eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › "Powstanie 64 miejsc dla dzieci od 26 tygodnia do 3 roku życia w żłobku"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-09

Ogłoszenie nr 500075676-N-2018 z dnia 09-04-2018 r.

ŻŁOBEK I PRZEDSZKOLE NA GÓRCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ: "Powstanie 64 miejsc dla dzieci od 26 tygodnia do 3 roku życia w żłobku"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521068-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500052459-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

ŻŁOBEK I PRZEDSZKOLE NA GÓRCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Krajowy numer identyfikacyjny 36666934300000, ul. UL. STAROŁĘCKA 38, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 603 083 421, e-mail pretkiewicz.p@gmail.com, faks .
Adres strony internetowej (url): www.akademianagorce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Powstanie 64 miejsc dla dzieci od 26 tygodnia do 3 roku życia w żłobku"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z powstaniem 64 miejsc dla dzieci od 26 tygodnia do 3 roku życia w żłobku. 2. Zakres zamówienia obejmuje remont budynku administracyjno-biurowego na potrzeby żłobka, na który składają się w szczególności następujące prace: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ( drzwi wejściowe, wydzielenie pożarowe klatki schodowej, system napowietrzania i oddymiania) - Odnowienie elewacji z termomodernizacją , ocieplenie styropianem 15 cm, tynkowanie, malowanie - 950 m2 - Podział obiektu na nowe sale pobytowo edukacyjne i pomieszcz. pomocnicze (ścianki działowe, posadzki, sufity podwieszone) - Wymiana instalacji wod-kan, c.o. wraz z wymianą części kaloryferów - Przebudowa instalacji wentylacji i klimatyzacji ( zakup i montaż rekuperatorów) - Przebudowa inst. elektrycznej, ppoż. oraz niskopradowej (TV,inter.,domof.) - Winda gastronomiczna - Osprzęt łazienek dziecięcych i personelu (prysznice, miski ustępowe, umywalki z bateriami), zabudowa kabin - Wykładziny specjalistyczne oraz dywanowe, płytki ceramiczne, farby - Wymiana ogrodzenia - Wykonanie sufitów podwieszanych na parterze ZAKRES PRAC WYŁĄCZONYCH Z PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WSKAZANYCH W PROJEKCIE BUDOWLANYM Pomieszczenia na kondygnacji piwnicy oraz parteru - wyłączona jednej kuchnia w piwnicy oraz sala12/1 na parterze (w projekcie w legendzie ta sala jest opisana jako sala przedszkolna). Prace związane z budową nowych schodów wejściowych i podjazdu dla niepełnosprawnych są wyłączone z przedmiotu zamówienia. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi montaż okna oddymiającego mimo, że znajduje się na kondygnacji przedszkolnej - 1 piętro

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45214100-1, 45111200-0, 45236000-0, 45321000-3, 45443000-4, 45400000-1, 45231000-5, 45330000-9, 45311000-0, 45232310-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 510975.61
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Towarzystwo Inwestycyjne "NEST" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: biuro@ti-nest.pl
Adres pocztowy: ul. Jana III Sobieskiego 20
Kod pocztowy: 62-200
Miejscowość: Gniezno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 628000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 628000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 633455
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 100 %

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.