eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Przeprowadzenie warsztatów oraz świadczenie usług konsultanta rodziny na rzecz uczestników projektu"Rodzina wsparciem silna" realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-10

Ogłoszenie nr 500076370-N-2018 z dnia 10-04-2018 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie: Przeprowadzenie warsztatów oraz świadczenie usług konsultanta rodziny na rzecz uczestników projektu: "Rodzina wsparciem silna" realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko- Mazurskiego 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529298-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Miejska Ostróda w imieniu i na rzecz której działa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie, ul. Olsztyńska 2, 14-100 Ostróda, reprezentowany przez Dyrektora Kazimierza Wośka, NIP: 741-14-80-413


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie, Krajowy numer identyfikacyjny 51082709300000, ul. ul. Jana III Sobieskiego 5, 14100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 642 98 89, e-mail sekretariat@pcpr.ostroda.pl, faks 89 642 98 85.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
1. Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia postępowania: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, NIP: 7411773954, REGON: 510827093, fax. 89 642 98 85. 2. Zamawiający jest upoważniony do przeprowadzenia postępowania w imieniu: Gminy Miejskiej Ostróda w imieniu i na rzecz której działa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie, ul. Olsztyńska 2, 14-100 Ostróda, reprezentowany przez Dyrektora Kazimierza Wośka, NIP: 741-14-80-413 (dotyczy części 4). 3. Zamówienie (w części 4) udzielone będzie przez Zamawiającego, wymienionego w ust. 2.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przeprowadzenie warsztatów oraz świadczenie usług konsultanta rodziny na rzecz uczestników projektu: "Rodzina wsparciem silna" realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FZ.RWS.252.1.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów dla uczestników projektu: "Rodzina silna wsparciem" realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie, w tym: 1) część 1- Warsztaty dla rodzin; 2) część 2- Warsztaty profilaktyczne; 3) część 3-Warsztaty umiejętności społecznych; 4) część 4- Świadczenie usług konsultanta rodzin rekrutowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie; zgodnie z SIWZ, wzorem umowy (zał. nr 3 do SIWZ). 2. Informacje dotyczące warsztatów (dotyczy części 1, 2, 3): 1) wielkość grupy podczas każdej z edycji warsztatów: min. 10 osób + otoczenie (maksymalnie 5 osób); 2) miejsce prowadzenia zajęć: Ostróda; 3) warsztat może być poprowadzony w dni powszednie w godz. 9.00-18.00, a także w soboty i niedziele w godz. 9.00-16.00, w zależności od potrzeb uczestników warsztatu. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu (dotyczy części 1, 2, 3): 1) na zakończenie warsztatu oryginałów następujących dokumentów: imienne listy obecności, dzienniki zajęć, potwierdzenie odbioru otrzymanych przez uczestników materiałów warsztatowych, potwierdzenie korzystania z poczęstunku i przerwy kawowej (ciepłego posiłku- w części 2 i 3), potwierdzenie odbioru certyfikatów, ankiet ewaluacyjnych przeprowadzonych na rozpoczęcie i zakończenie warsztatu oraz sprawozdanie (wzory powyższych dokumentów dostarczy Zamawiający); 2) kopii wszystkich materiałów (materiały oznaczone zgodnie z "Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji" wydanym przez Ministerstwo Rozwoju, dostępnym na stronie www.rpo.warmia.mazury.pl) przekazanych uczestnikom podczas warsztatu; 3) do akceptacji zagadnień omawianych podczas warsztatów nie później niż trzy dni przed rozpoczęciem warsztatu. 4. Zamawiający zapewni (dotyczy części 1, 2, 3): 1) salę szkoleniową wyposażoną w flipchart, materiały warsztatowe (blok do flipcharta, mazaki, papier itp.); 2) przerwę kawową dla uczestników; 3) ciepły posiłek dla uczestników (dotyczy części 2 i 3). 5. Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać "Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020". 6. Wykonawca zobowiązuje się realizować zadania zgodnie z "Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4


Dodatkowe kody CPV: 80570000-0, 85300000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Warsztaty dla rodzin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3902.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Stowarzyszenie "Wychowanie dla przyszłości"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kilińskiego 1A
Kod pocztowy: 14-100
Miejscowość: Ostróda
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: warsztaty profilaktyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2341.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Stowarzyszenie "Wychowanie dla przyszłości"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kilińskiego 1A
Kod pocztowy: 14-100
Miejscowość: Ostróda
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2880.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2880.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: warsztaty umiejętności społecznych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na sfinansowanie tej części zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 4.800,00 PLN brutto. Złożone w tej części oferty oceniono w następujący sposób: - Pani Barbara Maciejak, ul. Ogólna 1m/35, 82-300 Elbląg- w kryterium: cena- 40,00 pkt; doświadczenie osoby skierowanej do świadczenia usługi- 50,00 pkt. Łączna punktacja- 90,00 pkt; - Stowarzyszenie "Wychowanie dla przyszłości", ul. Kilińskiego 1A, 14-100 Ostróda- w kryterium: cena- 50,00 pkt; doświadczenie osoby skierowanej do świadczenia usługi- 20,00 pkt. Łączna punktacja- 70,00 pkt. Oferta najkorzystniejsza została złożona z ceną 6.000,00 PLN brutto, która przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: świadczenie usług konsultanta rodzin rekrutowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 64878.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Katarzyna Gronkiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Różana 20
Kod pocztowy: 14-100
Miejscowość: Ostróda
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 76000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 76000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 85120.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.