Ogłoszenie nr 500074415-N-2018 z dnia 06-04-2018 r.
Smołdzino: Zakup i dostawa artykułów do stołówki szkolnej dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie w roku szkolnym 2017/2018
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533369-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 106099VIII -2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Smołdzinie, Krajowy numer identyfikacyjny 77155467800000,
ul. ul. Bohaterów Warszawy
48,
76-214
Smołdzino, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
0-59 8117321, e-mail
zszsmoldzino@onet.pl, faks
0-59 8117321.
Adres strony internetowej (url): www.smoldzino.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa artykułów do stołówki szkolnej dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie w roku szkolnym 2017/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup i dostawa artykułów do stołówki szkolnej dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie w roku szkolnym 2017/2018 część VIII Pieczywo
II.4) Główny kod CPV: 15.81.11.00 - Chleb
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
01-09-2017 do 31-08-2018
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/04/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana wykonawcy w związku z likwidacją firmy zgodnie z zapisami umowy nr 21/2017 § 8 ust. 2 pkt. 7
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
likwidacja spółki
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne dostawy pieczywa, bułki tartej oraz mąki pszennej do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Dostawy pieczywa świeżego i bułki tartej do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu
- Dostawy pieczywa do COSSW w Kulach
- Dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich oraz innych przedmiotów zamówienia, wyszczególnionych w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Zakup pieczywa i art. piekarniczych
- Dostawy pieczywa oraz przypraw i innych produktów spożywczych
więcej: Chleb »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.