eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-Jeziorna › Remont dróg gminnych na terenie gminy Konstancin-Jeziorna w 2018 roku - I etapCzęść nr 1- remont drogi gminnej ul. Złotej Wilgi w Konstancinie-Jeziornie, Część nr 2 - remont drogi gminnej ul. Leśnej w Konstancinie-Jeziornie, Część nr 3 - remont drogi gminnej w Okrzeszynie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-09

Ogłoszenie nr 500075438-N-2018 z dnia 09-04-2018 r.

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna: Remont dróg gminnych na terenie gminy Konstancin-Jeziorna w 2018 roku - I etap: Część nr 1- remont drogi gminnej ul. Złotej Wilgi w Konstancinie-Jeziornie, Część nr 2 - remont drogi gminnej ul. Leśnej w Konstancinie-Jeziornie, Część nr 3 - remont drogi gminnej w Okrzeszynie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509981-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, Krajowy numer identyfikacyjny 1327104500000, ul. ul. Warszawska 32, 05520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, e-mail zamowienia@konstancinjeziorna.pl, faks +48 22 7564885, +48 222011975.
Adres strony internetowej (url): www.konstancinjeziorna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont dróg gminnych na terenie gminy Konstancin-Jeziorna w 2018 roku - I etap: Część nr 1- remont drogi gminnej ul. Złotej Wilgi w Konstancinie-Jeziornie, Część nr 2 - remont drogi gminnej ul. Leśnej w Konstancinie-Jeziornie, Część nr 3 - remont drogi gminnej w Okrzeszynie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP. 271.09.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont następujących dróg i ulic: Część nr 1- remont drogi gminnej ul. Złotej Wilgi w Konstancinie-Jeziornie, Część nr 2 - remont drogi gminnej ul. Leśnej w Konstancinie-Jeziornie, Część nr 3 - remont drogi gminnej w Okrzeszynie, 2. Obowiązkiem Wykonawcy w stosunku do wszystkich części będzie: 1) sporządzenie, uzgodnienie, zatwierdzenie oraz wdrożenie projektu czasowej organizacji ruchu; podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 784). Zamawiający dodatkowo informuje, że w przypadku części nr 3 tj. drogi w Okrzeszynie na której prowadzona jest komunikacja publiczna, obowiązkowo należy projekt uzgodnić z Zarządem Transportu Miejskiego z siedzibą w Warszawie. Projekt musi uwzględniać konieczność prowadzenia remontu przy jednoczesnym funkcjonowaniu komunikacji publicznej. Dopuszcza się, przy prowadzeniu robót na całej szerokości jezdni równocześnie, krótkotrwałe zamknięcie drogi dla komunikacji publicznej. Obowiązkiem Wykonawcy będzie wcześniejsze uzgodnienie z ZTM w Warszawie terminu utrudnień. Wykonawca będzie mógł dokonać zamknięcia drogi pod warunkiem uzyskania akceptacji ZTM w Warszawie. 2) realizacja robót budowlanych zgodnie z dokumentacjami projektowymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanymi dalej specyfikacjami technicznymi lub STWiOR), odrębnymi dla każdej z części. STWiOR stanowią załączniki nr 10, 11, 12 do niniejszej SIWZ. Roboty należy zorganizować tak, by zapewnić dojazd do każdej posesji na końcu dnia roboczego. Wykonawca zobowiązany jest do informowania mieszkańców o przewidywanych utrudnieniach dostępu do posesji z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem, 3) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej, 3. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: drogi gminne: ulice Złotej Wilgi, Leśna w Konstancinie-Jeziornie oraz droga gminna w Okrzeszynie. 4. Podstawowe informacje o każdej z części przedmiotu zamówienia: 1) Część nr 1 - remont drogi gminnej ul. Złotej Wilgi w Konstancinie-Jeziornie: Obecnie jezdnia drogi ma nawierzchnię z kruszyw drogowych - celem remontu jest jej zabezpieczenie nakładką z mieszanek mineralno-asfaltowych. Remont należy rozpocząć od korekcyjnego frezowania istniejącej nawierzchni. Nową konstrukcję drogi z obu stron ograniczyć opornikiem betonowym 8x30cm ustawionym na ławie z betonu. Następnie ułożyć podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 6 cm. Na podbudowie ułożyć nową nawierzchnię bitumiczną o grubości 6cm. Istniejące zjazdy dostosować wysokościowo do nowych rzędnych jezdni drogi. 2) Część nr 2 - remont drogi gminnej ul. Leśnej w Konstancinie-Jeziornie. Istniejąca nawierzchnia przedmiotowej drogi pomiędzy ulicami Długą i Broniewskiego w Konstancinie-Jeziornie na części długości ma nawierzchnię z kruszyw, a na pozostałej z asfaltu. Remont na długości, gdzie aktualnie występuję nawierzchnia bitumiczna będzie polegał na jej korekcyjnym frezowaniu poprzedzającym wzmocnienie podbudowy kruszywem drogowym. Przed wyrównaniem szerokości jezdni drogi, w miejscu gdzie istnieje obawa o stabilność ogrodzenia sąsiadującego z drogą, zamontować palisadę drewnianą zabezpieczająca skarpę przez osuwaniem. Na części drogi o nawierzchni z kruszywa wybrać część podbudowy,i, w miejscach gdzie nie ma oporników/krawężników, ustawić na ławie betonowej nowe oporniki betonowe 8x30cm. Na wykonanej podbudowie ułożyć nową nawierzchnię bitumiczną o grubości 6cm. Roboty zakończyć wbudowaniem na poboczu drogi, w miejsca położonych najniżej, drenażu z zastosowaniem kruszywa łamanego oraz geowłókniny separacyjnej. 3) Część nr 3 - remont drogi gminnej w Okrzeszynie. Przedmiotem robót jest remont odcinka drogi położonego pomiędzy granicą m.st. Warszawy a skrzyżowaniem z drogą powiatową Nr 2802W w Okrzeszynie. Po drodze jest prowadzona komunikacja publiczna. Komunikacja musi być utrzymana, co do zasady, przez cały okres prowadzenia robót budowlanych. Jedynie na czas wykonywania robót nawierzchniowych Zamawiający dopuszcza krótkotrwałe zamknięcie drogi dla komunikacji publicznej. Remont należy rozpocząć od rozebrania istniejących oporników betonowych i frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej. Następnie ustawić nowe oporniki betonowe na ławie betonowej. Na istniejącej nawierzchni wykonać bitumiczną warstwę wyrównawczą a później ułożyć siatkę wzmacniająca z geokompozytów. Następnie wykonać nową dwuwarstwową nawierzchnię bitumiczną o łącznej grubości 10cm. Istniejące zjazdy dostosować wysokościowo do nowych rzędnych jezdni drogi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8


Dodatkowe kody CPV: 45111240-2, 45233220-7, 45233222-1, 45233223-8, 45233226-9, 45233251-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część nr 1- remont drogi gminnej ul. Złotej Wilgi w Konstancinie-Jeziornie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 208255
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Wielobranżowa DESO Stanisław Sowiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dębnowola 71
Kod pocztowy: 05-660
Miejscowość: Warka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 131725.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 131725.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 179580
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część nr 2 - remont drogi gminnej ul. Leśnej w Konstancinie-Jeziornie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 214287.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Wielobranżowa DESO Stanisław Sowiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dębnowola 71
Kod pocztowy: 05-660
Miejscowość: Warka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 136523.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 136523.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 260760.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część nr 3 - remont drogi gminnej w Okrzeszynie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 598656.30
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Wielobranżowa DESO Stanisław Sowiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dębnowola 71
Kod pocztowy: 05-660
Miejscowość: Warka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 546899.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 546899.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 691260.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.