eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobiegniew › Obsługa polowań pędzonych na terenie OHZ Nadleśnictwa Głusko

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-13

Ogłoszenie nr 500074535-N-2017 z dnia 13-12-2017 r.

Nadleśnictwo Głusko: Obsługa polowań pędzonych na terenie OHZ Nadleśnictwa Głusko

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622583-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Głusko, Krajowy numer identyfikacyjny 81053910828001, ul. , 66520 Dobiegniew, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 095 7611914, 7613822, e-mail glusko@szczecin.lasy.gov.pl, faks 957 611 914.
Adres strony internetowej (url): http://www.glusko.szczecin.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Obsługa polowań pędzonych na terenie OHZ Nadleśnictwa Głusko

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZG.270.23.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące prace z zakresu obsługi polowań pędzonych na terenie OHZ Nadleśnictwa Głusko w dniach 14-15.12.2017 r. Obsługa polowania pędzonego obejmuje: a) zapewnienie odpowiedniej liczby naganiaczy do wypłaszania zwierzyny, co najmniej 15 naganiaczy w tym osobę do patroszenia zwierzyny. O ilości naganiaczy w danym dniu polowania decyduje zlecający; Przed rozpoczęciem polowania do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: ? sporządzenie listy naganiaczy biorących udział w polowaniu i dostarczenie jej przed odprawą prowadzącemu polowanie ? wyposażenie naganiaczy (i inne osoby wg potrzeb) w kamizelki odblaskowe, a także dbałość o ich używanie podczas całego polowania aż do ogłoszenia jego zakończenia ? zabezpieczenie odpowiedniego wyposażenia apteczki ? zabezpieczenie innych materiałów (haki do transportu tusz ubitej zwierzyny, worki na narogi, linki do ściągania zwierzyny itp.) ? punktualne zgromadzenie podległych osób i właściwie ustawienie ich do odprawy, a także odpowiednie rozlokowanie środków transportu b) zapewnienie odpowiedniej liczby psów do wypłaszania zwierzyny, co najmniej 15 psów. O ilości psów w danym dniu polowania decyduje zlecający; c) zapewnienie środków transportu dla myśliwych, naganki, psów w łowisku, co najmniej 8 samochodów osobowo-terenowych lub terenowych w tym 1 samochód przystosowany do transportu ubitej zwierzyny (ze stelażem do podwieszania), posiadających aktualny przegląd techniczny, ubezpieczenie OC i NW. O ilości samochodów w danym dniu polowania decyduje zlecający; Kierujący pojazdem obowiązkowo musi posiadać odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami mechanicznymi i przewozu osób. d) zapewnienie środków łączności bezprzewodowej na polowaniu; e) zapewnienie wyżywienia dla wszystkich uczestników polowania; f) patroszenie (wyłącznie przez osoby przeszkolone weterynaryjnie lub pod ich nadzorem), dostarczenie patrochów do magazynu przy Nadleśnictwie Głusko celem utylizacji ; g) załadunek ubitej zwierzyny na środek transportu, rozładunek w punkcie skupu oraz pomoc przy ważeniu; h) przygotowanie miejsca pokotu (ułożenie stroiszu, rozpalenie ogniska, zabezpieczenie ubitej zwierzyny przed uszkodzeniem przez psy, zanieczyszczeniami przez owady); j) preparację trofeów oręży dzików.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77.60.00.00 - Usługi myśliwskie


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20892
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sylwester Hałas Przedsiebiorstwo Handlowo-Usługowe FAGUS
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 42
Kod pocztowy: 78-650
Miejscowość: Mirosławiec
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19420
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19420
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19420
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Podane w pkt IV.6) informacje ocenach/wartości umowy są cenami/wartościami netto (bez podatku VAT)


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.