Ogłoszenie nr 500073943-N-2018 z dnia 06-04-2018 r.
Siepraw: Zimowe utrzymanie dróg - odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach gminnych w Gminie Siepraw w sezonie zimowym 2017/2018
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 604115-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 00069357-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Siepraw, Krajowy numer identyfikacyjny 54752000000,
ul. ul. Kawęciny
30,
32447
Siepraw, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 3721811, 3721819, 3721807, e-mail
gmina@siepraw.pl, faks
123 721 806.
Adres strony internetowej (url): ww.siepraw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg - odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach gminnych w Gminie Siepraw w sezonie zimowym 2017/2018
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IIGZP.271.9.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Siepraw w sezonie zimowym 2017/2018r, w tym usług zwalczania gołoledzi i odśnieżania zgodnie z wymogami technicznymi określonymi w załączniku Nr 8 do SIWZ i standardami określonymi w załączniku Nr 9 do SIWZ. 2. Długość dróg przewidziana do zimowego utrzymania to 56,96 km. 3. Wykaz dróg, parkingów, placów, na których wykonywane będą usługi oraz kolejność wykonywania usług dotyczących odśnieżania i usuwania śliskości i gołoledzi zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Parkingi i zatoki autobusowe przy Szkołach Podstawowych, Hali Sportowej muszą być odśnieżone najpóźniej do godziny 700. 5. Zimowe utrzymanie dróg będzie wykonywane przez Wykonawcę w następujący sposób: 1) zimowe utrzymanie dróg Wykonawca będzie wykonywał własnym sprzętem i z własnego materiału, 2) zimowe utrzymanie dróg będzie wykonywane przez Wykonawcę w następujący sposób: a) pełnienie dyżurów, w czasie, których Wykonawca sprawdza stan dróg i obserwuje warunki pogodowe w celu podjęcia decyzji o przystąpieniu do przywracania bezpiecznych warunków drogowych, tj. do osiągnięcia standardów opisanych w zał. 9 do SIWZ. Ten czas realizacji umowy strony umowy nazywają akcją bierną. W czasie akcji biernej Wykonawca utrzymuje sprzęt i personel w gotowości do podjęcia akcji czynnej, o której mowa w pkt. b, b) przywracanie przejezdności dróg (odśnieżanie, usuwanie śliskości itp) - ten czas realizacji umowy strony umowy nazywają akcją czynną, 3) Zamawiający wzywa Wykonawcę faksem, mailem do przystąpienia do podjęcia działań w ramach akcji biernej, 4) Wykonawca przystępuje do akcji biernej nie później niż 4 godziny od otrzymania wezwania Zamawiającego, o czym zawiadamia Zamawiającego pisemnie faksem, mailem, 5) Rozpoczętą akcje bierną Zamawiający może zawiesić, o czym powiadomi Wykonawcę faksem, mailem, 6) Za czas od zawarcia umowy do rozpoczęcia akcji biernej oraz w czasie zawieszenia akcji biernej Wykonawca nie otrzymuje wynagrodzenia, 7) w czasie akcji biernej Wykonawca decyduje o rozpoczęciu akcji czynnej kierując się warunkami pogodowymi, Wykonawca jest zobowiązany podjąć akcję czynną także na żądanie Zamawiającego w czasie zaoferowanym przez Wykonawcę (nie później niż 60min) od otrzymania żądania od Zamawiającego (faksem, mailem), 8) O podjęciu akcji czynnej Wykonawca zawiadamia faksem Zamawiającego. 9) Wykonawca zawiadamia Zamawiającego (faksem) o osiągnięciu na drogach standardu opisanego w zał. 9 do SIWZ i podejmuje działania właściwe dla akcji biernej, 10) Nieuzasadnione prowadzenie akcji czynnej przez Wykonawcę powoduje utratę wynagrodzenia za daną dobę, 11) Zamawiający może w sytuacjach nagłej zmiany warunków atmosferycznych wymagających niezwłocznego podjęcia akcji czynnej wezwać Wykonawcę do niezwłocznego rozpoczęcia akcji czynnej z pominięciem akcji biernej. 12) W przypadku zmiany w ciągu doby akcji biernej na akcję czynną (z akcji czynnej na akcję bierną) Wykonawca otrzymuje wynagrodzenie wg stawki dla akcji czynnej bez względu na liczbę godzin trwania tej akcji w ciągu doby, 13) Doba dla potrzeb tej umowy to czas od godziny 19.00 do godziny 7.00. 6. Wykonawca musi być dyspozycyjny całą dobę. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy posiadania środków łączności telefonicznej do komunikowania się pracownika Urzędu Gminy Siepraw z kierowcami pracującymi w terenie i pełniącymi dyżur. 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu celem uzyskania wszelkich danych dotyczących stanu technicznego i szerokości dróg, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania umowy na wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w Gminie Siepraw. 8. Dostawę materiałów niezbędnych do prowadzenia zimowego utrzymania dróg zapewnia Wykonawca. 9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody (wypadki, kolizje drogowe) spowodowane zaniechaniem prac lub na skutek niedostatecznego, niezgodnego z obowiązującymi przepisami i warunkami podanymi w specyfikacji wykonywania usług przy zimowym utrzymaniu dróg.
II.4) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
90630000-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
2018-03-15
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg ograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/03/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
termin realizacji zamówienia, od 16 marca 2018r., do 31 marca 2018r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
wydłużenia terminu realizacji zamówienia umowy w związku z prognozowanymi niekorzystnymi warunkami pogodowymi tj. opadów śniegu, oblodzenia, śliskości zimowej, gołoledź, lodowicy
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI SIEPRAW
więcej: przetargi SIEPRAW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.