Ogłoszenie z dnia 2017-12-14
Ogłoszenie nr 500075648-N-2017 z dnia 14-12-2017 r.
Łobżenica: Realizacja zadań własnych Gminy Łobżenica w roku 2018 przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łobżenicy Sp. z o.o. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Łobżenica, Krajowy numer identyfikacyjny 57079120100000,
ul. ul. Sikorskiego
7,
89310
Łobżenica, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
67 286 81 00, 286 81 10, e-mail
urzad@lobzenica.pl, faks
67 286 81 39.
Adres strony internetowej (url): http:/www.bip.lobzenica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja zadań własnych Gminy Łobżenica w roku 2018 przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łobżenicy Sp. z o.o.
Numer referencyjny
RG-IZP.271.17.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Utrzymanie gminnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej oraz obiektów administracji:
1) Turystyki
2) Administracji publicznej
3) Kultury i ochrony dziedzictwa narodowego
4) Kultury fizycznej
2. Utrzymanie zielenie gminnej i zadrzewień
3. Utrzymanie gminnych dróg, ulic, mostów, placów oraz organizacja ruchu drogowego, w tym zimowe i letnie utrzymanie dróg,
4. Bieżące utrzymanie przejezdności dróg publicznych gminnych, w tym wiosenne i letnie utrzymanie dróg
5. Oczyszczania miasta i wsi
II.5) Główny Kod CPV:
50760000-0
Dodatkowe kody CPV:
50800000-3,
60610000-6,
60620000-6,
60630000-6,
77310000-6,
90511300-5,
90910000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Podstawą prawną wyboru trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt. 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm). Zgodnie z art. 66 ww. ustawy w postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki, Zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą.
Nowelizacja ustawy Prawo zamówień publicznych w art. 67 ust.1 pkt. 12-15 rozszerzyła katalog przesłanek pozwalających na udzielenie zamówienia z wolnej ręki, wprowadzając tryb udzielenia zamówienia publicznego potocznie zwanym "in-house". Powołując się na art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a ustawy Pzp, osobie prawnej, jeżeli:
1. zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
2. ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
3. w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego;
Możliwość skorzystania z trybu z wolnej ręki wymaga łącznego spełnienia wskazanych wyżej warunków.
Ocena stanu faktycznego pod względem spełnienia ww. warunków:
1. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łobżenicy Sp. z o.o. od początku istnienia realizuje zadania własne Gminy Łobzenica z zakresu gospodarki komunalnej i zasadniczo nie realizuje żadnej innej komercyjnej działalności. Zadania te zostały powierzone Spółce w akcie założycielskim. Gmina Miejska posiada 100% udziałów w spółce Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łobżenicy Sp. z o.o.
2. W celu spełnienia przesłanki wynikającej z art. 67 ust.1 pkt. 12 lit. b., ponad 90% działalności Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łobżenicy Sp. z o.o., będą stanowiły zadania powierzone jej przez Zamawiającego tj. Gminę Łobżenica.
3. W Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łobżenicy Sp. z o.o. nie ma bezpośredniego ani pośredniego udziału kapitału prywatnego.
Biorąc powyższe pod uwagę, a przede wszystkim spełnienie wszystkich ww. przesłanek, uzasadnione jest zastosowanie trybu z wolnej ręki na wybór wykonawcy do realizacji zadania własnego gminy.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łobżenicy Sp z o.o.,
zgkimsek@op.pl,
ul. Wyrzyska 27a,
89-310,
Łobżencia, kraj/woj.
wielkopolskie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków
- Zaprojektuj i wybuduj: Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót polegających na stworzeniu parku kieszonkowego w ramach budżetu obywatelskiego Park kieszonkowy
- Oczyszczanie pozostałych terenów w roku 2025
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji chodnika po stronie nieparzystej ulicy Głębokiej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego (III etap - zakres I + II)
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ul. Karola Namysłowskiego w Lublinie (II-gi etap) oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
więcej: Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.