eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja zdegradowanych obszarów Zakaczawia w Legnicy - rozbudowa i adaptacja budynku przy ul. Kościelnej 3 na potrzeby Centrum Integracji Społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-12

Ogłoszenie nr 500074210-N-2017 z dnia 12-12-2017 r.

Prezydent Miasta Legnicy: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja zdegradowanych obszarów Zakaczawia w Legnicy - rozbudowa i adaptacja budynku przy ul. Kościelnej 3 na potrzeby Centrum Integracji Społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603496-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500054877-N-2017, 500056302-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Prezydent Miasta Legnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 39064725100000, ul. pl. Słowiański 8, 59220 Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 767 212 100, e-mail im@legnica.um.gov.pl, faks 767 212 115.
Adres strony internetowej (url): www.um.bip.legnica.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja zdegradowanych obszarów Zakaczawia w Legnicy - rozbudowa i adaptacja budynku przy ul. Kościelnej 3 na potrzeby Centrum Integracji Społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IM.RZP.271.6.1.306.56.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Zamówienie obejmuje: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego- rozbudowa i adaptacja budynku przy ul. Kościelnej 3 w Legnicy na potrzeby Centrum Integracji Społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu. 2.Dane nieruchomości przy ulicy Kościelnej 3: - działka nr 755/2 (powstała z podziału działki nr 755), obręb Kartuzy, - powierzchnia zabudowy 205,22 m2, - powierzchnia użytkowa 893,66 m2, - kubatura ok. 3 300 m3, - liczba kondygnacji - 5 nadziemnych + piwnica. 3.Zakres robót obejmuje m.in. : 1) rozbiórkę komina stalowego i fundamentu żelbetowego; 2) wycinka drzew i nasadzenia zastępcze; 3) roboty ogólnobudowlane budynku: rozbiórkowe, konstrukcyjne, murarskie, tynkarskie, malarskie, posadzkarskie, izolacyjne, elewacyjne, dekarskie; 4) wykonanie szybu windowego wraz z montażem urządzenia dźwigowego- dźwigu osobowego; 5) instalacje wewnętrzne sanitarne: wod-kan, grzewcza z węzła cieplnego, instalacja elektryczna i odgromowa, instalacje niskoprądowe; 6) zagospodarowanie terenu: ogrodzenie, droga wjazdowa, ogrodzony plac zabaw dla dzieci, boisko do siatkówki koszykówki, elementy siłowni plenerowej, parking i plac gospodarczy, podjazd dla niepełnosprawnych od frontu; 7) przebudowa przyłącza wody, przebudowa przyłącza kanalizacji sanitarnej, budowa przyłącza kanalizacji deszczowej, budowa sieci kanalizacji deszczowej ze zbiornikiem retencyjnym rurowym; 8) budowa zjazdu w pasie drogowym ulicy Kościelnej na działce geodezyjnej nr 272/3 obręb Kartuzy - wjazd na posesję przez bramę przejazdową. 4. Zalecenia dla wykonawcy: - w trakcie realizacji prac w okresie od końca lutego do 16 października zabrania się usuwania gniazd ptaków bez zgody Zamawiającego (po uzyskaniu decyzji RDOŚ Wrocław), - rozpoczęcie prac na poszczególnych częściach budynku należy uzgodnić ze specjalistą - ornitologiem powołanym przez Zamawiającego, - w przypadku stwierdzenia gniazdowania ptaków miejsce należy oznaczyć sprayem, prace prowadzić w odległości co najmniej 4 metrów od gniazda zapewniając swobodny dolot dla ptaków. W miejscach strefy płoszenia (4 metry od gniazda) gdzie wystąpi opóźnienie prac ze względu na odbywający się lęg, prace będzie można rozpocząć po stwierdzeniu przez ornitologa zakończenia lęgów. Ponieważ istnieje ryzyko niewykrycia wszystkich gniazd, należy poinstruować pracowników firmy o wyżej opisanych sposobach postępowania, - w przypadku wykrycia ptaków lub nietoperzy w elementach budynku zabezpieczyć wszelkie odsłaniane w trakcie remontu szczeliny np. wejścia pod osłonowe blachy trapezowe, szczelin przy rynnach, tak aby nie mógł w nie wejść żaden ptak . W załączeniu "Opinia z przeglądu budynku pod kątem występowania miejsc gniazdowania i schronień zwierząt (ptaków i nietoperzy) objętych ochroną gatunkową zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 6 października 2014 r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt Zgodnie z załączoną dokumentacją tj. Rozdział Nr 4 siwz "Dokumentacja" i Rozdział nr 5 "Przedmiary, formularz cenowy" Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego.Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. 5. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 poz. 1666) - prace ogólnobudowlane - robotnicy budowlani - prace murarskie - murarze, - tynkowanie- tynkarze, - brukowanie - brukarze, - roboty ciesielskie - cieśle, - roboty posadzkarskie- posadzkarze, - montaż instalacji wodnokanalizacyjnej - monterzy instalacji wodno-kanalizacyjnej, - prace elektryczne - elektromonterzy, - wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty - dekarze.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45330000-9, 45422100-2, 45310000-3, 45112700-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4458627.13
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma "ROKOM" Roboty Ogólnobudowlane i Renowacja Obiektów Zabytkowych H.G.I. Komorowscy Sp.j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ptaszków 85/2
Kod pocztowy: 59-400
Miejscowość: Kamienna Góra
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5697584.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5687482.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5687482.74
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zamawiający informuje, że dokonał poprawy oczywistej omyłki rachunkowej jak niżej: - Rozdział "Zagospodarowanie terenów zewnętrznych" kosztorysu ofertowego Wykonawcy, poz. 996 Zamawiający poprawił obmiar zgodnie z przedmiarem robót z "kpl 1" na "kpl. 2", co po przemnożeniu przez cenę jednostkową podaną przez Wykonawcę 8.212,51 zł netto daje kwotę 16.425,02 zł netto - wartość pozycji - tj. zwiększenie wartości netto oferty o 8.212,51 zł netto i zwiększenie ceny oferty o 10.101,39 zł brutto; Po uwzględnieniu-doliczeniu ww. poprawki Zamawiający zmienia cenę całej oferty z 5.687.482,74 zł brutto na 5.697.584,13 zł brutto i tę cenę wypunktował w kryteriach oceny ofert.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.