To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-14
Ogłoszenie nr 500075387-N-2017 z dnia 14-12-2017 r.
Urząd Miasta i Gminy Piaseczno: "Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 5 w Piasecznie".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 617543
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, Krajowy numer identyfikacyjny 1589128900000,
ul. ul. Kościuszki
5,
05500
Piaseczno, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 70 17 654, 70 17 655, e-mail
rzp@piaseczno.eu, faks
022 70 17 692.
Adres strony internetowej (url): www.piaseczno.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 5 w Piasecznie".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Spr.153/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Przedszkola Nr 5 w Piasecznie Mięso i wędliny Produkty mleczarskie, oleje i tłuszcze roślinne lub zwierzęce oraz jaja, miód i woda Warzywa i owoce świeże Przetworzone owoce i warzywa, produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych oraz różne produkty spożywcze Pieczywo Ryby, dla potrzeb 150 posiłków wydawanych dziennie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15300000-1
Dodatkowe kody CPV: 15100000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1. Dostawa przetworzonych owoców i warzyw, produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art.93 ust. 1 pkt 1 |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2. Dostawa mięsa, wyrobów z mięsa i drobiu. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art.93 ust.1 pkt 4 |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 3. Dostawa warzyw i owoców świeżych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
44045.90
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Handlo-Fruct Antoni Żugajewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
38555.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie 4. Dostawa ryb. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust 1 pkt 1 |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie 5 Dostawa produktów mleczarskich, olei i tłuszczów roślinnych, zwierzęcych oraz jaj |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust.1 pkt 4 |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie 6 Dostawa pieczywa |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust 1 pkt 4 |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Termomodernizacja budynku przy Al. Pokoju 19 w ramach zadania "Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie miasta i gminy Piaseczno".
- Budynek ul. Puławska 42A - Termomodernizacja budynku wraz z adaptacją pomieszczeń
- Przebudowa drogi gminnej ul. Księdza Marka - Etap I wraz z łącznikiem ul. Księdza Marka i ul. Balladyny w Piasecznie (...) oraz Przebudowa drogi gminnej ul. Balladyny w Piasecznie (...)
- "Termomodernizacja budynku przy ul. 11 Listopada 64 w ramach zadania: "Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie miasta i gminy Piaseczno"
- Termomodernizacja budynku przy ul. Leśnej 45 w ramach zadania: "Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie miasta i gminy Piaseczno"
- Termomodernizacja budynku przy ul. Lechitów 20 w ramach zadania: "Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie miasta i gminy Piaseczno".
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produkty mięsnych
- Dostawa warzyw, owoców oraz jajek na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Przedszkolu Miejskim Nr 2 w podziale na części.
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI NA POTRZEBY KUCHNI SP ZOZ GARWOLIN
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2024
- Dostawy żywności dla Przedszkola Publicznego Nr 1 w Radlinie, w okresie lipiec-grudzień 2024 roku, z podziałem na 6 zadań
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.