To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-13
Ogłoszenie nr 500074835-N-2017 z dnia 13-12-2017 r.
Gmina Miasta Brodnicy: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie miasta Brodnicy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 605810-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Brodnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 87111837100000,
ul. ul. Kamionka
23,
87300
Brodnica, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
564 930 300, e-mail
ti@brodnica.pl, faks
564 982 626.
Adres strony internetowej (url): http://bip.brodnica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie miasta Brodnicy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GMI. 271.18.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie miasta Brodnicy. Zakres robót: Cześć nr I: Urząd Miejski przy ul. Kamionka 23: - docieplenie elewacji w postaci tynku ciepłochronnego, - demontaż starych i montaż nowych parapetów zewnętrznych, - demontaż i wykonanie nowych obróbek blacharskich i opierzenia z blachy, - docieplenie stropodachu, - wymiana części stolarki okiennej i 1szt. drzwi zewnętrznych, - demontaż i wymiana instalacji centralnego ogrzewania (wymiana przewodów i grzejników), - demontaż starych i montaż nowych rynien i rur spustowych, - wykonanie innych drobnych napraw i odtworzenie sufitu podwieszanego, - wymiana części opraw oświetleniowych, Część nr II: Gimnazjum Nr 1 przy ul. Wiejskiej 6: - docieplenie elewacji wraz z wykonaniem tynku i kolorystyki budynków, - częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wymiana parapetów zewnętrznych, - docieplenie stropodachu wentylowanego granulatem wełny mineralnej i styropapą wraz z pokryciem dachu papą termozgrzewalną, - docieplenie stropodachów z pokryciem dachu wierzchnią papą termozgrzewalną, - wymiana istniejących urządzeń instalacji centralnego ogrzewania, - montaż instalacji solarnej z podłączeniem modułu sterowania kolektorów słonecznych do instalacji elektrycznej, - demontaż starych i montaż nowych rynien wraz z rurami spustowymi oraz wymiana opierzeń, obróbek blacharskich blacharki, - wykonanie innych drobnych napraw, Część nr III: Szkoła Podstawowa Nr 1 przy ul. 3 Maja 2: - wymiana części stolarki okiennej i stolarki drzwiowej zewnętrznej, - docieplenie dachu skośnego z wełny mineralnej, - ocieplenie stropu nad II-gim piętrem (poddasze nieużytkowe- strych), - demontaż i wymiana instalacji centralnego ogrzewania (wymiana przewodów i grzejników), - uzupełnienie ubytków i niepotrzebnych bruzd ściennych, - szpachlowanie i malowanie części ścian, z uwagi na prace instalacyjne, - wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej oraz aparatury poboru c.w.u., - wykonanie innych drobnych napraw (prac odtworzeniowych) ścian i stropów związanych z wymianą instalacji centralnego ogrzewania i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, Część nr IV: Hala Sportowa przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 1 przy ul. 3 Maja 4a: - docieplenie elewacji wraz z wykonaniem tynku i kolorystyki budynków, - demontaż i ponowny montaż parapetów zewnętrznych, - docieplenie stropodachów z pokryciem dachu wierzchnią papą termozgrzewalną, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie drobnych prac rozbiórkowych i napraw chodników i placów z kostki betonowej spowodowanych dociepleniem ścian znajdujących się poniżej poziomu gruntu, - demontaż starych i montaż nowych rynien wraz z rurami spustowymi oraz obróbek blacharskich i opierzeń z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej, - wykonanie innych drobnych napraw ścian i stropów związanych z montażem instalacji centralnego ogrzewania i wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, - demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej, - montaż sufitów podwieszanych oraz obudowy przewodów instalacji sanitarnych, - uzupełnianie bruzd, szpachlowanie oraz malowanie części ścian, 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został zgodnie z załącznikami od Nr 7 - 130 do SIWZ (przedmiary robót, przekroje, elewacje, rzuty, zestawienia stolarki okiennej i drzwiowej przeznaczonej do wymiany, opisy techniczne, zagospodarowania terenu, rozdzielnica, opis elektryczny, projekt sanitarny i opis, kolorystyka elewacji, detale okien i drzwi, detal konsoli, projekty architektoniczno-budowlane, projekty elektryczne, projekty sanitarne). Dokumentacja techniczna ze szczegółowymi rozwiązaniami dostępna jest na stronie internetowej http://bip.brodnica.pl oraz do wglądu w Urzędzie Miejskim w Brodnicy, ul. Kamionka 23, pokój 304, telefon: (056) 49-30-614, 629 lub 311, w godzinach od 8:00 do 15:00.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45331100-6, 45400000-1, 45310000-3, 45443000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Urząd Miejski przy ul. Kamionka 23 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, tj. dotyczy Części nr I - cena najkorzystniejszej części I zamówienia oferty Nr 2 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w danej części. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Gimnazjum Nr 1 przy ul. Wiejskiej 6 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
990544.17
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: REJBUD s.c. Anna Kaplarna - Jerzy Kaplarny
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1402200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Szkoła Podstawowa Nr 1 przy ul. 3 Maja 2 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, tj. dotyczy Części nr III - cena najkorzystniejszej części III zamówienia oferty Nr 1 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w danej części. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Hala Sportowa przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 1 przy ul. 3 Maja 4a |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, tj. dotyczy Części nr IV - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Przebudowa ulicy Piaski w Brodnicy
- Bieżące utrzymanie ulic i chodników oraz oznakowania pionowego na terenie Gminy Miasta Brodnicy
- Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych - zamówienie dodatkowe
- Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
- Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.