eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślibórz › Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Gminie Myślibórz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-13

Ogłoszenie nr 500074637-N-2017 z dnia 13-12-2017 r.

Gmina Myślibórz: Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Gminie Myślibórz

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Gminie Myślibórz" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020. Oś priorytetowa III Ochrona środowiska i adaptacja do zmian klimatu Działanie 3.3 Poprawa stanu środowiska miejskiego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603847-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500055229-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Myślibórz, Krajowy numer identyfikacyjny 52976900000, ul. ul. Rynek im. Jana Pawła II 1, 74300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 957 472 061, e-mail mysliborz@mysliborz.pl, faks 957 473 363.
Adres strony internetowej (url): www.bip.mysliborz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Gminie Myślibórz

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IN.271.9.2017.MO

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie KANALIZACJI DESZCZOWEJ o długości do 1 000 mb z odprowadzeniem wód opadowych do rzeki Myśla dz. nr 32. Sieć kanalizacji deszczowej prowadzona będzie w działkach drogowych nr 146, 144, 136, 116, 112, 110, 35, poboczem lub jezdnią i przez działkę gminną nr 33/5 z odprowadzeniem do rzeki Myśla dz. 32 w miejscowości Myślibórz. Przedmiot zamówienia przewidziany jest do realizacji w systemie "zaprojektuj i wybuduj"; składa się z dwóch części: 1.1 Sporządzenie kompleksowej dokumentacji projektowej na podstawie załączonej koncepcji przebiegu trasy kanalizacji deszczowej wraz ze wszystkimi przyłączami, drenami i wpustami deszczowymi znajdującymi się na trasie jej przebiegu w tym: 1.1a Zamawiający zaleca kamerowanie wszystkich istniejących sieci kanalizacyjnych a w szczególności w ul. Warszawskiej i 11 Listopada; 1.1b Zamawiający zaleca zastosowanie rozwiązań niezbędnych technicznie tak aby umożliwić Zamawiającemu włączenie w późniejszym czasie istniejących sieci kanalizacji deszczowej : - na skrzyżowaniu ulic: 11 Listopada - Marcinkowskiego i Szarych Szeregów ( przepięcie istniejącej kanalizacji deszczowej od strony ul. Północnej ) ; - odwodnienia Rynku wraz z wpustami ulicznymi oraz przykanalikami deszczowymi z budynków; - odwodnienia stadionu. 1.1c Zamawiający zaleca posadowienie kanalizacji deszczowej w chodniku lub terenie zielonym w ul. Marcinkowskiego; 1.1d Zamawiający przewiduje konieczność: - wykonania wpustów ulicznych na trasie kanalizacji deszczowej ( załączono opracowanie projektowe wraz z uzgodnieniami jako materiał pomocniczy do przygotowania dokumentacji i sporządzenia wyceny : "Wpusty uliczne jako przyłącza kanalizacji deszczowej "), - likwidacji lub przebudowy istniejącej sieci kanalizacji deszczowej w ul. 11 Listopada wraz z podłączeniem wszystkich przyłączy i drenaży do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej, - branża drogowa - odtworzenia konstrukcji jezdni o szerokości ok. 2 m (po wykopie po ułożeniu kanalizacji), oraz odtworzenie konstrukcji jezdni na całej szerokości w ul. Warszawskiej i 11 Listopada ( odcinek zlikwidowanej - przebudowanej kanalizacji deszczowej), - na całej długości realizowanego zadania należy przewidzieć i wykonać miejsca wymiany lub regulacji krawężników w celu zapewnienia prawidłowego spływu wód deszczowych oraz obniżenie krawężników w miejscach przejść dla pieszych, - uzyskania pozwolenia na budowę. 1.2 Wybudowanie kanalizacji deszczowej na podstawie sporządzonej dokumentacji i uzyskanych pozwoleniach w tym: - przeprowadzenie kompleksowych prac projektowych i budowlanych koniecznych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, - uzyskanie wymaganych przepisami pozwoleń na użytkowanie kanalizacji deszczowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w tomie III SIWZ - OPZ Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy. 2. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby wskazane niżej osoby, realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, tj.: - pracownicy fizyczni oraz operatorzy sprzętu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy; Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3. Szczegółowe informacje w poniższym zakresie zawarto we wzorze umowy, w szczególności: 1) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, 2) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, 3) rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45232130-2


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1157924.13
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAZUR SPECJALISTYCZNE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH Henryk Mazur
Email wykonawcy: biuro@mazur-spri.com.pl
Adres pocztowy: Łozienica, ul. Prosta 26
Kod pocztowy: 72-100
Miejscowość: Goleniów
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1651890.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1651890.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3997500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.