Łętownia Etap III (zagospodarowanie poscaleniowe)
- Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: "Budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Suwałkach przy ul. Utrata "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.