eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Remont pomieszczeń biurowych i łazienek w budynku Sądu Rejonowego w Wieluniu.



Ogłoszenie z dnia 2018-04-05

Ogłoszenie nr 500073210-N-2018 z dnia 05-04-2018 r.

Wieluń: Remont pomieszczeń biurowych i łazienek w budynku Sądu Rejonowego w Wieluniu.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 595663-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500057971-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Wieluniu, Krajowy numer identyfikacyjny 32335800000, ul. pl. Jagielloński 1, 98300 Wieluń, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 43 842 01 65, e-mail i.zawada@wielun.sr.gov.pl, faks 43 656 89 70.
Adres strony internetowej (url): www.wielun.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sądy Powszechne

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń biurowych i łazienek w budynku Sądu Rejonowego w Wieluniu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/5/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Sądu Rejonowego w Wieluniu mających na celu: aranżację i remont 6 pomieszczeń na pokoje biurowe oraz remont 6 innych pomieszczeń biurowych i 3 łazienek. 2. W zakres robót w części I wchodzą m.in.: 2.1. Roboty budowlane - roboty rozbiórkowe i demontażowe, roboty murowe, instalowanie ścianek działowych, roboty tynkarskie, roboty malarskie, wymiana wykładzin podłogowych, układanie posadzki z płytek podłogowych, wykonanie nowych okładzin ściennych z płytek ceramicznych, wykonanie zabudów płytą g-k, montaż stolarki drzwiowej, itd., 2.2. Roboty elektryczne - prace demontażowe, układanie przewodów w bruzdach, montaż włączników, opraw oświetleniowych, montaż gniazd, puszek, przewodów, uzupełnienie sieci strukturalnej komputerowej i telefonicznej, pomiary, badania itd., 2.3. Roboty sanitarne - roboty demontażowe, roboty w zakresie montażu instalacji wodnej i kanalizacyjnej, montaż wyposażenia sanitarnego, prace odbiorowe - próby szczelności. 3. W zakres robót w części II wchodzą m.in.: 3.1. Roboty budowlane - roboty rozbiórkowe i demontażowe, rozbiórka okładzin posadzek i ścian, wymiana okien łazienkowych, roboty tynkarskie, roboty malarskie, układanie posadzki z płytek podłogowych, wykonanie nowych okładzin ściennych z płytek ceramicznych, wykonanie zabudów płytą g-k, wykonanie sufitów podwieszanych itd., 3.2. Roboty elektryczne - prace demontażowe, montaż włączników, opraw oświetleniowych, montaż gniazd, puszek, przewodów, pomiary, itd., 3.3. Roboty sanitarne - roboty demontażowe, roboty w zakresie montażu instalacji wodnej i kanalizacyjnej, montaż wyposażenia sanitarnego, prace odbiorowe - próby szczelności. 45


II.4) Główny kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV:

45311000-0,

45330000-9,

45111300-1,

45430000-0,

45410000-4,

45442100-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 02.11.2017r. do dnia 29.03.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Remont łazienek w budynku Sądu Rejonowego w Wieluniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 02/11/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firma Budowlana MAX-BUD Urszula Mikucka, , Os. Stare Sady 8/46, 98-300, Wieluń, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 118461.76 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/03/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
Zmiana zakresu robót budowlanych nie jest istotna.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Łączna wartość robót koniecznych i zamiennych jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność wykonania robót koniecznych oraz zamiennych, których nie dało się wcześniej przewidzieć.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.