To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-12
Ogłoszenie nr 500073810-N-2017 z dnia 12-12-2017 r.
Gmina-Miasto Działdowo: Wykonanie usługi zimowego utrzymania ulic miejskich oraz chodników i przystanków komunikacyjnych w sezonach zimowych 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na terenie miasta Działdowo.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 601495-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina-Miasto Działdowo, Krajowy numer identyfikacyjny 13037786000000,
ul. ul. Zamkowa
12,
13200
Działdowo, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
23 697 04 00, e-mail
umdzialdowo@netbiz.com.pl, faks
23 697 04 02.
Adres strony internetowej (url): bip.dzialdowo.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi zimowego utrzymania ulic miejskich oraz chodników i przystanków komunikacyjnych w sezonach zimowych 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na terenie miasta Działdowo.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RZE.271.2.20.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zimowego utrzymania ulic miejskich oraz chodników i przystanków komunikacyjnych w sezonach zimowych 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na terenie miasta Działdowo. Zamówienie obejmuje: Zadanie 1 - usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na ulicach miejskich w okresie zimowym: Część I - rejon I, Część II - rejon II, Zadanie 2 - usługi utrzymania chodników i przystanków komunikacyjnych w okresie zimowym: Część III - rejon I, Część IV - rejon II, Część V - rejon III, Część VI - rejon IV. Wykonawca w ramach umowy i wynagrodzenia zobowiązuje się do wykonania usługi utrzymania chodników i przystanków komunikacyjnych w okresie zimowym oraz zebranie piasku po zimie w czasie którego należy gruntownie oczyścić całą zanieczyszczoną powierzchnię chodników i przystanków komunikacyjnych (łącznie z zamiataniem) ujętych w załączniku Nr 1 do umowy z wyjątkiem nieutwardzonych traktów pieszych. Usługa ta zostanie zrealizowana w okresie od 15 marca do dnia 30 kwietnia każdego roku, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Za wykonanie usługi zebrania piasku po zimie Zamawiający zapłaci 1/30 kwoty ryczałtu miesięcznego za każdy dzień faktycznego jej świadczenia. Charakterystyka przedmiotu zamówienia oraz zakres i przedmiar poszczególnych rejonów został określony w TOMIE III SIWZ. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: obsługa sprzętu, kierowanie pojazdami, odśnieżanie, zwalczanie śliskości, sprzątanie itp. Wszyscy pracownicy wykonujący czynności obejmujące cały zakres rzeczowy usług tj.: pracownicy fizyczni, kierowcy oraz operatorzy sprzętu specjalistycznego, którzy będą skierowani do realizacji zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób. Zamawiający wymaga aby wykonawca przedłożył oświadczenie, iż osoby skierowane do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt 5.5.2, są zatrudnione na umowę o pracę. Oświadczenie powinno być złożone najpóźniej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Nieprzedłożenie przez Wykonawcę schematu oraz oświadczenia określonego w pkt 5.7.3 przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, umową cywilnoprawną. Powyższy wymóg dotyczy również Podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2, 90610000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1 - usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na ulicach miejskich w okresie zimowym, część I - rejon I |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
170000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
182682.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 1 - usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na ulicach miejskich w okresie zimowym, część II - rejon II. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
190000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
204174.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 2 - usługi utrzymania chodników i przystanków komunikacyjnych w okresie zimowym, Część III - rejon I. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaka zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający szacując wartość zamówienia przyjął, iż usługa będzie świadczona przez 60 dni w każdym roku (wyliczenie na podstawie danych z kilku poprzednich lat). Biorąc pod uwagę, iż zamówienie obejmuje okres trzyletni należy przyjąć 180 dni świadczenia usługi w całym okresie objętym umową. Z wyliczeń wynika, iż wartość umowy w całym okresie jej trwania, zgodnie z ofertą, wynosi 220 320,00 zł (36 720,00 zł/30 dni*180 dni). Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zadania wynosiła 116 100,00 zł, z uwagi na fakt, iż jej zwiększenie do ceny oferty najkorzystniejszej jest niemożliwe, zamówienie w tej części musiało zostać unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie 2 - usługi utrzymania chodników i przystanków komunikacyjnych w okresie zimowym, Część IV - rejon II. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
107500.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Jarosław Siemianowski Usługi Transportowe. Zakład Ślusarsko-Tokarski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
103680.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie 2 - usługi utrzymania chodników i przystanków komunikacyjnych w okresie zimowym, Część V - rejon III. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
95000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Jarosław Siemianowski Usługi Transportowe. Zakład Ślusarsko-Tokarski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
87480.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie 2 - usługi utrzymania chodników i przystanków komunikacyjnych w okresie zimowym, Część VI - rejon IV. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
95000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Jarosław Siemianowski Usługi Transportowe. Zakład Ślusarsko-Tokarski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
87480.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- Utrzymanie terenów zielonych pasów drogowych wraz z przyległymi do nich chodnikami i przystankami komunikacyjnymi na terenie miasta Działdowo
- "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Grzybiny w zakresie drogi dla pieszych i zatoki autobusowej na działce nr 57, Gmina Działdowo"
więcej: przetargi w Działdowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Mechaniczne letnie zamiatanie ulic gminnych (czyszczenie na mokro) na terenie miasta Kobyłka w 2024 r.
- Oczyszczanie jezdni na terenie miasta Piły
- usługi w zakresie utrzymania czystości terenu zewnętrznego oraz w kompleksie budynków znajdujących się w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 37
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.06.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.