To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-15
Ogłoszenie nr 500075803-N-2017 z dnia 15-12-2017 r.
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu: Wykonanie prac ogólnobudowlanych i instalacyjnych związanych z przebudową oraz remontem budynku "MELIORACJI" Wydziału Inżynierii Kształtowania Środowiska i Geodezji, pl. Grunwaldzki 24 we Wrocławiu w zakresie przystosowania do wymagań p.poż., wykonania instalacji elektrycznych, instalacji hydrantowej, instalacji klimatyzacji, wentylacji mechanicznej, instalacji sanitarnych, przystosowaniem pomieszczeń 3 kondygnacji do nowych funkcji, aranżacją łącznika oraz modernizacja węzłów sanitarnych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (etap I, II)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 605806-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500053105-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 186700000,
ul. ul. C.K. Norwida
25,
50-375
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 205 020, e-mail
biuro.zampub@upwr.edu.pl, faks
713 205 386.
Adres strony internetowej (url): www.upwr.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac ogólnobudowlanych i instalacyjnych związanych z przebudową oraz remontem budynku "MELIORACJI" Wydziału Inżynierii Kształtowania Środowiska i Geodezji, pl. Grunwaldzki 24 we Wrocławiu w zakresie przystosowania do wymagań p.poż., wykonania instalacji elektrycznych, instalacji hydrantowej, instalacji klimatyzacji, wentylacji mechanicznej, instalacji sanitarnych, przystosowaniem pomieszczeń 3 kondygnacji do nowych funkcji, aranżacją łącznika oraz modernizacja węzłów sanitarnych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (etap I, II)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):R0AP0000.272.115.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ogólny zakres robót budowlanych obejmuje: I. ROBOTY BUDOWLANE: o Klatka schodowa K1: - wydzielenie pożarowo klatki schodowej z montażem drzwi w klasie EI30 na każdej kondygnacji, - na poziomie piwnicy wymiana drzwi do pomieszczeń dostępnych z klatki schodowej, na drzwi klasowe EI30, - remont i malowanie ścian i sufitów, w tym spodu biegów i spoczników, - remont i uzupełnienie lastrykowej posadzki i stopni schodów, - wymiana balustrady, - montaż klapy oddymiającej w stropodachu, o Klatka schodowa K2: - wydzielenie pożarowo klatki schodowej z montażem drzwi w klasie EI30 na każdej kondygnacji, - na poziomie piwnicy wymiana drzwi do pomieszczeń dostępnych z klatki schodowej, na drzwi klasowe EI30, - wykucie otworu drzwiowego w ścianie zewnętrznej klatki na poziomie spocznika pomiędzy piwnicą, a parterem. - remont i malowanie ścian i sufitów w tym spodu biegów i spoczników, - remont i uzupełnienie lastrykowej posadzki i stopni schodów, - wymiana balustrady. - montaż klapy oddymiającej w stropodachu, o Pozostałe roboty budowlane związane z dostosowaniem budynku do wymagań ppoż. o III piętro - (pom. nr 314, 318, 319, 320, 321, 322, 323): zmiana sposobu użytkowania wybranych pomieszczeń i roboty budowlane z tym związane (np. rozebranie istniejącego wyposażenia laboratorium oraz ścianek działowych), remont i malowanie ścian i sufitów, w tym tynkowanie, wymiana okładzin podłogowych na nową z PCV z przygotowaniem podłoża, wymiana drzwi na nowe, o Łącznik: prace rozbiórkowe, demontaż boazerii, wykonanie robót posadzkowych, tynkarskich, okładzinowych, malarskich, obsadzenie ościeżnic drewnianych w ścianach wraz ze skrzydłami drzwiowymi, montaż drzwi aluminiowych, inne prace w zakresie aranżacji łącznika. II. ROBOTY ELEKTRYCZNE: o Wykonanie prac elektrycznych w zakresie: - prac demontażowych i rozbiórkowych, - instalacji sygnalizacji pożaru, - instalacji oddymiania, - oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, - gniazd wtyczkowych, - obwodów siłowych, - okablowania strukturalnego, - instalacji teletechnicznych dla potrzeb sal III piętra, - automatyki i sterowania urządzeń klimatyzacji i wentylacji, - robót budowlanych towarzyszących, III. ROBOTY SANITARNE, WENTYLACYJNE i KLIMATYZACYJNE w zakresie przewidzianym dokumentacją techniczną: o Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, o Wymiana instalacji wod - kan, o Przebudowa instalacji hydrantów wewnętrznych z dostosowaniem do istniejących przepisów, o Wykonanie wentylacji w poszczególnych pomieszczeniach - montaż kanałów, elementów nawiewnych i wywiewnych, kratek, przepustnic, central wentylacyjnych z odzyskiem ciepła, montaż czerpni i wyrzutni, tłumików, klap p.poż, izolacja kanałów, innych elementów wentylacji mechanicznej, o Wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych od strony południowej budynku - klimatyzatory ścienne z funkcją chłodzenia i agregaty chłodnicze, montaż instalacji freonowych i skroplin oraz innych elementów instalacji klimatyzacyjnej, o Wykonanie instalacji gazu o Montaż kurtyny powietrznej w wejściu głównym o Wykonanie robót budowlanych towarzyszących. IV. Łącznik: demontaż instalacji wodnej, c.o., grzejników i hydrantu, wymiana instalacji wody zimnej i hydrantowej, wymiana instalacji c.o. na instal. z rur stalowych ocynk. zaciskowych i grzejników, wymiana zaworów i odpowietrzników, wykonanie robót budowlanych towarzyszących, V. Wykonanie niezbędnych prób, pomiarów, badań i sprawdzeń dla każdej z występujących branż oraz opracowanie dokumentacji powykonawczej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45453000-7, 45262400-5, 45262690-4, 45262500-6, 45442100-8, 45430000-0, 45421100-5, 45421146-9, 45332000-3, 45331100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4969031.56
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MAXBUD ABJ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6997593.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku socjalnym oraz na terenach zewnętrznych - Ośrodek Socjalny w Pasterce
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Wrocławiu
- Usługa hotelarska na potrzeby organizacji szkolenia pracowników Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu w dniach 22 - 24 maja 2024 r.
- Wymiana podzespołów i urządzeń sygnalizacji pożaru w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 104 WE WROCŁAWIU
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.