eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sitkówka › Rozbudowa i przebudowa kotłowni CO w Osiedlu Nowiny

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-12-16

Ogłoszenie nr 500076548-N-2017 z dnia 16-12-2017 r.

Sitkówka: Rozbudowa i przebudowa kotłowni CO w Osiedlu Nowiny
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 17938-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 49579-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sitkówka - Nowiny, Krajowy numer identyfikacyjny 29101066500000, ul. ul. Białe Zagłębie 25, 26052 Sitkówka, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 475 000, e-mail d.pyk@nowiny.com.pl, faks 413 475 011.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowiny.com.pl, przetargi.gkb@nowiny.com.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.nowiny.com.pl, przetargi.gkb@nowiny.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa i przebudowa kotłowni CO w Osiedlu Nowiny

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

INO.272.6.P.17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m.in.: - rozbiórki istniejącego budynku kotłowni wraz z wyposażeniem technologicznym, - nowego budynku kotłowni wraz z częścią socjalno-biurową, - montażu dwóch kotłów węglowych o mocy po 1,6 MW każdy, - montażu pieca na pellet o mocy 1,3 MW, - instalacji systemów podawania paliw do pieców, - instalacji odpylania, - nowego komina stalowego trójprzewodowego, - orurowania i armatury, - systemu sterowania i kontroli, - zagospodarowania terenu. 3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) Dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik nr 8 do SIWZ b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiar robót, które stanowią załącznik nr 9 do SIWZ


II.4) Główny kod CPV: 45331110-0
Dodatkowe kody CPV:

45210000-2,

45111300-1,

45330000-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 03.11.2017r

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/10/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian;

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
§ 1 1. W związku z zaistnieniem przesłanek wskazanych w § 24 ust. 1 pkt 2 i pkt 6 w związku z § 24 ust. 3 lit b umowy nr INO.272.6.U.17 na "Rozbudowę i przebudowę kotłowni CO w Osiedlu Nowiny" zawartej dnia 20.03.2017r, Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujące roboty dodatkowe polegające na : 1) Przebudowie wlotu węgla z zasobników dobowych do kotłów węglowych wraz ze wzmocnieniem podparcia zasobnika, 2) Otynkowaniu i nałożeniu struktury na silosie do pelletu. 3) Wymianie części ogrodzenia przy składzie żużla na żelbetową ścianę oporową. 4) Wymianie części ogrodzenia wzdłuż drogi wjazdowej. 5) Montażu przesuwnej bramy automatycznej wraz z furtką wejściową z domofonem. 6) Zabezpieczeniu części ogrodzenia i fundamentów garaży ze względu na obniżenie wokół nich poziomu terenu. 7) Wykonaniu przebudowy zasobnika oraz montażu podajnika ślimakowego od zasobnika do elewatora wraz z instalacją elektryczną. 8) Wykonaniu oświetlenia awaryjnego. 9) Wykonaniu drabiny zejściowej do elewatora. 10) Wykonanie pomostów roboczych z barierkami nad piecami węglowymi i pelletowym 11) Wykonaniu blachy czołowej na zasobniku przy zasypie węgla. 12) Zamiany pomostu z kratki stalowej na blachę ryflowaną przy elewatorze. 13) Montaż dodatkowych lamp na dachu budynku w celu oświetlenia składu węgla. 14) Wykonanie zasieków na piasek. 15) Montaż grzejników w pomieszczeniach natrysków. 16) Wykonanie zejścia pomiędzy piecami w celu ułatwienia eksploatacji. 17) Dostawy pompy ssącej do wypompowywania wody z odżużlacza wraz z wężami o długości 40 m. 18) Wykonanie podestów roboczych do obsługo zasypu przy piecu. 19) Wykonanie okna komunikacyjnego przy elewatorze. 20) Wykonanie odprowadzenia wody wypłucznej ze stacji uzdatniania wody. 2. Wobec rozszerzenia zakresu przedmiotu umowy o roboty wskazane w ust. 1 niniejszego paragrafu, w umowie Nr INO.272.6.U.2017, strony wprowadzają następujące zmiany: 1) § 2 ust. 2 pkt 1 otrzymuje brzmienie: "2.1. Zakończenie realizacji całości przedmiotu umowy podstawowej do dnia 03.11.2017 r. 2) w § 2 ust. 2 dodaje się pkt. 2.4. o treści: 2.4. Zakończenie realizacji robót dodatkowych do dnia 18.12.2017 r. 3) § 12 ust. 1 otrzymuje nowe brzmienie: " 1. Cena ryczałtowa brutto wykonania przedmiotu umowy wynosi: 7.678.030,23 zł (słownie siedem milionów sześćset siedemdziesiąt osiem tysięcy trzydzieści złotych 23/100), netto: 6.242.301,00 zł (słownie: sześć milionów dwieście czterdzieści dwa tysiące trzysta jeden złotych 0/100), podatek VAT: 1.435.729,23 (słownie: jeden milion czterysta trzydzieści pięć tysięcy siedemset dwadzieścia dziewięć złotych 23/100). 4) § 13 ust. 2 otrzymuje nowe brzmienie: "2. Faktury częściowe będą sporządzane w oparciu o harmonogram rzeczowo-finansowy oraz protokół częściowego odbioru robót. Suma wszystkich faktur częściowych nie może przekroczyć 90 % wartości zadania." 5) § 15 ust. 2 otrzymuje nowe brzmienie: " 2. Wykonawca udziela Zamawiającemu zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy w kwocie stanowiącej 10 % ceny brutto wykonania przedmiotu umowy, tj kwoty 767.803,02 PLN (słownie: siedemset sześćdziesiąt siedem tysięcy osiemset trzy złote 2/100)." 3. Pozostałe postanowienia umowy nie ulegają zmianie i pozostają w mocy § 2 Aneks wchodzi w życie z dniem zawarcia. § 3. Aneks sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, po dwa dla każdej ze stron. § 4. Integralną część niniejszej umowy stanowią : 1) Dokumentacja projektowa, 2) Oferta Wykonawcy wraz z wymaganymi załącznikami, 3) Protokół konieczności, 4) Protokół z negocjacji cenowych. 5) Zaktualizowany harmonogram rzeczowo- finansowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.