To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-16
Ogłoszenie nr 500076554-N-2017 z dnia 16-12-2017 r.
Urząd Miejski: " Pełnienie w imieniu Gminy Nowy Tomyśl funkcji inspektora nadzoru
inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych z podziałem na IV części "
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606650-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 52693700000,
ul. ul. Poznańska
33,
64300
Nowy Tomyśl, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 4426600, 4426641, e-mail
zamowienia@nowytomysl.pl, faks
614 422 754.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowytomysl.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
" Pełnienie w imieniu Gminy Nowy Tomyśl funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych z podziałem na IV części "
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.66.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia całościowego nad realizacją zadań inwestycyjnych prowadzonych na terenie Gminy Nowy Tomyśl. 2. Zakres zamówienia został podzielony na IV części zamówienia i obejmuje: 2.1 Część I zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia dla części I jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z budową drogi przejazdowej wraz z przylegającymi stanowiskami postojowymi na odcinku od Gimnazjum do ul. Wiatrakowej w Nowym Tomyślu. 2) Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia całościowego nad robotami budowlanymi określonymi w postępowaniu oznaczonym znakiem ZP.271.17.2017 - Wykonanie drogi przejazdowej wraz z przylegającymi stanowiskami postojowymi na odcinku od Gimnazjum do ul. Wiatrakowej w Nowym Gminy Nowy Tomyśl opublikowanym w BZP w dniu 24-04-2017r. pod numerem: 72228 - 2017, szczegółowo określonym na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu pod adresem: http://bip.nowytomysl.pl/Article/get/id,24139.html 3) Wymagany termin realizacji: do 15.12.2017 r. od daty podpisania umowy, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca będzie świadczył usługi nadzoru inwestorskiego objęte przedmiotem zamówienia do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, potwierdzającego zakończenie robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych wraz z ich rozliczeniem finansowym oraz potwierdzającego przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej (Postępowanie oznaczone znakiem ZP.271.17.2017). 4) Przedmiot zamówienia został określony w warunkach Projektu Umowy -załącznik nr 6 do SIWZ. 2.2 Część II zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia dla części II jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z rozbudową o oddziały szkolno- przedszkolne Szkoły Podstawowej w Borui Kościelnej. 2) Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia całościowego nad robotami budowlanymi określonymi w postępowaniu oznaczonym znakiem ZP.271.42.2017 - Rozbudowa o oddziały szkolno - przedszkolne Szkoły Podstawowej w Borui Kościelnej opublikowanym w BZP w dniu 31-07- 2017r. pod numerem: 561162-N-2017, szczegółowo określonym na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu pod adresem: http://bip.nowytomysl.pl/Article/get/id,24529.html 3) Wymagany termin realizacji: do 31.07.2018 r., z zastrzeżeniem, iż Wykonawca będzie świadczył usługi nadzoru inwestorskiego objęte przedmiotem zamówienia do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, potwierdzającego zakończenie robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych wraz z ich rozliczeniem finansowym oraz potwierdzającego przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, (Postępowanie oznaczone znakiem ZP.271.42.2017). 4) Przedmiot zamówienia został określony w warunkach Projektu Umowy -załącznik nr 6 do SIWZ. 2.3 Część III zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia dla części III jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z przebudową i rozbudową przedszkola nr 1 "Misia Uszatka". 2) Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia całościowego nad robotami budowlanymi określonymi w postępowaniu oznaczonym znakiem ZP.271.19.2017 - Przebudowa i rozbudowa przedszkola nr 1 "Misia Uszatka" opublikowanym w BZP w dniu 12-05-2017r. pod numerem: 507709-N-2017, szczegółowo określonym na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu pod adresem: http://bip.nowytomysl.pl/Article/get/id,24222.html 3) Wymagany termin realizacji: do 20.12.2017 r., z zastrzeżeniem, iż Wykonawca będzie świadczył usługi nadzoru inwestorskiego objęte przedmiotem zamówienia do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, potwierdzającego zakończenie robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych wraz z ich rozliczeniem finansowym oraz potwierdzającego przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, (Postępowanie oznaczone znakiem ZP.271.19.2017). 4) Przedmiot zamówienia został określony w warunkach Projektu Umowy - - załącznik nr 6 do SIWZ. 2.4 Część IV zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia dla części IV jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z przebudową ulicy Poprzecznej w Paproci. 2) Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia całościowego nad robotami budowlanymi określonymi w postępowaniu oznaczonym znakiem ZP.271.14.2017 - Wykonanie przebudowy ulicy Poprzecznej w Paproci w formule zaprojektuj - wybuduj opublikowanym w BZP w dniu 21- 04-2017r. pod numerem: 71507 - 2017, szczegółowo określonym na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu pod adresem: http://bip.nowytomysl.pl/Article/get/id,24129.html 3) Wymagany termin realizacji: 01.01.2018 do 30.05.2018 r., z zastrzeżeniem, iż Wykonawca będzie świadczył usługi nadzoru inwestorskiego objęte przedmiotem zamówienia do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, potwierdzającego zakończenie robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych wraz z ich rozliczeniem finansowym oraz potwierdzającego przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, (Postępowanie oznaczone znakiem ZP.271.14.2017). 4) Przedmiot zamówienia został określony w warunkach Projektu Umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Całość zamówienia została określona w warunkach projektu Umowy załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający ze względu na charakter zamówienia do jego wykonania nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia w stosunku do których wymaga zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666, ze zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71520000-9, 71700000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
-
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia dla części I jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z budową drogi przejazdowej wraz z przylegającymi stanowiskami postojowymi na odcinku od Gimnazjum do ul. Wiatrakowej w Nowym Tomyślu. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7134.15
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LABPROJEKT Patryk Ciesielczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7072.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: - |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia dla części II jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z rozbudową o oddziały szkolno- przedszkolne Szkoły Podstawowej w Borui Kościelnej. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) w związku z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579) Uzasadnienie faktyczne i prawne: Dnia 03-11-2017r. o godzinie 15.00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie 3 zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu na część II zamówienia nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1579). Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia dla części III jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z przebudową i rozbudową przedszkola nr 1 "Misia Uszatka". |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) Uzasadnienie faktycznie i prawne : Zgodnie z dyspozycją w/w przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający, stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, bezpośrednio przed otwarciem podał kwotę jaka zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 80 799,98 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych i 98/100 groszy). W przedmiotowym postępowaniu ofertę na część III zamówienia złożył jeden Wykonawca: Biuro Usług Projektowych i Obsługi Inwestycji Jacek Müller, ul. Szafranowa 26/1, 62-064 Plewiska. Cena brutto złożonej oferty wyniosła: 99 630,00 zł Po otwarciu ofert stwierdzono, że cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na część III zamówienia. Po analizie możliwości finansowych jednostki Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej na zasadach określonych ustawą o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1870). W związku z powyższym Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie na część III zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 ). |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia dla części IV jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z przebudową ulicy Poprzecznej w Paproci. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15243.90
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LABPROJEKT Patryk Ciesielczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19926
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: - |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Trzcince
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową sali sportowej z zapleczem szatniowo-sanitarnym dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zbąszyniu
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: "BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 435 W M. CHRÓŚCINA" - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr P1583 R Studzian - Wojciechówka wraz z dojazdami w m. Studzian"
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Raciążek" (realizowane w systemie: zaprojektuj i wybuduj).
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej nad realizacją robót budowlanych polegających na: "Modernizacji instalacji oddymiania (...)
- "Remonty dróg publicznych realizowane w ramach X edycji Budżetu Obywatelskiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.