eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Zakup licencji oprogramowania wraz z wdrożeniem rozwiązań informatycznych w ramach projektu Wprowadzenie e-usług publicznych w Powiecie Jeleniogórskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-09

Ogłoszenie nr 500076296-N-2018 z dnia 09-04-2018 r.

Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze: Zakup licencji oprogramowania wraz z wdrożeniem rozwiązań informatycznych w ramach projektu Wprowadzenie e-usług publicznych w Powiecie Jeleniogórskim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Wprowadzenie e-usług publicznych w Powiecie Jeleniogórskim" (numer projektu: RPDS.02.01.03-02-0012/16)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528881-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 23082149200000, ul. ul. Jana Kochanowskiego 10, 58500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756 473 103, e-mail bzp@powiat.jeleniogorski.pl, faks 757 526 419.
Adres strony internetowej (url): http://www.powiat.jeleniogorski.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup licencji oprogramowania wraz z wdrożeniem rozwiązań informatycznych w ramach projektu Wprowadzenie e-usług publicznych w Powiecie Jeleniogórskim

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.272.1.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji oprogramowania wraz z wdrożeniem rozwiązań informatycznych w ramach projektu Wprowadzenie e-usług publicznych w Powiecie Jeleniogórskim - w podziale na trzy n/w części. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) CZĘŚĆ I, która dotyczy dostawy licencji oprogramowania e-Usługi wraz z wdrożeniem, obejmującą: a) e-usługi w zakresie następujących modułów: - udostępnienia e-usług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań z tytułu opłat lokalnych, - udostępnienia informacji w zakresie prowadzonych ewidencji, - udostępniania informacja o stanie sprawy i korespondencji wraz z 80 licencjami elektronicznego obiegu dokumentów, - udostępnienia informacji w zakresie wykonania budżetu, WPF oraz wymiana informacji budżetowo-finansowych między jednostkami organizacyjnymi a Starostwem Powiatowym, - udostępnienia informacji i komunikacji ogólnej z mieszkańcami powiatu, - bezpieczeństwa przetwarzania danych, b) modernizację i dostosowanie Biuletynu Informacji Publicznej do potrzeb Zamawiającego, c) aplikacje wspomagające tworzenie formularzy e-PUAP oraz tworzenie treści, d) dwa zestawy do podpisu elektronicznego; 2) CZĘŚĆ II, polegającą na dostawie licencji i wdrożeniu systemu wspomagającego obsługę klientów w zakresie systemu kolejkowego; 3) CZĘŚĆ III, polegającą na modernizacji oraz dostosowaniu strony internetowej Zamawiającego do standardu WCAG 2.0., w tym także zmiana układu graficznego strony. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w zakresie wszystkich trzech części zamówienia) zawiera Załącznik Nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). W/w dokument jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego: http://powiat.jeleniogorski.pl w zakładce "Zamówienia publiczne - 2018 rok". 4. Jeżeli dokumentacja niniejszego postępowania, w tym szczególności Załącznik Nr 8 do SIWZ, wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp), Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Wykonawca, w celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ przedłoży do oferty zestawienie oferowanych rozwiązań - sporządzone zgodnie z Załącznikiem Nr 7a do SIWZ. 7. Zasady realizacji i rozliczania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy (dotyczącym trzech części zamówienia), którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. 8. Informacja dotycząca Części III zamówienia (usługi): Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp - w przypadku zamówienia na usługi - Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.) - czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Z uwagi na to, że wykonanie usługi, stanowiącej przedmiot Części III zamówienia, wymaga wysokiego poziomu kompetencji w zakresie projektowania i modernizacji strony internetowej oraz jej dostosowaniu do określonych standardów, a więc dotyczy czynności, które nie zawierają cech stosunku pracy, o których mowa w art. 22 § 1 cytowanej powyżej ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy - Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudniania na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji Części III zamówienia, tj. czynności polegających na modernizacji oraz dostosowaniu strony internetowej Zamawiającego do standardu WCAG 2.0., w tym także zmiany układu graficznego strony.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8


Dodatkowe kody CPV: 72263000-6, 72310000-1, 72312100-6, 79417000-0, 80533100-0, 48151000-1, 30144200-2, 31682210-5, 31682230-1, 72400000-4, 72413000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa licencji oprogramowania e-usługi wraz z wdrożeniem - w ramach projektu pn. "Wprowadzenie e-usług publicznych w Powiecie Jeleniogórskim"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 635000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REKORD SI Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kasprowicza 5
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 699870.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 699870.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 699870.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa licencji i wdrożenie systemu wspomagającego obsługę klientów w zakresie systemu kolejkowego - w ramach projektu pn. "Wprowadzenie e-usług publicznych w Powiecie Jeleniogórskim"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31525.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: QMS Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bieszczadzka 3
Kod pocztowy: 03-156
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 33210.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33210.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35178.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Modernizacja strony internetowej Zamawiającego - w ramach projektu pn. "Wprowadzenie e-usług publicznych w Powiecie Jeleniogórskim"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na Część III zamówienia, polegającą na wykonaniu modernizacji strony internetowej Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze oraz jej dostosowaniu do wymaganego standardu - w ramach projektu pn. "Wprowadzenie e-usług publicznych w Powiecie Jeleniogórskim", nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym - na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) - koniecznym stało się unieważnienie przedmiotowej części postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.