eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego, stanowiących własność Miasta Inowrocławia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-06

Ogłoszenie nr 500074717-N-2018 z dnia 06-04-2018 r.

Miasto Inowrocław: Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego, stanowiących własność Miasta Inowrocławia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521572-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Inowrocław, Krajowy numer identyfikacyjny 59636900000, ul. ul. F. D. Roosevelta 36, 88100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 555 250, e-mail zamowienia@inowroclaw.pl, faks 523 555 233.
Adres strony internetowej (url): www.bip.inowroclaw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego, stanowiących własność Miasta Inowrocławia

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZZP.271.1.17.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego, stanowiących własność Miasta Inowrocławia. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50232100-1 usługi w zakresie napraw i konserwacji oświetlenia ulicznego, 50232110-4 obsługa instalacji oświetlenia publicznego Wykaz urządzeń oświetlenia ulicznego objętego przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby punktów oświetleniowych objętych przedmiotem zamówienia - rozliczenie usług będących przedmiotem zamówienia w zakresie dodatkowym będzie się odbywać według stawek jednostkowych określonych w ofercie wykonawcy. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) dokonywanie oględzin oświetlenia ulicznego i parkowego tj. punktów świetlnych, opraw, wnęk latarni, złączy kablowych, tras kablowych oraz urządzeń z nimi związanych tj. szafek oświetleniowych, słupów, w celu wykrywania uszkodzeń mechanicznych i awarii, a także sporządzaniu protokołu oględzin i oceny stanu technicznego, w oparciu, o który dokonywana będzie konserwacja urządzeń, złożony Zamawiającemu - jeden raz w miesiącu; oraz, na zlecenie Zamawiającego przekazane wykonawcy faksem lub drogą elektroniczną: 2) zabezpieczenie urządzeń oświetleniowych przed degradacją tj. malowanie antykorozyjne i renowacyjne, sprawdzanie i dokręcanie połączeń śrubowych mechanicznych i elektrotechnicznych, smarowanie śrub i zawiasów drzwiczek latarń, naprawy zamków lub ich wymiana, konserwacja słupów, wysięgników, przewieszek, konstrukcji wsporczych; 3) konserwacja szaf oświetleniowych (sterowniczych), uzupełnianie opisów oraz styczników; 4) wymiana źródeł światła i opraw oświetleniowych oraz wyeksploatowanych złączy kablowych; 5) montaż muf na uszkodzonych kablach; 6) lokalizacja uszkodzeń kabla, wymiana wyeksploatowanych złącz kablowych; 7) awaryjna wymiana odcinków linii kablowej; 8) wymiana uszkodzonych szafek oświetleniowych lub zasilających; 9) zabezpieczenie zagrożeń związanych z oświetleniem powstałych na skutek działania kataklizmów, wypadków drogowych i innych aktów wandalizmu; 10) kontrola, zabezpieczenie i obsługa urządzeń pomiarowych; 11) naprawa uszkodzonych uziemień; 12) prostowanie pochylonych słupów i obróconych wysięgników; 13) wymiana lub montaż słupów oświetleniowych; 14) pomiary skuteczności zerowania i ochrony przeciwporażeniowej; 15) pomiary eksploatacyjne (rezystancja uziemień ochronnych, izolacji kabli); 16) regulacja pracy sterowników astronomicznych oraz elementów układu sterowania; 17) wymiana uszkodzonych zegarów sterujących astronomicznych; 18) wykonanie pomiarów napięć i obciążeń w sieci oświetlenia; 19) wymiana lub naprawa opraw oświetleniowych; 20) montaż lub wymiana wysięgników; 21) dowieszenie opraw i halogenów; 22) okresowe ustawianie zegarów sterujących włączaniem i wyłączaniem oświetlenia w zależności od długości dnia i wskazań Zamawiającego; 23) zewnętrzne czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników; 24) wymiana niesprawnych bezpieczników; 25) regulacja położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników; 26) uzyskiwanie zezwoleń związanych z dopuszczeniem do wykonywania robót i przeglądów przy urządzeniach elektrycznych, oświetleniowych; 27) wykonywanie przycinki drzew zasłaniających oprawy świetlne; 28) zmiana lokalizacji słupów na odległość nie większą niż 5 m; 29) naprawa i wymiana uszkodzonych elementów układu zalicznikowego zasilania i sterowania, uszkodzeń elektrycznych i mechanicznych wszystkich linii elektroenergetycznych kablowych i napowietrznych zasilających urządzenia oświetleniowe oraz przywrócenie do stanu pierwotnego dróg, ulic, chodników i terenu po robotach naprawczych; 30) inne prace niewymierne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50232100-1


Dodatkowe kody CPV: 50232110-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 162601.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INOHURT Sp. z o.o
Email wykonawcy: przetargi@inohurt.pl
Adres pocztowy: ul. Nowa 32
Kod pocztowy: 88-100
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 66500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 66500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 111849.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.