eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnówka › Renowacja zabytkowego dworu Kraszewskich w Romanowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-15

Ogłoszenie nr 500076125-N-2017 z dnia 15-12-2017 r.

Muzeum Józefa Ignacego Kraszewskiego w Romanowie: Renowacja zabytkowego dworu Kraszewskich w Romanowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamawiający informuje, iż zadanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi priorytetowej 7 Ochrona Dziedzictwa Kulturowego i Naturalnego, działania 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 607363-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Józefa Ignacego Kraszewskiego w Romanowie, Krajowy numer identyfikacyjny 109965000000, ul. Romanów 25, 21518 Sosnówka, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 0-83 3793014, e-mail muzeum_kraszewski@op.pl, faks 0-83 3793014.
Adres strony internetowej (url): www.muzeumkraszewskiego.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Renowacja zabytkowego dworu Kraszewskich w Romanowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MR.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakresem przedmiotu zamówienia objęto następujące, najbardziej pilne prace budowlano-remontowe dotyczące: - elewacji budynku dworu (renowacje tynków i wymiana 3 otworów drzwiowych) -remont schodów wejściowych w elewacji bocznej - południowej, - muru oporowego przy podjeździe, - tarasu budynku dworu, - podjazdu między budynkiem dworu, a murem oporowym. Uszczegółowiony zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Prace elewacyjne i przy zewnętrznej klatce schodowej: - odbicie spękanych tynków zewnętrznych i wykonanie nowych, dokładne połączenie z istniejącymi, - malowanie dwukrotnie tynków zewnętrznych gładkich farbą silikonową (wg projektu kolorystyki) - skucie pasa z betonu przy zakończeniu posadzki tarasu I piętro od strony wschodniej - renowacja stolarki drewnianej przez oczyszczenie i zapokostowanie od strony zewnętrznej taras, I piętro strona wschodnia, - malowanie farbą olejną balustrad, dwukrotne oczyszczenie podłoża, taras I Pietro, strona wschodnia, - ocieplenie płytami styropianowymi EPS - 70 gr. 10 cm, przyklejenie płyt styropianowych do biegów schodów w elewacji południowej w pomieszczeniu pod schodami, - wykonanie tynków zwykłych wewn. Kat. III na biegach, - uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III na podłożu z cegieł lub betonu - pomieszczenia w piwnicy (wejście od strony południowej, - malowanie dwukrotne farbami wapiennymi starych tynków wewnętrznych na ścianach - malowanie dwukrotne farbami wapiennymi starych tynków wewnętrznych na sufitach, - ręczne rozbicie elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych, - wylanie z betonu C12/15 stopni betonowych schodów zewnętrznych na gotowym podłożu, -wykonanie posadzek cementowych z cokolikami, - malowanie olejne bez szpachlowania starych tynków wewnętrznych ścian na klatce schodowej przy wejściu, - wykucie z muru ościeżnic drewnianych i zastąpienie ich nowymi (wejścia do piwnicy i drzwi główne, - w przygotowanych nowych ościeżnicach zamontowanie nowych drzwi fabrycznie wykończonych z klamkami i zamkiem b) prace zewnętrzne przy budynku (rampa i nawierzchnia podjazdu) - odkopanie ścian fundamentowych stycznych z gruntem do wykonania prac remontowych - uzupełnienie ścian fundamentowych, cegła palona - gruntowanie silną zaprawą cementową M-12 powierzchni (murki nad terenem), - tynki zwykłe kat. III na ścianach płaskich - malowanie dwukrotne tynków zewnętrznych gładkich farbą silikonową - naprawa nawierzchni podjazdu z cegły budowlanej klinkierowej w kolorze zbliżonym do istniejącego c) prace zewnętrzne przy budynku (opaska betonowa) - wypełnienie spoin poziomych w opasce betonowej masą silikonową (spoiny prostopadłe do ścian) d) prace zewnętrzne przy budynku (schody zewnętrzne przy elewacji południowej): - demontaż istniejącej balustrady stalowej - zerwanie obłożenia schodów z zaprawy cementowej - wymurowanie słupów z cegły budowlanej pełnej, o wymiarach 1x 1 cegły - wymurowanie ścian z cegieł budowlanych pełnych na zaprawie cementowej, o gr. 1 cegły (pod oparcie przedłużenia płyty żelbetowej - wymurowanie murku na biegach schodów na zap. cem -wap., z cegieł budowlanych pełnych, o gr. ½ cegły - wymurowanie murku ażurowego (kratownicy) na zap. cem. - wap. o gr. ½ cegły w kolorze jasnym ukierunkowanym popielatym - położenie tynków zewnętrznych na ścianach na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych (III kategorii na murku, słupkach i ścianie oraz fragmenty w oczkach kratownicy) - malowanie elementów otynkowanych farbą silikonową w kolorze perłowo białym - wykonanie poręczy z bali z drewna wierzbowego np. osika lub sokora - montaż tzw. kraty z możliwością wymiany (drewno zaimpregnowane bez malowania lub pokryte jedną warstwą szarozieleni). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także: - remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania części piwnicy z przeznaczeniem na pomieszczenie usługowo-handlowe, - wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej ścian zewnętrznych, - wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej ścian zewnętrznych, - wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej ścian wewnętrznych, - wykonanie nowej opaski odwadniającej budynek, - wymiana stolarki okiennej w piwnicy budynku - 12 sztuk, - wymiana drzwi zewnętrznych wejściowych - 1 sztuka do piwnicy od strony południowej, oraz drzwi wewnętrznych wejściowych - 1 sztuka - remont oraz wymiana podłóg w części budynku Muzeum - wyposażenie w regały pomieszczenia biblioteki Zakres przedmioty zamówienia obejmuje również: - wewnętrzna linia zasilająca, - tablica rozdzielcza, - instalacja oświetlenia, - instalacja gniazd 230V, - instalacja połączeń wyrównawczych Szczegółowy zakres robót opisany jest w przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to określają one minimalny standard jakości materiałów przyjętych do wyceny lub minimalne wymogi dla sprzętu przewidzianego do użycia. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne załączając do oferty karty katalogowe na oferowane przedmioty i atesty. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45212000-6, 45212300-9, 45212350-4, 45212313-3, 45453000-7, 45311100-1, 45311200-2, 45316000-5, 45310000-3, 45300000-0, 45311100-1, 45311200-2, 45316000-5, 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 464770.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Technobud
Email wykonawcy: eksperci@onet.eu
Adres pocztowy: ul. Kaczeńcowa 1/29
Kod pocztowy: 20-543
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 473665.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 473665.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1387504.21
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.