To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-15
Ogłoszenie nr 500076485-N-2017 z dnia 15-12-2017 r.
Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile: Zakup doposażenia szkół w sprzęt do pracowni matematyczno-przyrodniczych w ramach projektu "Poznajemy świat przez doświadczenie i eksperyment" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane w ramach projektu p.n. "Poznajemy świat przez doświadczenie i eksperyment" dofinansowanego w ramach poddziałania 8.1.2. Kształcenie ogólne - projekty konkursowe w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 607814-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500052074-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile, Krajowy numer identyfikacyjny 57079948000000,
ul. al. Niepodległości
,
64920
Piła, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
672 109 442, e-mail
zampub@powiat.pila.pl, faks
672 109 332.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.pila.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup doposażenia szkół w sprzęt do pracowni matematyczno-przyrodniczych w ramach projektu "Poznajemy świat przez doświadczenie i eksperyment" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WZP.272.75.2017.I
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup doposażenia szkół w sprzęt do pracowni matematyczno-przyrodniczych. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa doposażenia/wyposażenia w sprzęt dla trzech szkół: 1) Liceum Ogólnokształcące Mistrzostwa Sportowego w Piłce Siatkowej w Pile, 2) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Pile, 3) Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Pile. Dostawa realizowana w ramach projektu p.n. "Poznajemy świat przez doświadczenie i eksperyment" dofinansowanego w ramach poddziałania 8.1.2. Kształcenie ogólne - projekty konkursowe w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na dwadzieścia jeden części. 2.1. Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.1. do SIWZ. 2.2. Druga część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.2. do SIWZ. 2.3. Trzecia część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.3. do SIWZ. 2.4. Czwarta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.4. do SIWZ. 2.5. Piąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.5. do SIWZ. 2.6. Szósta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.6. do SIWZ. 2.7. Siódma część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.7. do SIWZ. 2.8. Ósma część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.8. do SIWZ. 2.9. Dziewiąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.9. do SIWZ. 2.10. Dziesiąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.10. do SIWZ. 2.11. Jedenasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.11. do SIWZ. 2.12. Dwunasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.12. do SIWZ. 2.13. Trzynasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.13. do SIWZ. 2.14. Czternasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.14. do SIWZ. 2.15. Piętnasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.15. do SIWZ. 2.16. Szesnasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.16. do SIWZ. 2.17. Siedemnasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.17. do SIWZ. 2.18. Osiemnasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.18. do SIWZ. 2.19. Dziewiętnasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.19. do SIWZ. 2.20. Dwudziesta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.20. do SIWZ. 2.21. Dwudziesta pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.21. do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162000-5
Dodatkowe kody CPV: 36824000-5, 38400000-9, 39700000-9, 30200000-1, 30213100-6, 48200000-0, 48300000-1, 48322000-1, 38000000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pierwsza część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z tym, że w postępowaniu na część pierwszą zamówienia nie złożono żadnej oferty Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części pierwszej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Druga część zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
658.54
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tesora Marzena Paczyńska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1335.29
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Trzecia część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w części trzeciej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przedmiotowym postępowaniu na część trzecią zamówienia wpłynęła jedna oferta - przedsiębiorstwa Tesora Marzena Paczyńska, ul. Cieszyńska 367/201, 43-300 Bielsko-Biała, którą Zamawiający wybrał jako najkorzystniejszą. W dniu 22 listopada 2017 r. Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy. Zgodnie z art. 94 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy. W związku z tym, że w postępowaniu na część trzecią zamówienia została złożona tylko jedna oferta, Zamawiający nie może skorzystać z możliwości, jaką daje zapis art. 94 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych i wybrać ofertę z pozostałych ofert. Nie ma więc możliwości, aby na część trzecią Zamawiający udzielił zamówienia. Wobec tego postępowanie w części trzeciej zamówienia należy unieważnić na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Czwarta zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z tym, że w postępowaniu na część czwartą zamówienia nie złożono żadnej oferty Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części czwartej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Piąta część zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2894.31
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4029.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Szósta część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w części szóstej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przedmiotowym postępowaniu na część szóstą zamówienia wpłynęła jedna oferta - przedsiębiorstwa Tesora Marzena Paczyńska, ul. Cieszyńska 367/201, 43-300 Bielsko-Biała, którą Zamawiający wybrał jako najkorzystniejszą. W dniu 22 listopada 2017 r. Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy. Zgodnie z art. 94 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy. W związku z tym, że w postępowaniu na część szóstą zamówienia została złożona tylko jedna oferta, Zamawiający nie może skorzystać z możliwości, jaką daje zapis art. 94 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych i wybrać ofertę z pozostałych ofert. Nie ma więc możliwości, aby na część szóstą Zamawiający udzielił zamówienia. Wobec tego postępowanie w części szóstej zamówienia należy unieważnić na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Siódma część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z tym, że w postępowaniu na część siódmą zamówienia nie złożono żadnej oferty, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części siódmej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Ósma część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z tym, że w postępowaniu na część ósmą zamówienia nie złożono żadnej oferty, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części ósmej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Dziewiąta część zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1827.64
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tesora Marzena Paczyńska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2417.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Dziesiąta część zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
747.97
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tesora Marzena Paczyńska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1265.67
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Jedenasta część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części jedenastej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu na część jedenastą zamówienia wpłynęła jedna oferta - przedsiębiorstwa TESORA Marzena Paczyńska, ul. Cieszyńska 367/201, 43-300 Bielsko-Biała - z ceną wynoszącą 4 183,70 złotych brutto. Zamawiający na sfinansowanie części jedenastej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 2 150,00 złotych brutto i nie może jej zwiększyć. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Dwunasta część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z tym, że w postępowaniu na część dwunastą zamówienia nie złożono żadnej oferty, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części pierwszej, czwartej, siódmej, ósmej, dwunastej, piętnastej, szesnastej, siedemnastej oraz dziewiętnastej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Trzynasta część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części trzynastej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu na część trzynastą zamówienia wpłynęła jedna oferta - przedsiębiorstwa TESORA Marzena Paczyńska, ul. Cieszyńska 367/201, 43-300 Bielsko-Biała - z ceną wynoszącą 38 018,50 złotych brutto. Zamawiający na sfinansowanie części trzynastej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 26 010,00 złotych brutto i nie może jej zwiększyć. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Czternasta część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części czternastej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu na część czternastą zamówienia wpłynęła jedna oferta - przedsiębiorstwa TESORA Marzena Paczyńska, ul. Cieszyńska 367/201, 43-300 Bielsko-Biała - z ceną wynoszącą 10 423,40 złotych brutto. Zamawiający na sfinansowanie części czternastej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 445,00 złotych brutto i nie może jej zwiększyć. |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Piętnasta część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z tym, że w postępowaniu na część piętnastą zamówienia nie złożono żadnej oferty, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części piętnastej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Szesnasta część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z tym, że w postępowaniu na część szesnastą zamówienia nie złożono żadnej oferty, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części szesnastej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Siedemnasta część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z tym, że w postępowaniu na część siedemnastą zamówienia nie złożono żadnej oferty, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części siedemnastej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Osiemnasta część zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
325.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tesora Marzena Paczyńska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
429.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Dziewiętnasta część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z tym, że w postępowaniu na część dziewiętnastą zamówienia nie złożono żadnej oferty, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części dziewiętnastej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Dwudziesta część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w części dwudziestej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przedmiotowym postępowaniu na część dwudziestą zamówienia wpłynęła jedna oferta - przedsiębiorstwa Tesora Marzena Paczyńska, ul. Cieszyńska 367/201, 43-300 Bielsko-Biała, którą Zamawiający wybrał jako najkorzystniejszą. W dniu 22 listopada 2017 r. Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy. Zgodnie z art. 94 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy. W związku z tym, że w postępowaniu na część dwudziestą zamówienia została złożona tylko jedna oferta, Zamawiający nie może skorzystać z możliwości, jaką daje zapis art. 94 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych i wybrać ofertę z pozostałych ofert. Nie ma więc możliwości, aby na część dwudziestą Zamawiający udzielił zamówienia. Wobec tego postępowanie w części dwudziestej zamówienia należy unieważnić na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych. |
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Dwudziesta pierwsza część zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części dwudziestej pierwszej zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu na część dwudziestą pierwszą zamówienia wpłynęła jedna oferta - przedsiębiorstwa PILTECH Sebastian Kowalski Sp. J., ul. Witosa 16 AB, 64-920 Piła - z ceną wynoszącą 14 718,80 złotych brutto. Zamawiający na sfinansowanie części dwudziestej pierwszej zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 10 819,00 złotych brutto i nie może jej zwiększyć. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- "Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych (pustostanów) wraz z ich modernizacją - remont lokali mieszkalnych w Pile przy: ul. Młodych 45/2 i ul. Młodych 45/3
- Dostosowanie dla osób niepełnosprawnych toalety damskiej i męskiej na parterze szkoły
- Koszenie terenów zieleni ścisłego centrum w 2024 r.
- TONERY, ATRAMENTY, KASETY I BĘBNY DO DRUKAREK II
- SIATKI DO LECZENIA ZABURZEŃ STATYKI I NIETRZYMANIA MOCZU
- Koszenie terenów zieleni gminnej w 2024 r. na osiedlach: Zamoście, Podlasie, Koszyce
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, PROGRAMU DO INWENTARYZACJI ORAZ WYPOSAŻENIA SALI AUDIOWIZUALNEJ DLA MNZP W PRZEMYŚLU"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Projektów Europejskich
- zakup zestawu do pomiarów spektrometrycznych w zakresie optycznym z oprzyrządowaniem
- Rozbudowa Przedszkola Nr 2 w Morągu o cztery nowe oddziały z wyposażeniem
- Dostawa komputerów stacjonarnych i laptopów do placówek oświatowych Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.