eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieruszów › Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych Gminy Wieruszów w latach 2017-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-14

Ogłoszenie nr 500075155-N-2017 z dnia 14-12-2017 r.

Burmistrz Wieruszowa: Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych Gminy Wieruszów w latach 2017-2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608034-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500053351-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Wieruszowa, Krajowy numer identyfikacyjny 250855392, ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48627832610, e-mail um@wieruszow.pl, faks +48627832611.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych Gminy Wieruszów w latach 2017-2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZI.271.27.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie całości usług związanych z zimowym utrzymaniem powierzchni gminnych określonych w dokumentach dołączonych do niniejszej Specyfikacji (dróg, placów, chodników, parkingów, przystanków, etc.) na terenie Gminy Wieruszów w okresie od zawarcia umowy do 30.04.2020r. - zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji. Zadanie będzie prowadzone cyklicznie: 1)od zawarcia umowy do 30.04.2018 r.; 2)od 01.11.2018 r. do 30.04.2019 r.; 3)od 01.11.2019 r. do 30.04.2020 r. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiot umowy (w tym obowiązki Wykonawcy) będzie realizowany wg: a.postanowień wzoru umowy b.specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami: i.zasad zimowego utrzymania dróg gminnych - miasto - załącznik nr 6 ii.zasad zimowego utrzymania dróg gminnych - sołectwa - załącznik nr 7 iii.zestawienia dróg gminnych miejskich - załącznik nr 8 iv.zestawienia dróg gminnych (zamiejskich) - załącznik nr 9 v.zestawienia chodników, parkingów i przystanków autobusowych do ręcznego lub mechanicznego odśnieżania i posypywania pisakiem - załącznik nr 10 vi.Wykazu Sprzętu - załącznik nr 11 c.oferty Wykonawcy; 2)Wykonawca podejmujący się realizacji zamówienia zapewnia całodobową gotowość do świadczenia usług zimowego utrzymania dróg przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (wliczając dni powszednie, niedziele i święta). Czas reakcji Wykonawcy stanowi jedno z kryteriów oceny oferty; 3)Wykonawca zobowiązany jest dołożyć należytej staranności przy realizacji zobowiązań umowy; 4)Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia; 5)Dobór materiałów i ich dawek do likwidacji śliskości, oblodzenia, śniegu, błota pośniegowego następować powinien w zależności od panujących warunków pogodowych. Należy stosować odpowiednie metody i dawki materiałów uszorstniających. W razie wystąpienia bardzo niekorzystnych warunków atmosferycznych dopuszcza się stosowanie mieszanki wzbogaconej; 6)Zamawiający zastrzega sobie możliwość pobierania próbek mieszanki piasku z solą w celu sprawdzenia zgodności z zapisami SIWZ i umowy; 7)Miejsce składowania nadmiaru wywożonego śniegu, lodu lub błota pośniegowego, jak i zanieczyszczeń związanych z odśnieżaniem leży w gestii Wykonawcy. Wykonawca odpowiada za zgodne z prawem utylizowanie tych substancji we własnym zakresie; 8)Zarówno do odśnieżania jak i posypywania dróg należy używać sprzętu wyposażonego i oznakowanego wg wymogów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1260 ze zm.) oraz zgodnie z przepisami BHP; 9)Miejsce i czas pracy (karty pracy za każdy dzień pracy) oraz rodzaj wykonanej usługi, objętej przedmiotem umowy w danym tygodniu, na drogach gminnych Wykonawca zobowiązany jest zgłosić pracownikowi Urzędu Miejskiego w Wieruszowie. Wraz z kartami pracy należy dołączyć potwierdzenie przebiegu tras z zamontowanych w sprzęcie urządzeń GPS. Powyższa informacja może zostać przekazana w formie elektronicznej na adres mailowy inwestycje@wieruszow.pl lub formie pisemnej na biuro podawcze.: i.w zakresie dróg miejskich - wykonane prace w tygodniu poprzednim do godz. 15-ej pierwszego dnia roboczego nowego tygodnia, ii.w zakresie dróg pozamiejskich (na terenie sołectw) - wykonane prace w tygodniu poprzednim do godz. 15-ej pierwszego dnia roboczego nowego tygodnia. Karty pracy z wykonanej pracy na terenie danego sołectwa muszą być uprzednio potwierdzone przez sołtysa danego sołectwa; 10)Wykonawca jest obowiązany zapewnić z Zamawiającym lub osobami przez niego wskazanymi kontakt telefoniczny za pośrednictwem telefonów komórkowych, stacjonarnych oraz poczty elektronicznej oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; 11)Zamawiający ma prawo kontroli sposobu realizacji usług przez Wykonawcę poprzez wizytacje w terenie. W przypadku gdy w wyniku takiej wizytacji stwierdzone zostanie, że odśnieżanie i/lub posypywanie zostały wykonane niezgodnie z zapisami niniejszej SIWZ, Zamawiający ma prawo korekty zestawienia miesięcznego załączonego do protokołu miesięcznego w tym wykazanej w nim ilości godzin pracy jednostek sprzętowych. Protokół miesięczny powinien być przekazany do Zamawiającego w ciągu 7 dni od zakończenia miesiąca w którym wykonywano usługi; 12)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, przy czym Zamawiający ma prawo wydawać Wykonawcy wiążące polecenia. 3.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 1.Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług nie przekraczających łącznie 50 % wartości zamówienia podstawowego w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu podobnych usług do usług stanowiących przedmiot zamówienia. Zakresem usług stanowiących przedmiot zamówień będą prace z zakresu opisanego w przedmiocie zamówienia. Zamawiający udzieli zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy na powtórzenie podobnych robót na zasadach zawartych w ofercie. 5.Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby, o których mowa w pkt. 7, realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktyczne związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisane w SIWZ zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 6.Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a ) kierowca samochodu ciężarowego min. 2 osoby, b) kierowca ciągnika rolniczego min. 1 osoba, c) operator koparko-ładowarki min. 1 osoba, d) operator zamiatarko-odśnieżarki i pługa do odśnieżania chodników min. 1 osoba. 7.Wykonawca lub podwykonawca zatrudni osoby, o których mowa w pkt. 7, na każdy cykl świadczenia usługi. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 8.Wykonawca w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 7, (zanonimizowane kopię umów o pracę) a także oświadczenie tych osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 847) , na każdy cykl świadczenia usługi. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 12.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 13.Postępowanie jest prowadzone wg zasad określonych w art. 24aa Pzp, tj. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 857440.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunalne w Wieruszowie S.A
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. bp Bareły 13
Kod pocztowy: 98-400
Miejscowość: Wieruszów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 812976.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 812976.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 812976.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.