eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasień › " Usługa restrukturyzacji zobowiązań Gminy Jasień w wysokości do 2 882 356,00 zł poprzez udzielenie finansowania (subrogację) na podst. art. 518 § 1 pkt 3 KC"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-04-05

Ogłoszenie nr 500073336-N-2018 z dnia 05-04-2018 r.

Gmina Jasień: " Usługa restrukturyzacji zobowiązań Gminy Jasień w wysokości do 2 882 356,00 zł poprzez udzielenie finansowania (subrogację) na podst. art. 518 § 1 pkt 3 KC"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zawarcia umowy ramowej

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jasień, Krajowy numer identyfikacyjny 00052871200000, ul. XX lecia 20, 68-320 Jasień, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 68 4578872, e-mail h.miklaszewska@jasien.pl, faks 68 4578873.
Adres strony internetowej (url): www.jasien.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

" Usługa restrukturyzacji zobowiązań Gminy Jasień w wysokości do 2 882 356,00 zł poprzez udzielenie finansowania (subrogację) na podst. art. 518 § 1 pkt 3 KC"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa restrukturyzacji zobowiązań Gminy Jasień w wysokości do 2 882 356,00 złotych poprzez udzielenie finansowania (subrogację) na podst. art. 518 § 1 pkt 3 Kc. 2. Realizacja usługi nastąpi poprzez subrogację w trybie art. 518 §1 pkt 3) Kodeksu cywilnego. Na podstawie zawartej umowy Wykonawca wstępuje w prawa zaspokojonego wierzyciela tylko do wysokości dokonanej zapłaty, tj. do łącznej kwoty 2 882 356,00 złotych. Spłata kwoty głównej wraz odsetkami nastąpi w ratach miesięcznych. Spłata zgodnie z harmonogramem; Koszty związane z usługą Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży, której wysokość jest niepodwyższana przez cały okres wykonania zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość pobrania przez Wykonawcę prowizji związanej z realizacją zamówienia w wysokości maksymalnie 1,45% kwoty przejmowanych zobowiązań, rozłożonej na 24 raty nieoprocentowane. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę zamówienia polegających na spłacie i przejęciu długu. Wymaga się prawa do jednorazowej lub wcześniejszej spłaty - częściowej lub w całości - kwoty zadłużenia Zamawiającego wobec Wykonawcy bez dodatkowych kosztów i opłat z tego tytułu po stronie Zamawiającego. Wymaga się możliwości wydłużenia spłaty zobowiązań poza rok 2029, gdyby zaszły nieprzewidziane możliwości. Spłata zobowiązań Zamawiającego poprzedzona będzie zawarciem umowy z Wykonawcą, w której strony szczegółowo określą sposób spłaty przejętych zobowiązań. Dowód zaspokojenia Wierzycieli Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w terminie 2 dni roboczych od daty dokonania zapłaty. Dowodem zaspokojenia Wierzycieli będzie wyciąg z rachunku bankowego Wykonawcy lub inny dokument pochodzący z banku, zawierający potwierdzenie wykonania ww. operacji, albo sporządzone przez należycie reprezentowanego Wierzyciela oświadczenie o otrzymaniu zapłaty tytułem zaspokojenia jego wierzytelności, ze wskazaniem daty i kwoty dokonanej wpłaty. Dowody potwierdzające wartość spłaconych wierzytelności należy w pierwszej kolejności przesłać drogą elektroniczną tj. faxem bądź mailem na wskazany adres, a następnie listem poleconym. Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia odstępuje od wymogu zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) na zasadach określonych w art. 29 ust. 3a ustawy pzp

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2922708.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Getin Noble Bank Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przyokopowa 33
Kod pocztowy: 01-208
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2922708.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22922708.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22922708.98
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W przeprowadzonym przetargu w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.