eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont połaci dachowych wraz z wymianą instalacji odgromowej w budynku handlowo-usługowym w Lublińcu przy ul. Sportowej 1.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-10

Ogłoszenie nr 500076501-N-2018 z dnia 10-04-2018 r.

Śląski Zarząd Nieruchomości Jednostka Budżetowa Województwa Śląskiego: Remont połaci dachowych wraz z wymianą instalacji odgromowej w budynku handlowo-usługowym w Lublińcu przy ul. Sportowej 1.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521009-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Śląski Zarząd Nieruchomości Jednostka Budżetowa Województwa Śląskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 24030518500000, ul. ul. Grabowa , 40172 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 782 49 25, e-mail szn@silesia-region.pl, faks 0 32 258 6045.
Adres strony internetowej (url): bip-slaskie.pl/sznkat

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont połaci dachowych wraz z wymianą instalacji odgromowej w budynku handlowo-usługowym w Lublińcu przy ul. Sportowej 1.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

78/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Remont połaci dachowych wraz z wymianą instalacji odgromowej w budynku handlowo-usługowym w Lublińcu przy ul. Sportowej 1. Teren, na którym planowana jest inwestycja, położony jest w strefie pośredniej ochrony konserwatorskiej B7, obejmującej pozostałości zespołu dawnego folwarku. Teren położony jest w strefie obserwacji archeologicznej OW1. Działka ewidencyjna nr ew. 3309/43 obręb Lubliniec. Przedmiot zamówienia obejmuje:wymianę pokrycia dachu,wymianę i naprawę konstrukcji więźby dachowej,wymiana rynien i rur spustowych,wymiana instalacji odgromowej. Zakres robót:betonowanie - wieńce,konstrukcja drewniana dachu,roboty murowe,roboty pokrywcze,tynkowanie,roboty rozbiórkowe,usuwanie gruzu,instalacja odgromowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, na którą składa się: - Projekt budowlany,- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,- Przedmiar robót (materiał pomocniczy). Zaleca się, aby każdy z Wykonawców na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących w terenie dokonał oględzin miejsca budowy, zapoznał się ze specyfiką obiektu - dokonał wizji lokalnej budynku, terenu na którym usytuowany jest budynek, terenu przyległego, ze szczególnym uwzględnieniem miejsca na składowanie materiałów odpadowych i nowych materiałów budowlanych podczas prowadzenia robót oraz dróg dojazdowych. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Wykonawcy w ofercie należy uwzględnić wszystkie koszty pośrednie i bezpośrednie, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, z projektu budowlanego, przedmiarów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych załączonych w SIWZ. Zamawiający informuje, że prace będą prowadzone na czynnym budynku, dlatego Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić ten fakt przy wycenie i organizacji robót tak, aby nie zakłócić jego funkcjonowania. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu plan zabezpieczenia ruchu publicznego wokół budynku. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie ofertowej koszt wykonania zadaszenia wszystkich wejść do budynku będącego przedmiotem zamówienia, na czas trwania robót.Wykonawca skutecznie zabezpieczy wszelkie sprzęty i urządzenia na czas trwania robót przed zniszczeniem, zapyleniem czy zanieczyszczeniem.Zamawiający, na czas wykonania robót zapewni Wykonawcy pomieszczenie socjalne wyposażone w dostęp do wody i WC.Po zakończeniu robót, Wykonawca będzie zobowiązany doprowadzić pomieszczenie do stanu pierwotnego.Na czas wykonywania robót, Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym, będzie zobowiązany o zainstalowania podliczników:- zimnej wody,- energii elektrycznej.Roboty mogą być prowadzone wyłącznie w porze dziennej, w godzinach: pomiędzy 6:00 a 22:00 za wyjątkiem niedziel i świąt.Na czas prowadzenia robót należy zabezpieczyć połać dachową, w celu zabezpieczenia pomieszczeń użytkowych budynku na wypadek opadów atmosferycznych.Wykonawca robót będzie odpowiedzialny za organizację oraz jakość wykonania, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, poleceniami inspektora nadzoru i kierownika budowy.Wykonawca Robót jest zobowiązany znać wszelkie przepisy wydane przez władze centralne, miejscowe oraz inne przepisy i wytyczne które są w jakikolwiek sposób związane z robotami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót.Po wykonaniu robót związanych z posegregowaniem materiałów uzyskanych w czasie rozbiórki, składowanych tymczasowo na wydzielonym terenie budowy, Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia ich na właściwe składowiska odpadów (we własnym zakresie i na własny koszt).Wykonawca dokona zgłoszeń inspektorom nadzoru oraz właściwym służbom robót wymagających wykonywania pomiarów, przeglądów lub oceny stanu technicznego instalacji odgromowej, dokonując w konsekwencji wszystkich odbiorów technicznych niezbędnych do odbioru końcowego.21.Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na wykonane roboty na okres co najmniej 3 lat od daty odbioru końcowego.Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.23. Wymagania, o których mowa w art.29 ust. 3a Prawa Zamówień Publicznych.23.1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a wymaga zatrudniania przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie (wskazane w przedmiarze robót), na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 - tekst jednolity). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, miedzy innymi osób: kierujących budową i dostawców materiałów budowlanych. Formalności, jakich w zakresie przedmiotu zamówienia powinien dopełnić wyłoniony w przetargu Wykonawca:opracowanie planu BIOZ, który należy przedłożyć Zamawiającemu najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem robót;Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy na całość zadania, metodą kalkulacji szczegółowej dla robót dotyczących przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową - w formacie "pdf" oraz w wersji papierowej i przekazać go Zamawiającemu, najpóźniej w dniu podpisania umowy. Wykonawca wyłoniony w niniejszym przetargu, zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, który będzie stanowił załącznik do umowy - tożsamego z ceną ofertową oraz kosztorysem, który będzie obejmował całość zamówienia i przedłożenia go Zamawiającemu, celem zatwierdzenia, najpóźniej w dniu podpisania umowy.Wykonawca dostarczy Zmawiającemu opłacone polisy (kserokopia potwierdzoną za zgodność z oryginałem) najpóźniej w dniu podpisania umowy, obejmujące ubezpieczenie:wszystkich ryzyk budowy i montażu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto, przy czym ubezpieczonym będą Wykonawca i wszyscy podwykonawcy;odpowiedzialności cywilnej (OC) Wykonawcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej - na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż 1 000 000,00 PLN;sprzętu budowlanego Wykonawcy. a w przypadku ich braku, inne dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie jw. Obowiązek ubezpieczeniowy Wykonawcy, wynikający z powyższych zapisów będzie obowiązywał przez cały okres realizacji zamówienia.Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262300-4, 45261100-5, 45262500-6, 45261000-4, 45410000-4, 45111220-6, 45111300-1, 45312310-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 501302.99
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD BLACHARSKO-DEKARSKO-CIESIELSKI Marcin Watoła
Email wykonawcy: marcinwatola@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Harcerska 12
Kod pocztowy: 42-660
Miejscowość: Kalety
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 560157.46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 560157.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 612417.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.