To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-13
Ogłoszenie nr 500074412-N-2017 z dnia 13-12-2017 r.
Zarząd Powiatu w Tomaszowie Lubelskim: Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606595-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500049409-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu w Tomaszowie Lubelskim, Krajowy numer identyfikacyjny 95037173200000,
ul. ul. Lwowska
68,
22600
Tomaszów Lubelski, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
846 642 587, e-mail
starostwo@powiat-tomaszowski.com.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-tomaszowski.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OA.272.16.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.2.Dostawa tablic obejmuje:tablice samochodowe jednorzędowe-16 000 kpl.,tablice samochodowe jedno + dwurzędowe- 500 kpl.,tablice do przyczep jednorzędowe-2 500 szt.,tablice do przyczep dwurzędowe-145 szt., tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe- 100 kpl., tablice samochodowe tymczasowe jedno i dwurzędowe- 10 kpl., tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe-10 kpl.,tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe-10 kpl., tablice motocyklowe i ciągnikowe-2 500 szt,tablice motocyklowe i ciągnikowe tymczasowe -20 szt,tablice motorowerowe-1 500 szt,tablice motorowerowe tymczasowe- 5 szt, wtórniki tablic rejestracyjnych-1 000 szt.Razem 16 360 kpl. i 6670 szt.3.Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z wzorami i warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. z 2016 r. poz. 1038).4.Produkcja i dystrybucja tablic rejestracyjnych musi spełniać wymagania wynikające z rozporządzenia Ministra Transportu,Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 585).5.Oferowane i dostarczone tablice rejestracyjne muszą posiadać aktualne certyfikaty dla tablic objętych zamówieniem, wydane przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie, do których przedłożenia Wykonawca będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy.6.Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane tablice - 3 lata.7.Odbiór zużytych tablic rejestracyjnych - szacunkowa ilość zużytych tablic rejestracyjnych w okresie realizacji zamówienia: ok. 25 000 szt.8.Wykonawca zobowiązany jest do okresowego odbioru od Zamawiającego i zapewnienia właściwego transportu i kasacji złomowanych tablic rejestracyjnych zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1987 ze zm.). 9.Wykonując czynności wymienione w pkt. 8 Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualne zezwolenia właściwych organów na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami.10.Wykonawca będzie dostarczał nowe tablice rejestracyjne odpowiednio opakowane folią i odbierał tablice złomowane, wycofane z użytkowania środkiem transportu na własny koszt w terminach uzgodnionych z zamawiającym.11.Realizacja dostaw tablic:1)zamawiający wymaga, aby dostawa tablic rejestracyjnych realizowana była sukcesywnie i winna następować w terminie nie dłuższym niż 4 dni roboczych od otrzymania zamówienia telefonicznie, faksem lub e-mailem i potwierdzonego pisemnie,2) dostawa wtórników tablic rejestracyjnych winna następować w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zamówienia telefonicznie, faksem lub e-mailem i potwierdzonego pisemnie,3) dostawa awaryjna (w ilości max.do 100 szt) winna następować w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili złożenia zamówienia drogą telefoniczną, faksem lub e-mailem i potwierdzenia pisemnego,12.Wykonawca zobowiązuje się do uwzględnienia ewentualnych zmian w przepisach, dotyczących sposobu produkcji i wzoru tablic, jakie zostaną wprowadzone w trakcie trwania niniejszej umowy i dostosowywania produkowanych tablic do ich wymogów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
155859.35
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TABLA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
402556.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.