eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Besko › Remont i przebudowa budynku oficyny dworskiej ze zmianą sposobu użytkowania na dzienny dom opieki seniora w ramach PROGRAMU WIELOLETNIEGO SENIOR+ NA LATA 2015-2020

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-09

Ogłoszenie nr 500075537-N-2018 z dnia 09-04-2018 r.

Gmina Besko: Remont i przebudowa budynku oficyny dworskiej ze zmianą sposobu użytkowania na dzienny dom opieki seniora w ramach PROGRAMU WIELOLETNIEGO SENIOR+ NA LATA 2015-2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525330-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Besko, Krajowy numer identyfikacyjny 37044072600000, ul. ul. Podkarpacka 5, 38524 Besko, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 673 061, e-mail sr@besko.pl, faks 134 673 520.
Adres strony internetowej (url): http://www.besko.biuletyn.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont i przebudowa budynku oficyny dworskiej ze zmianą sposobu użytkowania na dzienny dom opieki seniora w ramach PROGRAMU WIELOLETNIEGO SENIOR+ NA LATA 2015-2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SR.271.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem realizacji zamówienia jest remont i przebudowa budynku oficyny dworskiej wraz ze zmianą sposobu użytkowania na dzienny dom opieki seniora - Zakres rzeczowy robót obejmuje: - rozbiórkę ganku przed wejściem od strony północno - zachodniej; - rozbiórkę posadzek w piwnicy i na parterze budynku; - demontaż istniejących instalacji sanitarnych i elektrycznych; - demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej; - skucie tynków w piwnicach i na parterze budynku; - impregnacja murów przeciw grzybom i pleśniom; - podbicie fundamentów budynku i wzmocnienie ścian zewnętrznych; - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej budynku w piwnicach i na parterze; - rozebranie konstrukcji dachowej wraz pokryciem; - rozebranie kominów ponad dachem; - wymiana zniszczonych legarów stropowych; - wykonanie wieńca żelbetowego na ściankach kolankowych i szczytowych; - wykonanie nowej konstrukcji dachowej drewnianej wraz z pokryciem dachówką ceramiczną; - wykonanie nowych rynien stalowych oraz rur spustowych; - wymurowanie nowych kominów wentylacyjnych i spalinowych oraz odtworzenie ich kształtu ponad dachem; - przebudowa pomieszczeń parteru (wymurowanie nowych ścianek, wykonanie poszerzeń otworów drzwiowych, zamurowanie części otworów drzwiowych); - wykonanie nadproży nad drzwiami i oknami; - wstawienie nowej stolarki okiennej w kształcie i wymiarach jak pierwotna; - wstawienie nowej stolarki drzwiowej; - wykonanie nowej instalacji elektrycznej budynku (instalacja oświetleniowa, gniazd wtykowych, instalacja TV, internetowa, odgromowa); - wykonanie nowych instalacji sanitarnych (Instalacja C.O, woda zimna, C.W.U., kanalizacyjna, wewnętrzna instalacja gazowa); - wykonanie nowych posadzek w piwnicach oraz na parterze budynku; - wykonanie izolacji termicznej na poddaszu - wełna pomiędzy belkami stropowymi; - wykonanie sufitów podwieszanych z płyt GKF; - wykonanie nowych tynków na parterze budynku; - wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych w sanitariatach, kotłowni i pralni; - wykonanie gładzi gipsowych wewnątrz pomieszczeń; - roboty malarskie wewnątrz pomieszczeń; - montaż armatury łazienkowej; - naprawa tynków zewnętrznych i roboty malarskie ścian zewnętrznych; - wykonanie nowych schodów zewnętrznych wraz z pochylnią dla osób niepełnosprawnych; - wykonanie przykrycia starego zsypu do piwnicy płytą żelbetową i wykonanie na niej tzw. dachu zielonego; - wykonanie opaski w kostki brukowej wokół budynku; 4 - wykonanie dojść i dojazdu wraz z miejscami postojowymi dla samochodów osobowych z kostki brukowej betonowej;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45111300-1, 45262520-2, 45442100-8, 45422000-1, 45320000-6, 45262300-4, 45410000-4, 45421000-4, 45261000-4, 45431000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 716904.27
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Budowlana "POL-BUD" Grzegorz Buczkowicz 36-206 Humniska 846
Email wykonawcy: biuro@pol-bud.biz
Adres pocztowy: Humniska 846
Kod pocztowy: 36-206
Miejscowość: Humniska
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 926383.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 926383.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1083129.78
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.