eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków gotowych dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego Nr 4 w Zielonej Górze, tj. Szkoły Podstawowej nr 24 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze , Oddziału "0" przy Szkole Podstawowej nr 24 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze, Miejskiego Przedszkola nr 43 oddział Zatonie oraz Miejskiego Przedszkola nr 43 oddział w Raculi



Ogłoszenie z dnia 2017-12-11

Ogłoszenie nr 500073227-N-2017 z dnia 11-12-2017 r.

Zespół Edukacyjny nr 4 w Zielonej Górze: przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków gotowych dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego Nr 4 w Zielonej Górze, tj. Szkoły Podstawowej nr 24 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze , Oddziału "0" przy Szkole Podstawowej nr 24 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze, Miejskiego Przedszkola nr 43 oddział Zatonie oraz Miejskiego Przedszkola nr 43 oddział w Raculi

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Edukacyjny nr 4 w Zielonej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 364941835, ul. Drzonków - Szkolna 2, 66-004 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 68 3275128, e-mail sekretariatgim@vp.pl, faks 68 3275128.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pspdrzonkow.gminazg.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków gotowych dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego Nr 4 w Zielonej Górze, tj. Szkoły Podstawowej nr 24 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze , Oddziału "0" przy Szkole Podstawowej nr 24 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze, Miejskiego Przedszkola nr 43 oddział Zatonie oraz Miejskiego Przedszkola nr 43 oddział w Raculi

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZE4.362.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków gotowych dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego Nr 4 w Zielonej Górze, tj. Szkoły Podstawowej nr 24 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze , Oddziału "0" przy Szkole Podstawowej nr 24 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze, Miejskiego Przedszkola nr 43 oddział Zatonie oraz Miejskiego Przedszkola nr 43 oddział w Raculi. CPV - 55.52.31.00-3 , 55.52.40.00-9 a. w ilości maksymalnie dziennie 109 obiadów dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 24 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze - zupa - 250ml, - ziemniaki, makaron, kasze, ryż i inne - 200g - porcja mięsa (kotlet, gulasz, pulpety i inne) lub ryby (filet, kotlet mielony i inne) - 150g - pierogi, naleśniki z serem, placuszki z jabłkami, ryż z jabłkami, makaron z sosem i inne - 300g - surówka, jarzyny - 150g - woda - 200ml ilość dni żywieniowych: 172 w terminie od dnia 01 stycznia 2018r. do 21 grudnia 2018r. z wyłączeniem dni wolnych od zajęć: 01.01.2018r., ferie zimowe 12-25.02.2018r., przerwa świąteczna od 29.03.2018r. do 03.04.2018r., 18-20.04.2018r., 30.04.2018r. , 1-4.05.2018r. , 31.05.2018r. , 1.06.2018r. , 22.06.2018r. , przerwa wakacyjna od 25.06.2018r. do 31.08.2018r. 1-2.11.2018r. , przerwa świąteczno noworoczna od 24.12.2018r. do 31.12.2018r. Usługa obejmuje przygotowywanie obiadu , dostarczenie go Zamawiającemu: Szkoła Podstawowa nr 24 z oddziałami integracyjnymi w Zielonej Górze ul. Drzonków - Szkolna 2, 66-004 Zielona Góra : - wykonawca zapewnia naczynia jednorazowe Razem 18748 obiadów b. w ilości maksymalnie dziennie: 39 obiadów dla dzieci przedszkolnych w Miejskim Przedszkolu nr 43 oddział Zatonie - zupa - 250ml, - ziemniaki, makaron, kasze, ryż i inne - 200g - porcja mięsa (kotlet, gulasz, pulpety i inne) lub ryby (filet, kotlet mielony i inne) - 150g - pierogi, naleśniki z serem, placuszki z jabłkami, ryż z jabłkami, makaron z sosem i inne - 300g - surówka, jarzyny - 150g - woda - 200ml ilość dni żywieniowych 231 w terminie od dnia 01 stycznia 2018r. do 31 grudnia 2018r. z wyłączeniem dni wolnych od zajęć :01.01.2018r., 02.04.2018r., 01.05.2018r. , 03.05.2018r., 31.05.2018r., przerwa wakacyjna, 01.11.2018r. , przerwa świąteczna od 25.12.2018r. do 26.12.2018r. Usługa obejmuje przygotowywanie obiadu, dostarczenie go Zamawiającemu: Miejskie Przedszkole nr 43 w Zielonej Górze oddział Zatonie ul. Zatonie - Zielonogórska 72, 66-004 Zielona Góra : - wykonawca zapewnia naczynia jednorazowe. Razem 9009 obiadów c. w ilości maksymalnie dziennie 77 posiłki na co składa się: I śniadanie, II śniadanie, obiad dla dzieci przedszkolnych w Miejskim Przedszkolu nr 43 oddział Racula - I śniadanie: pieczywo mieszane, masło, wędliny, sery, pasty, jaja, warzywa, mleko, kakao i inne - II śniadanie: owoce, warzywa, jogurty, serki, budynie, kisiele, ciastka, drożdżówki i inne - zupa - 250ml, - ziemniaki, makaron, kasze, ryż i inne - 200g - porcja mięsa (kotlet, gulasz, pulpety i inne) lub ryby (filet, kotlet mielony i inne) - 150g - pierogi, naleśniki z serem, placuszki z jabłkami, ryż z jabłkami, makaron z sosem i inne - 300g - surówka, jarzyny - 150g - woda - 200ml ilość dni żywieniowych 231 w terminie od dnia 01 stycznia 2018r. do 31 grudnia 2018r. z wyłączeniem dni wolnych od zajęć : 01.01.2018r., 02.04.2018r., 01.05.2018r. , 03.05.2018r. , 31.05.2018r. , przerwa wakacyjna, 01.11.2018r. , przerwa świąteczna od 25.12.2018r. do 26.12.2018r. Usługa obejmuje przygotowywanie i wydanie posiłku składającego się z I śniadania, II śniadania oraz obiadu i dostarczenie go Zamawiającemu: Miejskie Przedszkole nr 43 w Zielonej Górze oddział Racula ul. Racula - Głogowska 65, 66-004 Zielona Góra : I śniadanie, II śniadanie i obiad wykonawca zapewnia: wydawanie posiłków oraz zastawę kuchenną ( talerze, talerzyki śniadaniowe, talerze głębokie, kubki, sztućce) i wyposażenie kuchenne ( tj. lodówki, zmywarka ),osobę do obsługi wydawania posiłków, zmywania i wyparzania oraz zabezpieczania naczyń do czasu następnego posiłku zatrudnioną na umowę o pracę na czas trwania umowy dla : Miejskiego Przedszkola nr 43 w Zielonej Górze oddział Racula. Razem 17787 posiłków. d. w ilości maksymalnie dziennie: 63 posiłków na co składa się: I śniadanie, II śniadanie, obiad dla dzieci przedszkolnych oddział "0" w Szkole Podstawowej nr 24 z Oddziałami Integracyjnymi - I śniadanie: pieczywo mieszane, masło, wędliny, sery, pasty, jaja, warzywa, mleko, kakao i inne - II śniadanie: owoce, warzywa, jogurty, serki, budynie, kisiele, ciastka, drożdżówki i inne - zupa - 250ml, - ziemniaki, makaron, kasze, ryż i inne - 200g - porcja mięsa (kotlet, gulasz, pulpety i inne) lub ryby (filet, kotlet mielony i inne) - 150g - pierogi, naleśniki z serem, placuszki z jabłkami, ryż z jabłkami, makaron z sosem i inne - 300g - surówka, jarzyny - 150g - woda- 200ml ilość dni żywieniowych 231 w terminie od dnia 01 stycznia 2018r. do 31 grudnia 2018r. z wyłączeniem dni wolnych od zajęć: 01.01.2018r., 02.04.2018r., 01.05.2018r. , 03.05.2018r. , 31.05.2018r. , przerwa wakacyjna , 01.11.2018r. , przerwa świąteczna od 25.12.2018r. do 26.12.2018r. Usługa obejmuje przygotowywanie posiłku składającego się z I śniadania, II śniadania oraz obiadu i dostarczenie go Zamawiającemu: Oddział "0" przy Szkole Podstawowej nr 24 z oddziałami integracyjnymi w Zielonej Górze ul. Drzonków - Szkolna 2, 66-004 Zielona Góra : wykonawca zapewnia naczynia jednorazowe Razem 14553 posiłków 2. Całość przedmiotu zamówienia wynosi: 18748 szt. + 9009 szt. = 27757 obiadów oraz 17787 szt.+ 14553 szt. = 32340 posiłków całodziennych ( I śniadanie, II śniadanie, obiad). 3. Posiłki muszą spełniać następujące warunki: a. posiłki powinny być różnorodne, lekkostrawne, przygotowywane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczona zawartością substancji konserwujących, barwiących, sztucznie aromatyzowanych, zgodne z normami żywienia dzieci w wieku szkolnym zawartymi w obowiązujących przepisach, zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. b. w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, duszone, pieczone, okazjonalnie smażone, c. do przygotowywania posiłków zalecane jest stosowanie tłuszczów roślinnych, dużej ilości warzyw i owoców, umiarkowane stosowanie jaj, cukru, soli. d. zupy nie mogą być zagęszczane mąką; mają być przygotowywane na bazie wywarów warzywnych ze świeżych warzyw ; wyklucza się stosowanie tzw. kostek rosołowych, warzywa muszą stanowić minimum 1/3 objętości zupy, e. dania mięsne powinny być przyrządzone z mięs wysokiej jakości , - mięso wieprzowe i wołowe ekstra (łopatka, karkówka, schab, ligawa , polędwica), - drób ( filety z piersi, udka ). f. zawartość mięsa w pulpetach, zrazach, kotletach mielonych, itp. powinna wynosić min. 60%, g. wszelkie sosy do potraw mięsnych lub nie mięsnych muszą być dostarczane w osobnych pojemnikach, h. danie rybne musi być wykonane z filetu z mintaja, morszczuka, dorsza lub innych ryby za wyjątkiem pangi, i. surówki mają być wykonane z surowych warzyw i owoców lub gotowanych warzyw, dopuszcza się mrożonki, ogórki konserwowe, kapustę i ogórki kwaszone. 4. Ciepły posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązującym z tzw. punktach zbiorowego żywienia, posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych produktów posiadających aktualne terminy ważności. 5. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia tj. przygotowania i transportu posiłków zgodnie z: zasadami określonymi w obowiązujących przepisach a w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( tekst jednolity z Dz. U. z 2017r. poz. 149), Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016. poz.1154), rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności, Rozporządzeniu(WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r.w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.U.UE L 139 z dnia 30 kwietnia 2004r.), zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz innymi obowiązującymi przepisami w zakresie żywienia. 6. W sytuacji wyjątkowej spowodowanej czynnikami losowymi i niedostarczeniem posiłku Wykonawca zobowiązany jest do zakupu suchego prowiantu o wartości ceny obiadu brutto. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych posiłków w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego i nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych z tego powodu. 8. Wykonawca nie będzie wnosił zastrzeżeń, co do ilości zamawianych obiadów w razie zmian związanych z reorganizacją sieci szkół w Zielonej Górze ( w związku z wprowadzeniem planowanej reformy w oświacie może wystąpić wyraźna różnica w bieżącej wielkości zamówienia w stosunku do ilości obiadów podanej w umowie).W/w zmiana nie może wpływać na cenę jednostkową obiadu. 9. Zamawiający będzie codziennie rano do godziny 10:00 przekazywał Wykonawcy liczbę dzieci korzystających z posiłków/ obiadów w danym dniu. Śniadania będą dostarczone szacunkowo. 10. W przypadku niezgodności, wiążącym dokumentem jest zapis ewidencji dzieci w dzienniku zajęć przedszkoli i szkoły. W przypadku nieobecności dziecka a nie zgłoszenia przez rodzica absencji dziecko będzie traktowane jako korzystające z posiłku 11. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu tygodniowego jadłospisu najpóźniej w piątek w tygodniu poprzedzającym do godziny 14:00. 12. Posiłki mają być dostarczone odpowiednio: a) Szkoła Podstawowa nr 24 z oddziałami integracyjnymi w Zielonej Górze : obiad do godz. 11:00 b) Miejskie Przedszkole nr 43 w Zielonej Górze oddział Zatonie : obiad do godz. 12:00 c) Miejskie Przedszkole nr 43 w Zielonej Górze oddział Racula : I śniadanie , II śniadanie do godz. 8.30 , obiad do godz. 13:00 d) Oddział "0" przy Szkole Podstawowej nr 24 z oddziałami integracyjnymi w Zielonej Górze: I śniadanie , II śniadanie do godz. 8.15, obiad do godz. 12.30 środkiem transportu zgodnym z obowiązującymi normami higieny na koszt Wykonawcy i wniesione do pomieszczenia wydawalni posiłków. Dopuszcza się zmiany godzin wydawania posiłków przez Zamawiającego w terminie 7 dni przed dniem wprowadzenia zmian. 13. Obiady musza być : a) zgodne z gramaturą i proporcjami z jadłospisem, b) dogotowane, dosmażone, nieprzypalone , nierozgotowane , mają mieć apetyczny wygląd, c) zgodne z jadłospisem na dany dzień, d) muszą posiadać odpowiednią temperaturę, konsystencję i wartości odżywcze, e) bez zanieczyszczeń znalezionych w potrawach, wynikających z zaniedbań (kawałki folii, sznurków, piasek, owady, włosy...itp.), 14. Odbiór posiłków odbywać się będzie w miejscu wyznaczonym tj. w wydawalni Zamawiającego. 15. Wykonawca musi zapewnić transport obiadów własnymi pojemnikami termoizolacyjnymi (termosami) zapewniającymi właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw (termosy powinny być w takiej ilości, aby przy dostawie obiadu były wymieniane pełne na puste). Termosy oraz inne naczynia do przewożenia obiadów powinny być czyste i domyte. 16. Wykonawca musi zabierać termosy do mycia w tym samym dniu, w którym dostarczył obiad. 17. O czystość termosów, ich wyparzanie i dezynfekcję zadba Wykonawca i on ponosi pełną odpowiedzialność w zakresie wymagań sanitarnych. 18. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i utylizacji odpadów kuchennych we własnym Zakresie i na własny koszt, dostarczając w tym celu odpowiednią ilość pojemników . 19. Bezwzględnym obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych z przygotowanych i dostarczanych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej oraz podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie próbek. 20. Ogólne wymagania dla Wykonawcy: 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r., poz. 1666 z późn. zm. ) osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z gotowaniem, pomocą kuchenną i nadzorowaniem osób. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie dotyczące zatrudnienia osób wykonujących ww. zakres prac. Uwaga! Za niezrealizowanie każdorazowo obowiązku ( za każdego pracownika ), o którym mowa w § 8 ust. 2 umowy Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kary umownej w wysokości 1000,00 zł brutto. 2) Zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę winno trwać przez cały okres trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, listy osób biorących udział przy realizacji zamówienia. Na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia tj. osób wykonujących czynności bezpośrednio związanych z gotowaniem, pomocą kuchenną i nadzorowaniem osób. 3) Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 922). 4) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował : a. minimum 1 środkiem transportu (samochodem) przeznaczonym do przewozu przygotowanych posiłków zgodnie z obowiązującymi przepisami o dopuszczeniu pojazdu do przewozu żywności przez Państwowego Inspektora Sanitarnego, b. lokalem gastronomicznym ( zakładem) , który spełnia wymagania higieniczno- sanitarne dla zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu posiłki, środki spożywcze. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopie Decyzji dotyczącej samochodu i lokalu zgodnie z wymaganiami j.w.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55523100-3


Dodatkowe kody CPV: 55524000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 376276.95
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GASTRONOMIA Marta Sobczak
Email wykonawcy: nataliasamborska86@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Racula - Jakuba Bojka 5
Kod pocztowy: 66-004
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 394042.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 394042.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 402107.01
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.