To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-13
Ogłoszenie nr 500074800-N-2017 z dnia 13-12-2017 r.
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy: "Dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów do drukarek, telefaksów, urządzeń wielofunkcyjnych i ploterów - na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 601214-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 33120312800000,
ul. 4 Marca
3,
75-901
Koszalin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
261 45 68 15, 261 45 61 95, e-mail
17wog.przetargi@ron.mil.pl, 17wog.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 45 62 44.
Adres strony internetowej (url): www.17wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów do drukarek, telefaksów, urządzeń wielofunkcyjnych i ploterów - na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):85/WOG/D/Łączn./17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Artykuły będące przedmiotem zamówienia powinny spełniać wymogi polskich norm jakościowych. 2) Sprzedaż oraz dostawa przedmiotu zamówienia nastąpić powinna jednorazowo. 3) Data produkcji artykułów będących przedmiotem zamówienia musi opiewać na rok bieżący tj. 2017. 4) Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych (w ilości równej ilości dostarczonych materiałów eksploatacyjnych) w celu zagospodarowania ich zgodnie z zasadami postępowania z odpadami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013 r., poz. 21). 4. Informacja o terminie i miejscu realizacji zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminie, który zostanie określony w złożonej przez Wykonawcę ofercie (maksymalnie do 20 dni kalendarzowych od podpisania umowy). 2) Miejscem odbioru jest magazyn Zamawiającego w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66.3) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na własny koszt i ryzyko oraz dokonać rozładunku przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego. 4) Dostawa będzie realizowana jednorazowo do magazynu. 5) Zamawiający dokona odbioru pod względem ilościowym i jakościowym w momencie dostarczenia towaru w obecności przedstawiciela Wykonawcy. 6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania sprawdzenia pojedynczych, losowo wybranych egzemplarzy z każdej grupy asortymentowej dostarczonych tonerów i tuszy zarówno oryginalnych jak i równoważnych. W tym celu powoła komisję, która w obecności przedstawiciela Wykonawcy dokona sprawdzenia jakości dostarczonych tonerów i tuszy. W przypadku stwierdzenia niezgodności, Zamawiający odmówi przyjęcia grupy asortymentowej niespełniającej warunków zamówienia a Wykonawca wymieni ją na nową spełniającą warunki zamówienia.Dostawy artykułów będących przedmiotem zamówienia, według asortymentu, cen jednostkowych i w ilości wyszczególnionym w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wykonania zamówienia w zadeklarowanym terminie określonym w umowie i dostarczenia artykułów będących przedmiotem zamówienia do wskazanego w siedzibie 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego magazynu. 3) Udzielenia Zamawiającemu rękojmi oraz gwarancji jakościowej na dostarczone artykułów będących przedmiotem zamówienia na warunkach określonych w przepisach o rękojmi i gwarancji zawartych w Kodeksie Cywilnym i zadeklarowanych w złożonej ofercie. 6. Informacja o ofercie równoważnej: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na artykuły będące przedmiotem zamówienia, pod warunkiem, że: a) materiały eksploatacyjne równoważne są fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, w oryginalnych, hermetycznie zamkniętych opakowaniach producenta, pełnowartościowe, nieregenerowane. Pod pojęciem "fabrycznie nowe"należy rozumieć materiały, które w swoim całym procesie produkcyjnym (za wyjątkiem kartonowego opakowania) są wytwarzane z elementów wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych (w szczególności dotyczy to obudowy); b) ich stosowanie nie narusza praw gwarancyjnych producentów drukarek. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. Wykonawca zobowiązuje się do zagwarantowania serwisu sprzętu i pokrycia kosztów serwisowania w przypadku, gdyby usterka została wywołana przez stosowanie produktów równoważnych. W takim przypadku koszt ekspertyzy związanej z oceną kwestionowanych materiałów oraz koszt ekspertyzy sprzętu ponosi Wykonawca; c) nie naruszają praw patentowych materiałów eksploatacyjnych pochodzących od producentów drukarek; d) posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt pozwalające na ich identyfikację bez konieczności naruszania opakowania, z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy), a także w sposób chroniący przed działaniem czynników zewnętrznych (hermetyczne wewnętrzne opakowanie); e) są kompatybilne (współpracujące) ze sprzętem, do którego są przeznaczone, których parametry pojemności tuszu/tonera, wydajności i jakości wydruku są takie same bądź lepsze w stosunku do oryginalnego produktu 2) Wybrany Wykonawca oferujący produkty równoważne zobowiązany jest na 2 dni przed podpisaniem umowy dostarczyć: a) oświadczenie producenta, że oferowane produkty równoważne są wyrobami fabrycznie nowymi, nieregenerowanymi, w pełni kompatybilnymi ze sprzętem, do którego są przeznaczone oraz wydajność oferowanego produktu równoważnego jest taka sama lub wyższa w stosunku do produkowanego przez producenta sprzętu, w którym zostanie użyty;b) certyfikat potwierdzający, że proces produkcji materiałów przebiega zgodnie z normą ISO-9001 lub równoważny; c) certyfikat ISO-14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować, czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko; d) potwierdzenie zgodności parametrów technicznych (raport z testów wydajności), w tym wydajności określonych na podstawie norm: ? ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ? ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych, ? ISO/IEC 24711 dla wkładów z atramentem w kolorze czarnym, ? ISO/IEC 24712 dla kolorowych kartridży atramentowych, wystawione przez niezależny podmiot w zakresie badania produktów potwierdzających spełnienie powyższych standardów. Przez podmiot uprawniony do kontroli jakości rozumie się podmiot zewnętrzny posiadający akredytację pod kątem wymogów w/w norm oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości to zaświadczenie podmiotu zewnętrznego, niezależnego uprawnionego do kontroli jakości oferowanego asortymentu. Zamawiający nie zaakceptuje potwierdzenia równoważności zaoferowanych artykułów będących przedmiotem zamówienia poprzez załączenie wyników z testów wydajności mierzonych zgodnie z w/w normami ISO wystawionymi przez producenta tych artykułów. Powyższy dokument oraz raporty musza odnosić sie do artykułów równoważnych i ma jednoznacznie wynikać z niego, że wydajność mierzona została według norm wskazanych norm ISO wskazanych w ppkt d).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24627.96
Liczba otrzymanych ofert:
13
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KOMA-NORD Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24627.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Wykonywanie bieżących prac remontowych o charak. elektroenergetycznym w nieruchomościach PGK Sp. z o. o. w Koszalinie, ul. Komunalna 5 i pilnych robót elektroenergetycznych ".
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej pn.: "Rozbudowa/ przebudowa ul. Gdańskiej w Koszalinie"
- Wykonywanie i montaż elementów kominowych w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- "Wykonywanie prac remontowych i konserwacji o charakterze budowlanym w obiektach PGK Sp. z o. o. w Koszalinie, ul. Komunalna 5 oraz w zakresie pilnych robót budowlanych ".
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego 9-osobowego z przestrzenią ładunkową o napędzie spalinowym na potrzeby Bałtyckiego Teatru Dramatycznego im. Juliusza Słowackiego w Koszalinie
- Remont mostu i przepustu w podziale na zadania
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.