eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyrzyce › świadczenie usług transportu uczniów i uczennic

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-09

Ogłoszenie nr 500075759-N-2018 z dnia 09-04-2018 r.

Starostwo Powiatowe w Pyrzycach: świadczenie usług transportu uczniów i uczennic

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519159-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Zamawiającym jest: 1. Powiat Pyrzycki 2. Adres: ul. Lipiańska 4, 74-200 Pyrzyce 3. Strona internetowa: www.pyrzyce.pl 4. Podmiot, któremu Zamawiający powierzył przygotowanie i przeprowadzenie postępowania na podstawie art. 15 ust. 2 ustawy: Pomorska Grupa Doradcza ul. Zbożowa 7/46, 81-020 Gdynia 5. Adres poczty elektronicznej: przetargi@kamilzbroja.eu 6. Numer telefonu: 500 205 198;


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe w Pyrzycach, Krajowy numer identyfikacyjny 811684166, ul. Lipiańska 4, 74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 881 13 00, e-mail w.durkin@pyrzyce.pl, faks 91 506 55 00.
Adres strony internetowej (url): http://www.pyrzyce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

świadczenie usług transportu uczniów i uczennic

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PGD/PYRZYCE/006

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I zamówienia - wyjazdy edukacyjne. 1. Zapewnienie transportu na wyjazdy zawodoznawcze wraz z powrotem. 2. Wyjazdy obejmują: Lp. Miasto Czas trwania Miejsce Środek transportu Planowany termin realizacji Ilość uczestników 1. Warszawa 2 dni Akademia Kurt Scheller Autokar (obie strony i na miejscu) Maj 2018 r. 20 + 2 opiekunów 2. Poznań 1 dzień Zakład pracy VW Autokar Październik 2018 r. 20 + 2 opiekunów 3. Warszawa 2 dni Zakład pracy Wedla - fabryka Autokar (obie strony i na miejscu) Maj 2019 r. 20 + 2 opiekunów 4. Gliwice 2 dni Zakład pracy "Opel" GM Autokar (obie strony i na miejscu) Październik 2019 r. 20 + 2 opiekunów 5. Poznań 1 dzień Akademia gotowania The Best Food Autokar Maj 2020 r. 20 + 2 opiekunów 6. Poznań 1 dzień Międzynarodowe Targi Poznańskie Autokar Październik 2020 r. 20 + 2 opiekunów 7. Gdynia 2 dni Akademia Sztuki Cukierniczej Autokar (obie strony i na miejscu) Maj 2021 r. 20 + 2 opiekunów 8. Poznań 1 dzień Międzynarodowe Targi Poznańskie Autokar Październik 2021 r. 20 + 2 opiekunów 9. Szczecin 1 dzień Zakład pracy Autokar Maj 2022 r. 20 + 2 opiekunów 10. Poznań 1 dzień Zakład pracy Autokar Październik 2022r. 20 + 2 opiekunów 11. Szczecin 1 dzień Zakład pracy Autokar Luty 2023 r. 20 + 2 opiekunów 12. Poznań 1 dzień Zakład pracy Autokar Maj 2023 r. 20 + 2 opiekunów 3. Podane planowane terminy realizacji poszczególnych wyjazdów są terminami orientacyjnymi i za zgoda obu stron będą mogły być przesuwane o miesiąc wcześniej lub później. 4. Dokładne terminy realizacji poszczególnych wyjazdów będą ustalane przez strony w trakcie realizacji zamówienia. Część II zamówienia - przewozy uczniów po zajęciach. 1. Odwozy młodzieży po zajęciach w ramach projektu "Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe na rzecz rozwoju gospodarczego na obszarze Kontraktu Samorządowego "Pyrzyce+"" , nr umowy RPZP.08.09.00-32-K004/16-00. w roku szkolnym 2017/2018. Odwóz uczniów po dodatkowych zajęciach pozalekcyjnych (od poniedziałku do piątku) - z wyznaczonego miejsca zbiórki przy danej szkole do wyznaczonego miejsca w miejscowości zamieszkania. 2. Odjazd z Zespołu Szkół Nr 2 Centrum Kształcenia Ustawicznego ul. Młodych Techników 5, 74-200 Pyrzyce: Dzień tygodnia Godzina odjazdu Kierunek Ilość osób Daty odjazdów Poniedziałek 16.40 Kozielice 1 26.02.2018r.; 05.03.2018r.; 12.03.2018r.; 19.03.2018r.; 26.03.2018r.; 09.04.2018r.; 16.04.2018r.; 23.04.2018r.; 30.04.2018r.; 07.05.2018r.; 14.05.2018r.; 21.05.2018r.; 28.05.2018r.; 04.06.2018r.; 11.06.2018r. Mielno Pyrzyckie 1 18.10 Babinek 1 26.02.2018r.; 05.03.2018r.; 12.03.2018r.; 19.03.2018r. Głazów 1 Swochowo 1 Linie 1 Wtorek 16.40 Kosin 1 20.02.2018r.; 27.02.2018r.; 06.03.2018r.; 13.03.2018r.; 20.03.2018r.; 27.03.2018r.; 10.04.2018r.; 17.04.2018r.; 24.04.2018r.; 08.05.2018r.; 15.05.2018r.; 22.05.2018r.; 29.05.2018r.; 05.06.2018r.; 12.06.2018r.; 19.06.2018r. Gardziec 1 18.10 Mielęcin 1 20.02.2018r.; 27.02.2018r.; 06.03.2018r.; 13.03.2018r.; 20.03.2018r. -tego dnia odjazd o godzinie 16.40 i o godzinie 18.10 Jesionowo 1 Jedlice 1 Brzesko 2 Trzebórz 1 Kozielice 1 Żabów 1 Bylice 1 Czwartek 16.40 Kozielice 1 22.02.2018r.; 01.03.2018r.; 08.03.2018r.; 15.03.2018r.; 22.03.2018r.; 29.03.2018r. tego dnia odjazd o godzinie 12.10 05.04.2018r.; 12.04.2018r.; 19.04.2018r.; 26.04.2018r.; 10.05.2018r.; 17.05.2018r.; 24.05.2018r.; 31.05.2018r.; 07.06.2018r.; 14.06.2018r. Derczewo 1 Batowo 1 Mielęcin 1 Kłodzino 2 Swochowo 1 18.10 Babinek 1 22.02.2018r.; 01.03.2018r.; 08.03.2018r.; 15.03.2018r.; 22.03.2018r. Głazów 1 Swochowo 2 Linie 2 Derczewo 1 Dolice 1 Żabów 1 Warnice 1 Lipiany 1 3. Odwozy będą realizowane w okresie od podpisania umowy do 30.06.2023 roku. 4. W kolejnych latach szkolnych liczba rozwożonych osób oraz trasy najprawdopodobniej ulegną zmianie z uwagi na fakt, że projekt przewiduje rekrutację nowych uczestników w każdym roku szkolnym. 5. Terminy podane w tabeli mogą ulegać zmianom w przypadku zmian harmonogramu zajęć edukacyjnych. 6. Liczba odwozów może ulec zwiększeniu z uwagi na fakt organizowania dodatkowych kursów. 7. O wszystkich zmianach terminów i liczbie odwozów Zamawiający poinformuje Wykonawcę nie później niż z dwudniowym wyprzedzeniem. 8. Zamawiający zastrzega możliwość organizowania odwozów we wszystkie dni tygodnia włącznie z sobotami i niedzielami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: wyjazdy edukacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4.53
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DOM WESELNY GRACJA W ŻUKOWIE
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Żuków 28
Kod pocztowy: 73-115
Miejscowość: Dolice
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: przewozy uczniów po zajęciach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4.53
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EMBUS - JACEK PAKUŁA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Stróżewo 16
Kod pocztowy: 74-200
Miejscowość: Pyrzyce
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3.76
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.