Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-15
Ogłoszenie nr 500076026-N-2017 z dnia 15-12-2017 r.
Mielnik:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 630230-N-2017
Data: 08/12/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Mielnik, Krajowy numer identyfikacyjny 5065945000000,
ul. ul. Piaskowa
38,
17307
Mielnik, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
856 577 003, e-mail
gmina@mielnik.com.pl, faks
856 577 121.
Adres strony internetowej (url): http://bip.ug.mielnik.wrotapodlasia.pl/informacje/przetargi/zamowienia_publ_2017/ir271262017-kompleksowa-dostawa-energii-elektrycznej-i-swiadczenie-uslugi-jej-dystrybucji-do-celow-oswietlenia-ulicznego-oraz-zasilenia-budynkow-i-obiektow-administrowanych-przez-gmine-mielnik-w-2018-roku.html
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
5)
W ogłoszeniu jest:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany
zawartej umowy o zamówienie w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru
Wykonawcy w zakresie terminów i sposobu spełnienia świadczenia przez Wykonawcę. Zmiana
postanowień niniejszej umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z
okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wskazanych warunków ich wprowadzenia: 1.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy. 2.
Zmiana postanowień zawartej umowy możliwa będzie m.in. w przypadku: a. zmian adresu siedzibyWykonawcy lub Zamawiającego, b. zmiany nazwy Wykonawcy, c. zmiany okresu rozliczeń np. z 1 do
2 miesięcy, d. wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z
SIWZ, e. zmiany stawki podatku VAT lub zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem
akcyzowym (wówczas Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę
zwiększonego podatku zapłaconego przez Wykonawcę), f. wystąpienia zamówień dodatkowych
niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia, g. zmiany ilości punktów
poboru energii, konieczności zmiany mocy umownej; Zamawiający ma prawo do zwiększenia ilości
punktów odbioru energii, o których mowa w Załączniku nr 3 do SIWZ poprzez zawarcie stosownego
aneksu do Umowy, jednakże w rozmiarze nie większym niż 15% punktów odbioru energii.
Rozliczenie dodatkowych punktów odbioru będzie się odbywać odpowiednio do pierwotnej części
zamówienia i według tej samej stawki rozliczeniowej; h. innych zmian, które będą skutkiem zmiany
przepisów prawa. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia bądź zwiększenia łącznej
ilości zakupionej energii, względem ilości określonej w załączniku nr 2 do SIWZ, gdzie podano ilości
szacunkowe. Zaistniałe okoliczności spowodują odpowiednio zmniejszenie bądź zwiększenie
wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji Umowy. 4. Strona występująca o zmianę
postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistniałej okoliczności, a wniosek o
zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 5. Zmiana postanowień umowy następuje
w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie może być sprzeczna z postanowieniami
ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności z jej art. 144. 6. Wszystkie powyższe
postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią
jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień
zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem
nieważności zmiany. 7. Prawo opcji: a. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany taryfy w stosunku
do 16 punktów odbioru - punkty te wskazano w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
stanowiącym załącznik nr 2. b. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale
nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. c. W przypadku nie skorzystania przez
Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem
uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie
skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
W ogłoszeniu powinno być:
Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy o zamówienie w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie terminów i sposobu spełnienia świadczenia przez Wykonawcę. Zmiana postanowień niniejszej umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wskazanych warunków ich wprowadzenia:
1. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy możliwa będzie m.in. w przypadku:
a. zmian adresu siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego,
b. zmiany nazwy Wykonawcy,
c. zmiany okresu rozliczeń np. z 1 do 2 miesięcy,
d. wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ,
e. zmiany stawki podatku VAT lub zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym (wówczas Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę zwiększonego podatku zapłaconego przez Wykonawcę),
f. wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia g. Zwiększenie punktów poboru lub zmiana grupy taryfowej możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SIWZ oraz wycenione w Formularzu Ofertowym Wykonawcy.
h. innych zmian, które będą skutkiem zmiany przepisów prawa.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia bądź zwiększenia łącznej ilości zakupionej energii, względem ilości określonej w załączniku nr 2 do SIWZ, gdzie podano ilości szacunkowe. Zaistniałe okoliczności spowodują odpowiednio zmniejszenie bądź zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji Umowy.
4. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistniałej okoliczności, a wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
5. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie może być sprzeczna z postanowieniami ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności z jej art. 144.
6. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności zmiany.
6. Ceny i stawki opłat, określone przez Wykonawcę, ulegną zmianie w przypadku zmiany Taryfy Sprzedawcy dla grupy taryfowej Gxx, zatwierdzanej przez Prezesa URE. Ceny i stawki opłat ulegną automatycznej zmianie, od dnia ich wejścia w życie, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.
7. Ceny i stawki opłat z tytułu dystrybucji energii elektrycznej ulegają zmianie w przypadku zmiany Taryfy OSD, zatwierdzonej przez Prezesa URE. Powyższa zmiana następuje automatycznie od dnia wejścia w życie nowej Taryfy OSD, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.
8. Zmiana mocy przyłączeniowej nastąpi po dokonaniu przez Zamawiającego wszelkich czynności związanych ze zmianą warunków przyłączenia u OSD i przedstawieniu "Potwierdzenia możliwości świadczenia usługi dystrybucji i określenie parametrów technicznych dostaw" lub wydaniu decyzji przez OSD. Zmiana warunków przyłączeniowych wiązać się może z koniecznością dostosowania kosztem Odbiorcy, na warunkach określonych przez OSD, urządzeń elektroenergetycznych (w tym układu pomiarowo-rozliczeniowego dla grup przyłączeniowych II i III) do nowych warunków dostarczania energii elektrycznej lub realizacji nowych warunków przyłączenia oraz z koniecznością zawarcia nowej umowy kompleksowej.
9. Zmiana mocy przyłączeniowej nastąpi po dokonaniu przez Zamawiającego wszelkich czynności związanych ze zmianą warunków przyłączenia u OSD i przedstawieniu "Potwierdzenia możliwości świadczenia usługi dystrybucji i określenie parametrów technicznych dostaw" lub wydaniu decyzji przez OSD. Zmiana warunków przyłączeniowych wiązać się może z koniecznością dostosowania kosztem Odbiorcy, na warunkach określonych przez OSD, urządzeń elektroenergetycznych (w tym układu pomiarowo-rozliczeniowego dla grup przyłączeniowych II i III) do nowych warunków dostarczania energii elektrycznej lub realizacji nowych warunków przyłączenia oraz z koniecznością zawarcia nowej umowy kompleksowej.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-18, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> polski
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-19, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> polski
INNE PRZETARGI MIELNIK
więcej: przetargi MIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.