eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii do budynków zarządzanych przez Śląski Zarząd Nieruchomości.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-15

Ogłoszenie nr 500075889-N-2017 z dnia 15-12-2017 r.

Śląski Zarząd Nieruchomości Jednostka Budżetowa Województwa Śląskiego: Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii do budynków zarządzanych przez Śląski Zarząd Nieruchomości.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 615495-N-2017 z dnia 2017-11-14

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Śląski Zarząd Nieruchomości Jednostka Budżetowa Województwa Śląskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 24030518500000, ul. ul. Grabowa , 40172 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 782 49 25, e-mail szn@silesia-region.pl, faks 0 32 258 6045.
Adres strony internetowej (url): bip-slaskie.pl/sznkat

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii do budynków zarządzanych przez Śląski Zarząd Nieruchomości.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

5/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do budynków zarządzanych przez Zamawiającego w przewidywanej ilości 904,11 MWh. Wykonawca musi posiadać umowę o świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie nieruchomości wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia własnym sprzętem i z własnych materiałów. W załączniku nr 1 do SIWZ wskazano punkty poboru, których zamówienie dotyczy. Dla punktów poboru od 1 do 17 wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ będzie to kolejna zmiana sprzedawcy. Dla punktu poboru r 18 (Złoty Potok, ul. Kościuszki 99) będzie to pierwsza zmiana sprzedawcy. Zamawiający oświadcza, iż posiada podpisane umowy na dystrybucję energii elektrycznej z właściwym Operatorem sieci dystrybucyjnej dla punktów poboru od 1 do 17 (wg wykazu - załącznik nr 1 do SIWZ). Dla punktu poboru 18 - Złoty Potok ul. Kościuszki 99 - wg wykazu (załącznik nr 1 do SIWZ), Zamawiający posiada kompleksową umowę sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji, która wygasa 31 grudnia 2017 roku. Umowa na dystrybucję dla tego punktu poboru zostanie podpisane na czas nieoznaczony, od 01 stycznia 2018 roku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości punktów poboru w zakresie 3,4,5 - Jastrzębie-Zdrój al. Jana Pawła II5 wg wykazu (załącznik nr 1 do SIWZ), w każdym czasie, w związku z planowaną sprzedażą tej nieruchomości. Dla wszystkich punktów poboru układy pomiarowo-rozliczeniowe w grupach taryfowych BXX, dostosowane są do zasad TPA. Okres rozliczeniowy jest zgodny z miesiącem rozliczeniowym i dla poszczególnych punktów poboru wynosi dwa miesiące, za wyjątkiem lokalizacji w Katowicach przy ul. Dąbrowskiego 23, dla którego okres ten wynosi jeden miesiąc. Rozliczenia będą dokonywane na podstawie faktur VAT w formie papierowej. Zamawiający nie wyraża zgody na faktury elektroniczne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.31.00.00 - Elektryczność


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 194383.65
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Energia i Gaz Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@energiaigaz.pl
Adres pocztowy: ul. Obornicka 330
Kod pocztowy: 60-689
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 244096.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 244096.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 253882.22
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.