eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie miasta Brodnicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-13

Ogłoszenie nr 500074835-N-2017 z dnia 13-12-2017 r.

Gmina Miasta Brodnicy: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie miasta Brodnicy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 605810-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasta Brodnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 87111837100000, ul. ul. Kamionka 23, 87300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 564 930 300, e-mail ti@brodnica.pl, faks 564 982 626.
Adres strony internetowej (url): http://bip.brodnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie miasta Brodnicy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GMI. 271.18.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie miasta Brodnicy. Zakres robót: Cześć nr I: Urząd Miejski przy ul. Kamionka 23: - docieplenie elewacji w postaci tynku ciepłochronnego, - demontaż starych i montaż nowych parapetów zewnętrznych, - demontaż i wykonanie nowych obróbek blacharskich i opierzenia z blachy, - docieplenie stropodachu, - wymiana części stolarki okiennej i 1szt. drzwi zewnętrznych, - demontaż i wymiana instalacji centralnego ogrzewania (wymiana przewodów i grzejników), - demontaż starych i montaż nowych rynien i rur spustowych, - wykonanie innych drobnych napraw i odtworzenie sufitu podwieszanego, - wymiana części opraw oświetleniowych, Część nr II: Gimnazjum Nr 1 przy ul. Wiejskiej 6: - docieplenie elewacji wraz z wykonaniem tynku i kolorystyki budynków, - częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wymiana parapetów zewnętrznych, - docieplenie stropodachu wentylowanego granulatem wełny mineralnej i styropapą wraz z pokryciem dachu papą termozgrzewalną, - docieplenie stropodachów z pokryciem dachu wierzchnią papą termozgrzewalną, - wymiana istniejących urządzeń instalacji centralnego ogrzewania, - montaż instalacji solarnej z podłączeniem modułu sterowania kolektorów słonecznych do instalacji elektrycznej, - demontaż starych i montaż nowych rynien wraz z rurami spustowymi oraz wymiana opierzeń, obróbek blacharskich blacharki, - wykonanie innych drobnych napraw, Część nr III: Szkoła Podstawowa Nr 1 przy ul. 3 Maja 2: - wymiana części stolarki okiennej i stolarki drzwiowej zewnętrznej, - docieplenie dachu skośnego z wełny mineralnej, - ocieplenie stropu nad II-gim piętrem (poddasze nieużytkowe- strych), - demontaż i wymiana instalacji centralnego ogrzewania (wymiana przewodów i grzejników), - uzupełnienie ubytków i niepotrzebnych bruzd ściennych, - szpachlowanie i malowanie części ścian, z uwagi na prace instalacyjne, - wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej oraz aparatury poboru c.w.u., - wykonanie innych drobnych napraw (prac odtworzeniowych) ścian i stropów związanych z wymianą instalacji centralnego ogrzewania i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, Część nr IV: Hala Sportowa przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 1 przy ul. 3 Maja 4a: - docieplenie elewacji wraz z wykonaniem tynku i kolorystyki budynków, - demontaż i ponowny montaż parapetów zewnętrznych, - docieplenie stropodachów z pokryciem dachu wierzchnią papą termozgrzewalną, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie drobnych prac rozbiórkowych i napraw chodników i placów z kostki betonowej spowodowanych dociepleniem ścian znajdujących się poniżej poziomu gruntu, - demontaż starych i montaż nowych rynien wraz z rurami spustowymi oraz obróbek blacharskich i opierzeń z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej, - wykonanie innych drobnych napraw ścian i stropów związanych z montażem instalacji centralnego ogrzewania i wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, - demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej, - montaż sufitów podwieszanych oraz obudowy przewodów instalacji sanitarnych, - uzupełnianie bruzd, szpachlowanie oraz malowanie części ścian, 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został zgodnie z załącznikami od Nr 7 - 130 do SIWZ (przedmiary robót, przekroje, elewacje, rzuty, zestawienia stolarki okiennej i drzwiowej przeznaczonej do wymiany, opisy techniczne, zagospodarowania terenu, rozdzielnica, opis elektryczny, projekt sanitarny i opis, kolorystyka elewacji, detale okien i drzwi, detal konsoli, projekty architektoniczno-budowlane, projekty elektryczne, projekty sanitarne). Dokumentacja techniczna ze szczegółowymi rozwiązaniami dostępna jest na stronie internetowej http://bip.brodnica.pl oraz do wglądu w Urzędzie Miejskim w Brodnicy, ul. Kamionka 23, pokój 304, telefon: (056) 49-30-614, 629 lub 311, w godzinach od 8:00 do 15:00.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45331100-6, 45400000-1, 45310000-3, 45443000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Urząd Miejski przy ul. Kamionka 23

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, tj. dotyczy Części nr I - cena najkorzystniejszej części I zamówienia oferty Nr 2 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w danej części.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Gimnazjum Nr 1 przy ul. Wiejskiej 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 990544.17
Waluta Pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REJBUD s.c. Anna Kaplarna - Jerzy Kaplarny
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Cmentarna 3
Kod pocztowy: 87-300
Miejscowość: Brodnica
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1402200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1402200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1402200.00
Waluta: Pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Szkoła Podstawowa Nr 1 przy ul. 3 Maja 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, tj. dotyczy Części nr III - cena najkorzystniejszej części III zamówienia oferty Nr 1 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w danej części.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Hala Sportowa przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 1 przy ul. 3 Maja 4a

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, tj. dotyczy Części nr IV - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.