To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-14
Ogłoszenie nr 500075109-N-2017 z dnia 14-12-2017 r.
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie: Usługa przygotowania, weryfikacji i wdrożenia oferty kulturalnej i edukacyjnej opartej o efekty projektu w podziale na trzy części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Konserwacja unikatowych w skali światowej zabytków związanych z historią Krakowskiej Kapituły Metropolitarnej oraz udostepnienie ich w przestrzeni wystawienniczej w postaci interaktywnej multimedialnej ekspozycji dostosowanej do potrzeb różnorodnych grup docelowych" nr Umowy RPMP.06.01.01-12-0177/16-00 - XVII/90/FE/17.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 617283-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500061091-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 387191300000,
ul. ul. Kanonicza
25,
31002
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 421 68 48 wew. 624, e-mail
zp@upjp2.edu.pl, faks
12 421 68 48 wew. 624.
Adres strony internetowej (url): www.upjp2.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia kościelna na prawach uczelni publicznej posiadająca osobowość prawną
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa przygotowania, weryfikacji i wdrożenia oferty kulturalnej i edukacyjnej opartej o efekty projektu w podziale na trzy części
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.240.17 - 32
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Część 1 - Opracowanie koncepcji i programu ścieżek edukacyjnych w przestrzeni ekspozycyjnej (termin realizacji zamówienia - od zawarcia umowy do 22.12.2017) wraz z opracowaniem programu warsztatów edukacyjnych prowadzonych w muzeum (termin realizacji zamówienia - od 2 stycznia 2018 do 31.03.2018) w zakresie merytorycznym od okresu średniowiecza do końca XVIII w. 1.2. Część 2 - Opracowanie koncepcji i programu ścieżek edukacyjnych w przestrzeni ekspozycyjnej (termin realizacji zamówienia - od zawarcia umowy do 22.12.2017) wraz z opracowaniem programu warsztatów edukacyjnych prowadzonych w muzeum (termin realizacji zamówienia - od 2 stycznia 2018 do 31.03.2018) w zakresie merytorycznym z okresu XIX-XX wiek. 1.3. Część 3 - Przygotowanie materiałów niezbędnych dla opracowania koncepcji wdrożenia pilotażowych lekcji i warsztatów muzealnych dla dzieci i młodzieży z wybranych szkół Województwa Małopolskiego z uwzględnieniem osób niewidomych i niedowidzących (termin realizacji zamówienia - od zawarcia umowy do 22.12.2017) wraz z realizacją nadzoru nad przebiegiem merytorycznym pilotażowych lekcji i warsztatów muzealnych - termin realizacji 1.04.2018 - 15.12.2018.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV: 79930000-2, 92312000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Opracowanie koncepcji i programu ścieżek edukacyjnych w przestrzeni ekspozycyjnej (termin realizacji zamówienia - od zawarcia umowy do 22.12.2017) wraz z opracowaniem programu warsztatów edukacyjnych prowadzonych w muzeum (termin realizacji zamówienia - od 2 stycznia 2018 do 31.03.2018) w zakresie merytorycznym od okresu średniowiecza do końca XVIII w. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
48000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wiktor Szymborski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
49000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Opracowanie koncepcji i programu ścieżek edukacyjnych w przestrzeni ekspozycyjnej (termin realizacji zamówienia - od zawarcia umowy do 22.12.2017) wraz z opracowaniem programu warsztatów edukacyjnych prowadzonych w muzeum (termin realizacji zamówienia - od 2 stycznia 2018 do 31.03.2018) w zakresie merytorycznym z okresu XIX-XX wiek. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
36000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Paweł Feliks Nowakowski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Przygotowanie materiałów niezbędnych dla opracowania koncepcji wdrożenia pilotażowych lekcji i warsztatów muzealnych dla dzieci i młodzieży z wybranych szkół Województwa Małopolskiego z uwzględnieniem osób niewidomych i niedowidzących (termin realizacji zamówienia - od zawarcia umowy do 22.12.2017) wraz z realizacją nadzoru nad przebiegiem merytorycznym pilotażowych lekcji i warsztatów muzealnych - termin realizacji 1.04.2018 - 15.12.2018. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
80000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Szymon Sułecki
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
74000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem
- 111.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- Oświetlenie ogródka jordanowskiego przy ul. Darwina w Krakowie - Luboczy.
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
- Dostawa rejestratora danych dla WILiGZ - DE-dzp.272-185/24
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch spotkań.
- Usługa wsparcia rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze - superwizja.
- Dostosowanie lądowiska do obowiązujących przepisów w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
- Dostawa i montaż ekranu LED wraz z systemem zarządzania obrazem w Arena Sosnowiec, ArcelorMittal Park w Sosnowcu prowadzony przez Zagłębiowski Park Sportowy sp. z o.o.
- Usługa wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej - warsztaty z doradztwa zawodowego.
- Usługa wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej - warsztaty z doradztwa finansowego.
więcej: Specjalne usługi projektowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.