eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Budowa placów zabaw i siłowni zewnętrznych w ramach ścieżki rekreacyjno - turystycznej na terenie Kruszwicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-13

Ogłoszenie nr 500074474-N-2017 z dnia 13-12-2017 r.

Gmina Kruszwica: Budowa placów zabaw i siłowni zewnętrznych w ramach ścieżki rekreacyjno - turystycznej na terenie Kruszwicy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach poddziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 593554-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500037914-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kruszwica, Krajowy numer identyfikacyjny 9235077700000, ul. ul. Nadgoplańska 4, 88150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 515 010, e-mail monika.winiarczyk@kruszwica.um.gov.pl, faks 523 516 021.
Adres strony internetowej (url): www.bip.kruszwica.gmina.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa placów zabaw i siłowni zewnętrznych w ramach ścieżki rekreacyjno - turystycznej na terenie Kruszwicy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PIFZ-Z.271.14.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wspólny Słownik Zamówień: PODSTAWOWY CPV 45.11.27.20-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych UZUPEŁNIAJĄCE: CPV 45.11.27.23-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw CPV 45.11.12.91 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu CPV 45.23.32.00 Roboty w zakresie różnych nawierzchni CPV 37.53.52.00-9 Wyposażenie placów zabaw CPV 37.41.00.00-5 Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu Zamawiający: Gmina Kruszwica Termin realizacji: 30.04.2018 r. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa placów zabaw i siłowni zewnętrznych w ramach ścieżki rekreacyjno - turystycznej na terenie Kruszwicy I. Miejsce świadczenia usługi 1) Kruszwica ul. Nadgoplańska, część dz. ew. 98 obręb 6 2) Kruszwica ul. Wspólna, część dz. ew. 106/140 obręb 5 3) Kruszwica ul. Żeglarska, część dz. ew. 259/1 obręb 2 II. Parametry obiektów 1) Kruszwica ul. Nadgoplańska, część dz. ew. 98 obręb 6 a) powierzchnia terenu objęta opracowaniem P= 1260 ,00 m2 b) powierzchnia nawierzchni igłowanej placu zabaw P = 55,00m2 c) powierzchnia chodników P = 21,00 m2 d) powierzchnia nawierzchni pod siłowniami P = 94,00 m2 e) kolorowe ogrodzenie z tworzywa barwionego w masie L = 96,00 mb Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie architektonicznym "Zagospodarowanie terenu przy ul. Nadgoplańskiej na części dz. ew. 98 obr.6 w Kruszwicy" i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbiory Robót wykonanych Biuro Projektowe PROOBIEKT, ul. Ikara 3/16, 85-314 Bydgoszcz. Uwaga! W opisie technicznym wskazano 12 szt. koszy na śmieci jednak do wyliczeń należy przyjąć 8 koszy na śmieci. 2) Kruszwica ul. Wspólna, część dz. ew. 106/140 obręb 5 a) powierzchnia objęta opracowaniem P= 1900,00 m2 b) powierzchnia nawierzchni piaskowa placu zabaw P = 338,00 m2 c) powierzchnia nawierzchni pod siłowniami i stołem do ping-ponga i piłkarzyków d) kostka typu polbruk w kolorze zielonym i szarym P = 145,00 m2 (80m2+65m2) e) kolorowe ogrodzenie z tworzywa barwionego w masie L = 87,00 mb f) powierzchnia nawierzchni trawiastej z rolki na terenie ogrodzonego placu zabaw P = 116,00 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie architektonicznym "Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego na osiedlu "Zagople" przy ul. Wspólnej na części dz. ew. 106/140 obr.5 w Kruszwicy." i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbiory Robót wykonanych Biuro Projektowe PROOBIEKT, ul. Ikara 3/16, 85-314 Bydgoszcz. 3) Kruszwica ul. Żeglarska, część dz. ew. 259/1 obręb 2 a) powierzchnia terenu objęta opracowaniem P= 960,00 m² b) powierzchnia nawierzchni igłowanej P = 65,00m² c) powierzchnia nawierzchni pod siłowniami P = 105,00 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie architektonicznym "Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy przystani żeglarskiej LOK Popiel związane z budową siłowni zewnętrznej" i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbiory Robót wykonanych przez Biuro Projektowe PROOBIEKT, ul. Ikara 3/16, 85-314 Bydgoszcz III. Wytyczne dla Wykonawców: 1) Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez przedstawienie stosownych dokumentów uwiarygadniających równoważność. Wyżej wskazane dokumenty mogą podlegać ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowaną opinię. 2) Obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe. Przedmiary robót są elementami pomocniczymi. 3) Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić kosztorys ofertowy. 4) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej budowy - m.in. do wyznaczenia linii regulacyjnych przed rozpoczęciem robót, wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. 5) W celu wykazania, że oferowane urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia: - karty technicznej danego urządzenia placu zabaw oraz siłowni wraz ze zdjęciem (w kolorze) oferowanego urządzenia; - karty technicznej nawierzchni bezpiecznej wraz ze zdjęciem (w kolorze); - karty technicznej elementów małej architektury oraz ogrodzenia wraz ze zdjęciem (w kolorze); - próbki oferowanej nawierzchni bezpiecznej; -certyfikatu zgodności dot. nawierzchni z normą PN EN 1177:2009 (lub równoważny) wydanego przez akredytowane jednostki certyfikujące; - certyfikatu zgodności dot. urządzeń placów zabaw z normą PN EN 1176:2009 (lub równoważny) wydanego przez akredytowane jednostki certyfikujące na każde urządzenie - certyfikaty muszą dotyczyć poszczególnych konkretnych urządzeń zabawowych, nie mogą dotyczyć systemu urządzeń, (w przypadku zestawów urządzeń dopuszcza się przedstawienie certyfikatu osobno) - certyfikatu zgodności dot. urządzeń siłowni zewnętrznych z normą PN EN 16630:2015-06 ( lub równoważny) wydanego przez akredytowane jednostki na każde urządzenie - certyfikaty muszą dotyczyć poszczególnych konkretnych urządzeń siłowni zewnętrznej. IV. Wymagania zamawiającego w związku z art. 29 ust. 3a ustawy PZP: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. Koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: - pracownik budowy - wykonanie nawierzchni, montaż ogrodzenia, montaż urządzeń placów zabaw i siłowni jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. 2) W terminie do 5 dni roboczych od zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz pracowników realizujących roboty budowlane objęte niniejszą umową zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. W przypadku zmiany pracowników, Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej aktualizacji przedmiotowego wykazu. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody (wszystkie lub wybrane przez Zamawiającego) w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię zanonimizowanej umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Zamawiający wymaga, aby informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcje przewidziane w projekcie umowy. 6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7) Jeżeli pomimo niespełnienia powyższych wymogów na budowie będzie przebywać osoba nie zatrudniona na umowę o pracę, co zostanie ustalone przez Zamawiającego, osoba taka będzie musiała opuścić plac budowy, a Wykonawca zapłaci karę umowną. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez Zamawiającego i podpisaną przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach poddziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" na lata 2014-2020.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45112720-8


Dodatkowe kody CPV: 45111291-4, 45112723-9, 45233200-1, 37535200-9, 37410000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 684774.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma FENSTER sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 65
Kod pocztowy: 85-825
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 839462.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 839462.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1234000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.