eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Zakup doposażenia szkół w sprzęt do pracowni matematyczno-przyrodniczych w ramach projektu "Poznajemy świat przez doświadczenie i eksperyment" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-15

Ogłoszenie nr 500076485-N-2017 z dnia 15-12-2017 r.

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile: Zakup doposażenia szkół w sprzęt do pracowni matematyczno-przyrodniczych w ramach projektu "Poznajemy świat przez doświadczenie i eksperyment" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane w ramach projektu p.n. "Poznajemy świat przez doświadczenie i eksperyment" dofinansowanego w ramach poddziałania 8.1.2. Kształcenie ogólne - projekty konkursowe w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 607814-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500052074-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile, Krajowy numer identyfikacyjny 57079948000000, ul. al. Niepodległości , 64920 Piła, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 109 442, e-mail zampub@powiat.pila.pl, faks 672 109 332.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.pila.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup doposażenia szkół w sprzęt do pracowni matematyczno-przyrodniczych w ramach projektu "Poznajemy świat przez doświadczenie i eksperyment" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZP.272.75.2017.I

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup doposażenia szkół w sprzęt do pracowni matematyczno-przyrodniczych. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa doposażenia/wyposażenia w sprzęt dla trzech szkół: 1) Liceum Ogólnokształcące Mistrzostwa Sportowego w Piłce Siatkowej w Pile, 2) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Pile, 3) Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Pile. Dostawa realizowana w ramach projektu p.n. "Poznajemy świat przez doświadczenie i eksperyment" dofinansowanego w ramach poddziałania 8.1.2. Kształcenie ogólne - projekty konkursowe w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na dwadzieścia jeden części. 2.1. Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.1. do SIWZ. 2.2. Druga część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.2. do SIWZ. 2.3. Trzecia część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.3. do SIWZ. 2.4. Czwarta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.4. do SIWZ. 2.5. Piąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.5. do SIWZ. 2.6. Szósta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.6. do SIWZ. 2.7. Siódma część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.7. do SIWZ. 2.8. Ósma część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.8. do SIWZ. 2.9. Dziewiąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.9. do SIWZ. 2.10. Dziesiąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.10. do SIWZ. 2.11. Jedenasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.11. do SIWZ. 2.12. Dwunasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.12. do SIWZ. 2.13. Trzynasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.13. do SIWZ. 2.14. Czternasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.14. do SIWZ. 2.15. Piętnasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.15. do SIWZ. 2.16. Szesnasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.16. do SIWZ. 2.17. Siedemnasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.17. do SIWZ. 2.18. Osiemnasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.18. do SIWZ. 2.19. Dziewiętnasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.19. do SIWZ. 2.20. Dwudziesta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.20. do SIWZ. 2.21. Dwudziesta pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.21. do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162000-5


Dodatkowe kody CPV: 36824000-5, 38400000-9, 39700000-9, 30200000-1, 30213100-6, 48200000-0, 48300000-1, 48322000-1, 38000000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pierwsza część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W związku z tym, że w postępowaniu na część pierwszą zamówienia nie złożono żadnej oferty Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części pierwszej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Druga część zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 658.54
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tesora Marzena Paczyńska
Email wykonawcy: biuro@tesora.eu
Adres pocztowy: ul. Cieszyńska 367/201
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1335.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1335.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1335.29
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Trzecia część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w części trzeciej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przedmiotowym postępowaniu na część trzecią zamówienia wpłynęła jedna oferta - przedsiębiorstwa Tesora Marzena Paczyńska, ul. Cieszyńska 367/201, 43-300 Bielsko-Biała, którą Zamawiający wybrał jako najkorzystniejszą. W dniu 22 listopada 2017 r. Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy. Zgodnie z art. 94 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy. W związku z tym, że w postępowaniu na część trzecią zamówienia została złożona tylko jedna oferta, Zamawiający nie może skorzystać z możliwości, jaką daje zapis art. 94 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych i wybrać ofertę z pozostałych ofert. Nie ma więc możliwości, aby na część trzecią Zamawiający udzielił zamówienia. Wobec tego postępowanie w części trzeciej zamówienia należy unieważnić na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Czwarta zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W związku z tym, że w postępowaniu na część czwartą zamówienia nie złożono żadnej oferty Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części czwartej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Piąta część zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2894.31
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
Email wykonawcy: puzniak.marcin@gmail.com
Adres pocztowy: Gorzeszów 19
Kod pocztowy: 58-405
Miejscowość: Krzeszów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4029.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3132.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4029.48
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Szósta część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w części szóstej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przedmiotowym postępowaniu na część szóstą zamówienia wpłynęła jedna oferta - przedsiębiorstwa Tesora Marzena Paczyńska, ul. Cieszyńska 367/201, 43-300 Bielsko-Biała, którą Zamawiający wybrał jako najkorzystniejszą. W dniu 22 listopada 2017 r. Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy. Zgodnie z art. 94 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy. W związku z tym, że w postępowaniu na część szóstą zamówienia została złożona tylko jedna oferta, Zamawiający nie może skorzystać z możliwości, jaką daje zapis art. 94 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych i wybrać ofertę z pozostałych ofert. Nie ma więc możliwości, aby na część szóstą Zamawiający udzielił zamówienia. Wobec tego postępowanie w części szóstej zamówienia należy unieważnić na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Siódma część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W związku z tym, że w postępowaniu na część siódmą zamówienia nie złożono żadnej oferty, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części siódmej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Ósma część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W związku z tym, że w postępowaniu na część ósmą zamówienia nie złożono żadnej oferty, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części ósmej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Dziewiąta część zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1827.64
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tesora Marzena Paczyńska
Email wykonawcy: biuro@tesora.eu
Adres pocztowy: ul. Cieszyńska 367/201
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2417.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2417.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2417.24
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Dziesiąta część zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 747.97
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tesora Marzena Paczyńska
Email wykonawcy: biuro@tesora.eu
Adres pocztowy: ul. Cieszyńska 367/201
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1265.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1265.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1265.67
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Jedenasta część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części jedenastej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu na część jedenastą zamówienia wpłynęła jedna oferta - przedsiębiorstwa TESORA Marzena Paczyńska, ul. Cieszyńska 367/201, 43-300 Bielsko-Biała - z ceną wynoszącą 4 183,70 złotych brutto. Zamawiający na sfinansowanie części jedenastej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 2 150,00 złotych brutto i nie może jej zwiększyć.

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Dwunasta część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W związku z tym, że w postępowaniu na część dwunastą zamówienia nie złożono żadnej oferty, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części pierwszej, czwartej, siódmej, ósmej, dwunastej, piętnastej, szesnastej, siedemnastej oraz dziewiętnastej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.

CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Trzynasta część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części trzynastej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu na część trzynastą zamówienia wpłynęła jedna oferta - przedsiębiorstwa TESORA Marzena Paczyńska, ul. Cieszyńska 367/201, 43-300 Bielsko-Biała - z ceną wynoszącą 38 018,50 złotych brutto. Zamawiający na sfinansowanie części trzynastej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 26 010,00 złotych brutto i nie może jej zwiększyć.

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Czternasta część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części czternastej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu na część czternastą zamówienia wpłynęła jedna oferta - przedsiębiorstwa TESORA Marzena Paczyńska, ul. Cieszyńska 367/201, 43-300 Bielsko-Biała - z ceną wynoszącą 10 423,40 złotych brutto. Zamawiający na sfinansowanie części czternastej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 445,00 złotych brutto i nie może jej zwiększyć.

CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Piętnasta część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W związku z tym, że w postępowaniu na część piętnastą zamówienia nie złożono żadnej oferty, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części piętnastej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.

CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Szesnasta część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W związku z tym, że w postępowaniu na część szesnastą zamówienia nie złożono żadnej oferty, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części szesnastej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.

CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Siedemnasta część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W związku z tym, że w postępowaniu na część siedemnastą zamówienia nie złożono żadnej oferty, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części siedemnastej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.

CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: Osiemnasta część zamówienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 325.20
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tesora Marzena Paczyńska
Email wykonawcy: biuro@tesora.eu
Adres pocztowy: ul. Cieszyńska 367/201
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 429.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 429.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 429.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 19

NAZWA: Dziewiętnasta część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W związku z tym, że w postępowaniu na część dziewiętnastą zamówienia nie złożono żadnej oferty, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części dziewiętnastej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.

CZĘŚĆ NR: 20

NAZWA: Dwudziesta część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w części dwudziestej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przedmiotowym postępowaniu na część dwudziestą zamówienia wpłynęła jedna oferta - przedsiębiorstwa Tesora Marzena Paczyńska, ul. Cieszyńska 367/201, 43-300 Bielsko-Biała, którą Zamawiający wybrał jako najkorzystniejszą. W dniu 22 listopada 2017 r. Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy. Zgodnie z art. 94 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy. W związku z tym, że w postępowaniu na część dwudziestą zamówienia została złożona tylko jedna oferta, Zamawiający nie może skorzystać z możliwości, jaką daje zapis art. 94 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych i wybrać ofertę z pozostałych ofert. Nie ma więc możliwości, aby na część dwudziestą Zamawiający udzielił zamówienia. Wobec tego postępowanie w części dwudziestej zamówienia należy unieważnić na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 21

NAZWA: Dwudziesta pierwsza część zamówienia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części dwudziestej pierwszej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu na część dwudziestą pierwszą zamówienia wpłynęła jedna oferta - przedsiębiorstwa PILTECH Sebastian Kowalski Sp. J., ul. Witosa 16 AB, 64-920 Piła - z ceną wynoszącą 14 718,80 złotych brutto. Zamawiający na sfinansowanie części dwudziestej pierwszej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 10 819,00 złotych brutto i nie może jej zwiększyć.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.