eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla następujących zadań inwestycyjnych,, Przebudowa budynku byłego internatu przy ul. T. Kościuszki w Górze w celu zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych mieszkańców Gminy Góra,, ,,Przebudowa budynku byłego internatu w m. Góra w celu utworzenia dziennego pobytu osób starszych,, ,,Przebudowa budynku byłego internatu w m. Góra w celu udostępnienia mieszkań chronionych,,

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-18

Ogłoszenie nr 500076636-N-2017 z dnia 18-12-2017 r.

Gmina Góra: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla następujących zadań inwestycyjnych: ,, Przebudowa budynku byłego internatu przy ul. T. Kościuszki w Górze w celu zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych mieszkańców Gminy Góra,, ,,Przebudowa budynku byłego internatu w m. Góra w celu utworzenia dziennego pobytu osób starszych,, ,,Przebudowa budynku byłego internatu w m. Góra w celu udostępnienia mieszkań chronionych,,

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
,, Przebudowa budynku byłego internatu przy ul. T. Kościuszki w Górze w celu zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych mieszkańców Gminy Góra,, ,,Przebudowa budynku byłego internatu w m. Góra w celu utworzenia dziennego pobytu osób starszych,, ,,Przebudowa budynku byłego internatu w m. Góra w celu udostępnienia mieszkań chronionych,,

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 621780-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Góra, Krajowy numer identyfikacyjny 41105066900000, ul. ul. Mickiewicza 1, 56200 Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 655 443 644, e-mail poplawski@gora.com.pl, faks 065/543-26-58.
Adres strony internetowej (url): www.gora.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla następujących zadań inwestycyjnych: ,, Przebudowa budynku byłego internatu przy ul. T. Kościuszki w Górze w celu zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych mieszkańców Gminy Góra,, ,,Przebudowa budynku byłego internatu w m. Góra w celu utworzenia dziennego pobytu osób starszych,, ,,Przebudowa budynku byłego internatu w m. Góra w celu udostępnienia mieszkań chronionych,,

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP271.116.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Ogólne informacje dotyczące inwestycji, której kompleksowe nadzorowanie, stanowi przedmiot zamówienia: Powierzchnia użytkowa: Budynek byłego internatu: 1220,39 m2 budynek gospodarczy: 172,99 m2 Kubatura brutto budynku: Budynek byłego internatu: 5577,73 m3 budynek gospodarczy: 679,78 m3 Liczba kondygnacji nadziemnych: Budynek byłego internatu: 3 budynek gospodarczy: 1 Liczba kondygnacji podziemnych: Budynek byłego internatu: 1 budynek gospodarczy: brak W ramach inwestycji przewidziano do wykonania następujące branże i zakresy: Branżę budowlaną rozbiórka budynków starych garażowo-gospodarczych, roboty remontowe budynku gospodarczego, roboty związane z remontem oraz zmianą sposobu użytkowania głównych budynków w tym: roboty w piwnicy, roboty na parterze, roboty na I piętrze, roboty na II piętrze, wywóz gruzu, roboty związane z elewacją, roboty związane z rozbiórką dachu, roboty związane z wykonaniem nowego dachu, roboty związane z wymianą stolarki wewnętrznej i zewnętrznej, montaż windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych, wyposażenie. Branżę instalacyjną roboty rozbiórkowe instalacji wodociągowej, rozebranie istniejącej w budynku instalacji wodociągowej oraz pozostawionych w budynku elementów instalacji (hydrantów wewnętrznych), roboty rozbiórkowe instalacji kanalizacji sanitarnej, rozebranie istniejącej w budynku instalacji kanalizacji sanitarnej oraz pozostawionych w budynku elementów wyposażenia jak umywalki i miski ustępowe, roboty rozbiórkowe instalacji c.o., rozebranie istniejących przewodów instalacji c.o. oraz pozostałych w budynku grzejników, roboty rozbiórkowe instalacji gazowej, budynek należy odłączyć od istniejącej instalacji gazowej i zdemontować wszelkie elementy instalacji jak kuchenki gazowe, przewody gazowe i szafkę gazową, roboty rozbiórkowe instalacji w kotłowni i piwnicy, należy zdemontować i wynieść istniejący kocioł na paliwo stałe, zdemontować otwarte naczynie wzbiorcze oraz zdemontować zasobniki dwa zasobniki c.w.u., przyłącze wodociągowe, roboty związane z wykonaniem nowego przyłącza wodociągowego i zaślepieniem istniejących przyłączy przy sieci wodociągowej, przyłącze kanalizacji sanitarnej, roboty związane z wykonaniem przyłącza kanalizacji sanitarnej istniejące przyłącze należy zaślepić, - instalacja wodociągowa, roboty związane z wykonaniem nowej instalacji wodociągowej, montaż przewodów, regulacja zaworów, montaż punktów czerpalnych, instalacja kanalizacyjna sanitarna, roboty związane z kanalizacją sanitarną w budynków tym montaż przewodów, podłączanie przyborów sanitarnych, a także montaż na rurach spustowych wyczystek, instalacja centralnego ogrzewania, roboty związane z wykonaniem nowej instalacji c.o. w budynku, prowadzenie przewodów, regulacja hydrauliczna zaworów, montaż grzejników, montaż u regulacja pomp obiegowych, węzeł cieplny i elementy wyposażenia pomieszczenia węzła cieplnego, montaż zaprojektowanego węzła cieplnego, regulacja węzła, montaż automatyki, montaż przewodów wentylacji pomieszczenia, montaż przewodów odwodnienia w pomieszczeniu, wykonanie studzienki schładzającej, roboty rozbiórkowe podłogi w pomieszczeniu 1/3, roboty związane z montażem przewodów przyłącza sieci cieplnej w obrębie budynku, Branżę elektryczną instalacje WLZ, instalację zasilania obwodów gniazd, instalację zasilania obwodów oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, instalację zasilania obwodów urządzeń sanitarnych, instalację SSP, instalację oddymiania, instalację SSWiN, instalacje teletechniczne (RTV, LAN), zasilanie budynku gospodarczego, iluminacja budynku, Zagospodarowanie terenu roboty rozbiórkowe starego ogrodzenia, roboty ziemne, wyposażenie miejsca wypoczynku i rekreacji, budowę zjazdu z drogi na działkę, budowa drogi wraz z chodnikami i parkingiem na terenie parku, karczowanie starych korzeni, wycinka drzew i krzewów, pielęgnacyjne przycięcie drzew szt., nasadzenie krzewów, oświetlenie parkowe, prace porządkowe, Oświetlenie elewacji okablowanie oświetlenie pomiary instalacji Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. a) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje kompleksowy nadzór w branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część SIWZ. Inspektorzy nadzoru zobligowani są do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją, udostępnioną na stronie Zamawiającego. Zakres obowiązków inspektorów nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) ) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. b) Podstawowe obowiązki inspektora/ów nadzoru to m.in.: 1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych w każdej branży w trakcie trwania robót z jego zakresu. 2. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni robocze może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 3. Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 4.Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 5. Nadzór spraw związanych ze spełnieniem warunków które inwestor otrzymał od jednostek opiniodawczych, które są niezbędne w celu prawidłowego realizowania inwestycji; .Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 6.Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 7.Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego, w tym sporządzanie protokołów z rady budowy. 8. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do oddelegowania swoich pracowników, którzy będą uczestniczyć w pracy Inspektora nadzoru.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 60975.61
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ireneusz Organista, WORLD MARKISEN
Email wykonawcy: ireneusz.organista@wp.pl
Adres pocztowy: ul. M. Wołodyjowskiego 31,
Kod pocztowy: 64-100
Miejscowość: Leszno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 61500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 61500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61500.00
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.