Ogłoszenie nr 500073336-N-2018 z dnia 05-04-2018 r.
Gmina Jasień: " Usługa restrukturyzacji zobowiązań Gminy Jasień w wysokości do 2 882 356,00 zł poprzez udzielenie finansowania (subrogację) na podst. art. 518 § 1 pkt 3 KC"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zawarcia umowy ramowej
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Jasień, Krajowy numer identyfikacyjny 00052871200000,
ul. XX lecia
20,
68-320
Jasień, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
68 4578872, e-mail
h.miklaszewska@jasien.pl, faks
68 4578873.
Adres strony internetowej (url): www.jasien.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
" Usługa restrukturyzacji zobowiązań Gminy Jasień w wysokości do 2 882 356,00 zł poprzez udzielenie finansowania (subrogację) na podst. art. 518 § 1 pkt 3 KC"
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa restrukturyzacji zobowiązań Gminy Jasień w wysokości do 2 882 356,00 złotych poprzez udzielenie finansowania (subrogację) na podst. art. 518 § 1 pkt 3 Kc. 2. Realizacja usługi nastąpi poprzez subrogację w trybie art. 518 §1 pkt 3) Kodeksu cywilnego. Na podstawie zawartej umowy Wykonawca wstępuje w prawa zaspokojonego wierzyciela tylko do wysokości dokonanej zapłaty, tj. do łącznej kwoty 2 882 356,00 złotych. Spłata kwoty głównej wraz odsetkami nastąpi w ratach miesięcznych. Spłata zgodnie z harmonogramem; Koszty związane z usługą Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży, której wysokość jest niepodwyższana przez cały okres wykonania zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość pobrania przez Wykonawcę prowizji związanej z realizacją zamówienia w wysokości maksymalnie 1,45% kwoty przejmowanych zobowiązań, rozłożonej na 24 raty nieoprocentowane. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę zamówienia polegających na spłacie i przejęciu długu. Wymaga się prawa do jednorazowej lub wcześniejszej spłaty - częściowej lub w całości - kwoty zadłużenia Zamawiającego wobec Wykonawcy bez dodatkowych kosztów i opłat z tego tytułu po stronie Zamawiającego. Wymaga się możliwości wydłużenia spłaty zobowiązań poza rok 2029, gdyby zaszły nieprzewidziane możliwości. Spłata zobowiązań Zamawiającego poprzedzona będzie zawarciem umowy z Wykonawcą, w której strony szczegółowo określą sposób spłaty przejętych zobowiązań. Dowód zaspokojenia Wierzycieli Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w terminie 2 dni roboczych od daty dokonania zapłaty. Dowodem zaspokojenia Wierzycieli będzie wyciąg z rachunku bankowego Wykonawcy lub inny dokument pochodzący z banku, zawierający potwierdzenie wykonania ww. operacji, albo sporządzone przez należycie reprezentowanego Wierzyciela oświadczenie o otrzymaniu zapłaty tytułem zaspokojenia jego wierzytelności, ze wskazaniem daty i kwoty dokonanej wpłaty. Dowody potwierdzające wartość spłaconych wierzytelności należy w pierwszej kolejności przesłać drogą elektroniczną tj. faxem bądź mailem na wskazany adres, a następnie listem poleconym. Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia odstępuje od wymogu zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) na zasadach określonych w art. 29 ust. 3a ustawy pzp
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2922708.98
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Getin Noble Bank Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2922708.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W przeprowadzonym przetargu w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.