eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › Urządzenie, pielęgnacja i utrzymanie ukwiecenia na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w roku 2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-05

Ogłoszenie nr 500073260-N-2018 z dnia 05-04-2018 r.

Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna: Urządzenie, pielęgnacja i utrzymanie ukwiecenia na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w roku 2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528746-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna, Krajowy numer identyfikacyjny 49189306100000, ul. Rynek 31, 33370 Muszyna, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 184 714 009, e-mail przetargi@muszyna.pl, faks 184 777 921.
Adres strony internetowej (url): www.muszyna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Urządzenie, pielęgnacja i utrzymanie ukwiecenia na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w roku 2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Zp.271.9.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest urządzenie, pielęgnacja i utrzymanie ukwiecenia na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w roku 2018 w podziale zadania. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 77300000-3 Usługi ogrodnicze. 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 3. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1: 1. Obsadzenie, donic, waz, gazonów kwiatami materiałem własnym Wykonawcy. 2. Obsadzenie roślinami rabat materiałem własnym Wykonawcy. 3. Całosezonowa pielęgnacja donic, waz, gazonów i rabat. 4. Likwidacja nasadzeń i uprzątnięcie terenu po nasadzeniach. Obsadzenie, donic, waz, gazonów oraz rabat kwiatami - materiałem własnym Wykonawcy. Na terenie gminy Muszyna występują donice kamienne i metalowe, ustawiane na ziemi oraz wiszące z tworzywa sztucznego. Większość donic znajduje się w Muszynie na terenie: Rynku, ul. Kościelnej, ul. Piłsudskiego, ul. Kościuszki oraz Zapopradzia. Rabaty kwiatowe, aby podkreślić atrakcyjność regionu rozmieszczone są w głównych punktach gminy, takich jak miejsca wypoczynku, sportu i rekreacji, miejscach historycznych. Szczegółowe informacje, odnośnie miejsc oraz rodzaju nasadzeń znajdują się w załączniku nr 7 do SIWZ. Całosezonowa pielęgnacja donic, waz, gazonów i rabat. Prace obejmują przygotowanie gruntu pod nasadzenia, uzupełnienie ubytków ziemi, podlewanie, odchwaszczanie, nawożenie nawozami mineralnymi, uzupełnianie sadzonek obumarłych, zmrożonych, przekwitniętych, uszkodzonych przez zwierzęta i osoby trzecie oraz wywóz powstałej przy pielęgnacji rabat biomasy. Monitorowanie kondycji roślin, zwalczanie szkodników i chorób grzybowych poprzez stosowanie odpowiednich oprysków. Utrzymywanie w czystości terenu rabat w jak również stanie wolnym od zachwaszczenia. W przypadku rabat różanych kopcowanie i okopcowanie a w przypadku rabat tulipanowych wycięcie suchego kwiatostanu, przygotowanie gruntu na okres zimowy i zabezpieczenie nasadzeń wieloletnich. Przycinanie traw przy krawędziach rabat. Częstotliwość wykonywania prac pielęgnacyjnych ma zapewnić ciągłość kwitnienia oraz stały estetyczny wygląd wykonanej roślinności zorganizowanej. Likwidacja nasadzeń i uprzątnięcie miejsc po nasadzeniach - na koniec okresu wegetacyjnego Wykonawca zobowiązany jest usunąć zastosowane nasadzenia, przekopać rabaty, wyrównać teren oraz pozostawić ziemię czystą i wolną od zachwaszczenia. 4. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2: 1. Obsadzenie figur kwiatowych materiałem własnym Wykonawcy. 2. Całosezonowa pielęgnacja obsadzonych figur kwiatowych. 3. Likwidacja nasadzeń i uprzątnięcie terenu wokół figur. Obsadzenie figur kwiatowych materiałem własnym Wykonawcy. Większość figur kwiatowych rozmieszczonych zostało rytmicznie wzdłuż ciągu spacerowego w miejscowościach Złockie, oraz przy DW 971 w Muszynie. Pojedyncze figury występują również na: ul. Podgórnej, ul. Zazamcze, ul. Kity oraz w miejscowościach Szczawnik, Andrzejówka oraz Żegiestów. Szczegółowe informacje na temat rodzaju zastosowanych roślin oraz ich lokalizacji znajdują się w załączniku nr 7 do SIWZ. Całosezonowa pielęgnacja obsadzonych figur kwiatowych. Całosezonowa pielęgnacja polega na przygotowaniu gruntu pod nasadzenia uzupełnienie ubytków ziemi, podlewanie, odchwaszczanie, nawożenie nawozami mineralnymi, uzupełnianie sadzonek zmrożonych, uschniętych, przekwitniętych, uszkodzonych przez zwierzęta i osoby trzecie oraz wywóz powstałej przy pielęgnacji rabat biomasy oraz monitorowanie kondycji roślin, zwalczanie szkodników i chorób grzybowych poprzez stosowanie odpowiednich oprysków. Utrzymanie w czystości terenu rabat w stanie wolnym od zachwaszczenia. W przypadku rabat różanych, kopcowanie i okopcowanie, a w przypadku rabat tulipanowych wycięcie suchego kwiatostanu, przygotowanie gruntu na okres zimowy i zabezpieczenie nasadzeń wieloletnich. Przycinanie traw przy krawędziach rabat. Częstotliwość wykonywania prac pielęgnacyjnych ma zapewnić ciągłość kwitnienia oraz stały estetyczny wygląd wykonanej roślinności zorganizowanej. Likwidacja nasadzeń i uprzątnięcie terenu wokół figur. Na koniec okresu wegetacyjnego Wykonawca zobowiązany jest usunąć zastosowane nasadzenia, przekopać rabaty, wyrównać teren oraz pozostawić ziemię czystą i wolną od zachwaszczenia. Oferta powinna zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 77300000-3


Dodatkowe kody CPV: 77310000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Urządzenie, pielęgnacja i utrzymanie ukwiecenia na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w roku 2018

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48142.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GRAMINIS - Marek Król
Email wykonawcy: graminis.krol@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Stara Droga 93
Kod pocztowy: 33-380
Miejscowość: Krynica-Zdrój
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 55473.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55473.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 55473.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Urządzenie, pielęgnacja i utrzymanie ukwiecenia na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w roku 2018

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 131951.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GRAMINIS- Marek Król
Email wykonawcy: graminis.krol@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Stara Droga 93
Kod pocztowy: 33-380
Miejscowość: Krynica-Zdrój
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 125743.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 125743.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 125743.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.