eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Letnie utrzymanie powiatowych dróg gruntowych na terenie działania Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-05

Ogłoszenie nr 500073350-N-2018 z dnia 05-04-2018 r.

Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie: Letnie utrzymanie powiatowych dróg gruntowych na terenie działania Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 522055-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 51086673300000, ul. ul. Cementowa 3, 10429 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 535 66 30, e-mail psd@powiat-olsztynski.pl, faks 89 535 66 40.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-olsztynski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Letnie utrzymanie powiatowych dróg gruntowych na terenie działania Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UD.262.7.2018.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z letnim utrzymaniem powiatowych dróg gruntowych na terenie działania Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie. 1.1.Letnim utrzymaniem objęte są następujące gruntowe drogi powiatowe: a) na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Olsztynku, drogi nr: 1372N i 1443N. b) na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Barczewie, drogi nr: 1483N, 1479N, 1440N, 1444N, 1465N 1420N, 1434N, 1475N, 1477N, 1481N, 1531N, 1551N. c) na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 3 w Dobrym Mieście, drogi nr: 1368N, 1451N, 1447N, 1438N, 1411N, 1421N, 1364N, 1418N, 1409N, 1405N, 1417N, 1428N, 1401N, 1959N. 1.2. Każdorazowe wykonanie robót budowlanych przez Wykonawcę poprzedzać będzie zlecenie przesłane Wykonawcy przez Zamawiającego w formie pisemnej, drogą elektroniczną lub faksem. 1.3. Zlecenie zawierać będzie w szczególności: miejsce, ilość i rodzaj robót, które Wykonawca zobowiązany będzie wykonać. 1.4. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury każdorazowo po zrealizowaniu i odebraniu robót w ramach danego zlecenia. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, ustaleń SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną. 3. Zakres robót obejmuje: 1) Wykonanie równania i wałowania dróg gruntowych; Równanie i wałowanie dróg gruntowych obejmuje wyrównanie drogi gruntowej przy użyciu równiarki oraz zawałowanie przy użyciu walca wibracyjnego. 2) Wbudowanie kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm (C50/30); Wbudowanie kruszywa łamanego obejmuje zakup, transport, rozłożenie, zagęszczenie oraz uporządkowanie terenu po wykonanych robotach. 3.1. Jeżeli w trakcie profilowania dróg zostaną wyciągnięte na drogę kamienie należy je usunąć z jezdni i złożyć w miejscu, umożliwiającym bezpieczny ruch (na poboczu przy granicy pasa drogowego). 4. Wyżej wymienione prace będą wykonywane każdorazowo na zlecenie Zamawiającego przesłane Wykonawcy w formie pisemnej. Wykonawca każdorazowo przystąpi do realizacji zlecenia w terminie wskazanym w złożonej przez Wykonawcę ofercie. Ilości robót wymienione w kosztorysie ofertowym są ilościami planowanymi i w okresie realizacji zamówienia mogą ulec zmianie tzn. zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od potrzeb.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 160600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "SONTRANS" TRANSPORT CIĘŻAROWY Sontowska Katarzyna
Email wykonawcy: sontrans@o2.pl
Adres pocztowy: Sętal 66
Kod pocztowy: 11-001
Miejscowość: Dywity
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 197538.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 197538.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 198768.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.