To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-11
Ogłoszenie nr 500073378-N-2017 z dnia 11-12-2017 r.
Gmina Miasta Zakopane: Świadczenie usług administrowania obiektem dworca autobusowego w Zakopanem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 613888-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Zakopane, Krajowy numer identyfikacyjny 65494800000,
ul. ul. T. Kościuszki
13,
34500
Zakopane, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 020 448, e-mail
przetargi@um.zakopane.pl, faks
182 020 448.
Adres strony internetowej (url): www.zakopane.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług administrowania obiektem dworca autobusowego w Zakopanem
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.271.81.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia: administrowanie obiektem dworca autobusowego oraz placem postojowym położonymi w Zakopanem - mapka stanowiąca załącznik do niniejszej siwz przedstawia usytuowanie dworca i placu. 3.1. Zakres zamówienia obejmuje: 1) zorganizowanie i prowadzenie dyżurki ruchu w godzinach od 5.00 - 20.00 (codziennie) poprzez: a) czuwanie nad poprawnością odjazdów kursów przewoźników, b) informowanie podróżnych o odjazdach i przyjazdach przewoźników bezpośrednio w okienku dyżurnego, c) udzielanie informacji telefonicznej o odjazdach i przyjazdach przewoźników poprzez udostępniony przez Miasto telefon komórkowy, d) udzielanie informacji o odjazdach i przyjazdach przewoźników poprzez udostępniony przez Miasto adres email.(infodworzec@zakopane.eu), 2) zapowiadanie wszystkich kursów przewoźników odjeżdżających z dworca poprzez podanie godziny odjazdu oraz kierunku wykonywanego kursu w godz. 6.00 - 20.00, 3) zorganizowania i prowadzenia kasy biletowej/prowadzenie sprzedaży i przedsprzedaży biletów w godzinach 7.00 - 19.00 codziennie /uzyskana prowizja i opłaty z tego tytułu stanowią dochód administratora/, 4) zapewnienia nagłośnienia na terenie dworca za wyjątkiem placu postojowego za murem w celu zapowiedzi kursów, 5) zorganizowania i prowadzenia poczekalni dla podróżnych oraz umieszczania "Regulaminu korzystania z dworca", "Warunków korzystania z przystanków autobusowych" i aktualnych rozkładów jazdy przewoźników umieszczonych wewnątrz poczekalni dworca oraz na zewnątrz na tablicy umieszczonej przez Gminę Miasto Zakopane pomiędzy budynkami Chramcówki 35 przy bagażowni, 6) zapewnienie porządku organizacyjnego na stanowiskach odjazdowych, a w szczególności punktualności odjazdów ze stanowisk, na podstawie zawartych umów o odprawie autobusów zawartej pomiędzy Miastem a Przewoźnikiem, 7) zapewnienie porządku organizacyjnego na placu postojowym za murem, 8) zapewnienie sprzątania poczekalni dworca na bieżąco co najmniej dwa razy dziennie) łącznie z myciem szyb na poczekalni dworca (dwa razy w tygodniu), 9) w razie konieczności zgłaszanie (telefonicznie, mailowo) Miastu Zakopane potrzeby ponad standardowego sprzątania obiektu dworca (wyciek paliwa, opad śniegu itp.) lub dodatkowego wywozu śmieci, 10) zapewnienie całodobowej ochrony obiektu dworca (placu odpraw i placu postojowego za murem), w postaci osoby dozorującej obiekt z zapewnieniem interwencji firm ochrony, 11) bieżąca i doraźna dbałość o czystość obiektu dworca autobusowego poprzez zapewnienie sprzątania terenu dworca (zbieranie drobnych śmieci, papierków, niedopałków itp.) oraz usuwania zlodowacenia poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym zakupionym własnym staraniem i na własny koszt. Nie dopuszcza się używania soli, 12) zarządzania ruchem oraz parkowaniem uprawnionych pojazdów na placu postojowym dla przewoźników na podstawie wydanych identyfikatorów oraz zawartych umów określających ilość udostępnianych miejsc postojowych (ilość wydanych identyfikatorów i zawartych umów będzie uzgadniania z administratorem), 13) wykonanie monitoringu we własnym zakresie i na własny koszt na placu postojowym za murem. Po zakończeniu umowy monitoring zostanie zdemontowany na koszt Administratora, 14)Zapewnienie czystości na placu odpraw oraz codzienne sprzątanie ławek przeznaczonych dla pasażerów znajdujących się wzdłuż budynku Chramcówki, 15) wykonywanie czynności administratora podczas realizacji inwestycji pn. "Rewitalizacja budynków dworca PKP" oraz "Budowa Centrum Komunikacyjnego".do dnia 30.11.2018r. 3.2.Stosownie do treści art.29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga przez cały okres trwania umowy zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na pełen etat na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.-Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz.1502 z późn.zm.) osoby które będą wykonywać czynności kasjerów biletowych, dyżurnych ruchu oraz dozorców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 63.71.21.00 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
171600.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FHU MSK Karpiel Maciej
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
206640.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zakopanem
- Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic zużytych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem
- Dostawa elektronicznego systemu akceptacji zgód pacjenta dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
- Wymiana sieci wodociągowej na poziomie "-1" Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Wykonanie modernizacji Sali gimnastycznej oraz malowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem
- Poprawa infrastruktury sportowej w COS-OPO w Zakopanem - przebudowa stadionu l.a. etap - I przygotowanie terenu pod budowę
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.