eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marcinowice › Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 209.000,00 euro dla dostaw prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę oleju opałowego lekkiego do Szkoły Podstawowej w Marcinowicach (XI 2017 - X 2019)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-15

Ogłoszenie nr 500076247-N-2017 z dnia 15-12-2017 r.

Zespół Szkół w Marcinowicach: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 209.000,00 euro dla dostaw prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę oleju opałowego lekkiego do Szkoły Podstawowej w Marcinowicach (XI 2017 - X 2019)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 607707-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół w Marcinowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 89143533400000, ul. ul. Kolejowa , 58124 Marcinowice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-74 8585085, 8585597, e-mail l_marzena@o2.pl, faks 0-74 8585085.
Adres strony internetowej (url): bip.marcinowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 209.000,00 euro dla dostaw prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę oleju opałowego lekkiego do Szkoły Podstawowej w Marcinowicach (XI 2017 - X 2019)

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego w ilości szacunkowej 150.000 litrów do celów grzewczych do kotłowni olejowej w budynku Szkoły Podstawowej w Marcinowicach ul. Kolejowa 18 58-124 Marcinowice. Ilość oleju opałowego objętego postępowaniem odnosi się do rzeczywistych warunków tankowania do zbiorników Zamawiającego, może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia ze względu na aktualne potrzeby. Ewentualne zmiany mogą uzależnione w szczególności od warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym w okresie obowiązywania umowy. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie, z częstotliwością wynikającą z bieżących potrzeb po każdorazowym zgłoszeniu przez przedstawiciela Zamawiającego (telefonicznie, e-mailem lub faxem), zapotrzebowania na dostawę oleju opałowego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport oleju środkami transportu do tego przystosowanymi tj. autocysterną wyposażoną w legalizowany przepływomierz i pompę ssąco-tłoczącą. Olej opałowy lekki należy dostarczać z zachowaniem wszystkich obowiązujących przepisów regulujących przewóz materiałów niebezpiecznych. Wykonawca realizuje dostawy na własny koszt i ryzyko do momentu napełnienia zbiornika na olej i odebrania przez Zamawiającego partii oleju opałowego poprzez potwierdzenie na dokumencie przewozowym. Rozliczenie każdorazowej dostawy odbywać się będzie w oparciu o ilości rzeczywiście dostarczonego oleju (według wskazania przepływomierza w temperaturze rzeczywistej). Wielkość dostarczanego oleju opałowego nie będzie podlegać przeliczeniu na warunki referencyjne tj. objętości oleju opałowego w temperaturze 15 stopni C. Oferowany olej opałowy musi spełniać wymagania określone Polską Normą PN-C-96024:2011, oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4.01.2007r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2007 r. nr 4, poz. 30). Jakość oleju 1) Minimalne warunki (zgodnie z Polską Normą PN-C-96024:2011) jakim musi odpowiadać dostarczany olej opałowy: - gęstość: w 15°C max 0,860 kg/l - wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg - zawartość siarki nie więcej niż 0,1%(m/m) - temperatura zapłonu powyżej 55 stopni C - zawartość wody max. 200mg/kg 2) Przy każdej dostawie Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwo jakości lub równoważny dokument przedstawiający parametry dostarczanego oleju, wystawione przez producenta lub jednostkę upoważnioną do wykonywania badań (np. akredytowane laboratorium producenta). 3) Podczas każdej dostawy - Zamawiający ma prawo żądać okazania aktualnego świadectwa legalizacji urządzenia pomiarowego autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na pojeździe dostawczym. 4) Przy każdej dostawie Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania z autocysterny Wykonawcy, w obecności osoby, która dostarczyła produkt, próbki oleju opałowego i skierowanie jej do badania do wybranego przez siebie laboratorium. 5) W przypadku dostarczenia oleju opałowego bez dokumentu, o którym mowa w pkt 2 i 3, lub towaru niezgodnego z obowiązującą normą lub złożoną ofertą, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do odmowy przyjęcia towaru. Ewentualne szkody powstałe z tego tytułu pokryje Wykonawca zamówienia. Opis miejsca dostawy: 1) Olej należy dostarczyć do kotłowni mieszczącej się w budynku Szkoły Podstawowej w Marcinowicach ul. Kolejowa 18 58-124 Marcinowice w godz. 7.00 do 14.00. 2) W kotłowni znajdują się 5 pojemniki o pojemności 3000 litrów każdy, łącznie możliwa jest jednorazowa dostawa do 11 000 litrów oleju. Wymagania organizacyjne Wykonawca musi posiadać niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia potencjał techniczny, ekonomiczny, finansowy a także powinien posiadać niezbędne doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagania dotyczące gwarancji Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji, że dostarczony olej opałowy spełnia wymagane normy jakościowe.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.13.51.00 - Olej opałowy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 346320
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GAZ PETROL Sp z o.o.
Email wykonawcy: wroclaw@gazpetrol.pl
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 90
Kod pocztowy: 55-080
Miejscowość: Katy Wrocławskie
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: GAZ PETROL Sp. z.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.1 Maja 90
Kod pocztowy: 55-080
Miejscowość: Kąty Wrocławskie
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 328500
Oferta z najniższą ceną/kosztem 328500
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 339000
Waluta: Pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.